78 color makeup palette

31.10.14

Nikad ne bih pomislila da ću naručiti šminku preko ebay-a ili neke druge internet stranice, ali za sve postoji prvi put pa tako i za ovo. Pretraživajući ebay, naišla sam na ove divne sjene i neko vrijeme se razmišljala da li da ih naručim ili ne, jer je u meni postojala mala doza straha kako će izgledati kad mi dođu. Ipak sam ih naručila i jedva čekala da dođu da vidim kakve su.
Kad sam otvorila paket, bila sam očarana sjenama (hvala Bogu). Bojala sam se da mi se neće svidjeti, ali ipak bile su onakve kakve su i na slici.



Dođu 72 sjene, od kojih su neke shimmer a ostale su mat što se meni jako dopada jer volim mat sjene i sve što je mat. Dođe 6 rumenila, koji mi se također sviđaju, boje su predivne, dvije četkice i ogledalo. Što se tiče pakovanja jako je praktično i manje je, tako da je praktično i za putovanja i može stati i u torbu i to je velika prednost jer ne zauzima mnogo prostora.
Ambalaža je teška 360g, a pigmentacija sjena je odlična i dugotrajna, tako da sam ja za 9 dolara dobila mnogo dobre sjene, s obzirom da ovdje baš i ne mogu naći ovoliki broj sjena za ove novce.
Inače bilo šta da naručujem, uvijek naručujem od top sellera koji imaju dobar feedback.




           Bliže sam uslikala da vidite boje, ima dosta ovih smeđih, boja pijeska koje ja najviše volim. 


    Ali, i ovako malo jače boje su mi drage za noćni izlazak ali i za dnevnu varijantu. Predivne su. 


Da li ste vi naručivale šminku preko interneta, i kakva su vam iskustva ? :) 

Nema komentara:

Objavi komentar