Baby lips

16.10.14

Za početak pisanja odlučila sam se za baby lips iz Maybelline.
Kada sam ih vidjela na internetu i na mnogim blogovima, prvo što mi se svidjelo kod njih je ambalaža i izgled. Mali, slatki, divne i nježne boje, jednostavno predivni.
Vidjela sam ih u DM-u i jednostavno ih nisam mogla zaobići pa sam kupila ljubičasti 
( peach kiss ) i rozi  ( pink punch ).
Ne znam tačno koliko im je cijena bila, ali mislim da su bili oko 3.00 KM, što je prejeftino za ovakve medene balzame.

Što se tiče ljubičastog, meni je najbolji. Predivno miriše, ima sladak miris i jako mi se sviđa. Što se tiče boje, ima lijepu nude (bež) boju. Sviđa mi se kako izgleda na usnama i njega najviše koristim.

Što se tiče roze boje, uzela sam ga zbog boje ali na usnama mi se ne sviđa nešto posebno. Ima onu barbie pink boju, pa mi se i ne sviđa kako mi stoji; ali lijepo miriše pa kada malo manje stavim ne izgleda toliko loše.

Ostale boje nisam još stigla da kupim, ali sigurno hoću. :)

Da li ih vi koristite, i kako vam se sviđaju ? 

Kisses. 




Rozi se baš dobro i ne vidi zbog blica.
( tamnija je roza od ove na slici ) 

Nema komentara:

Objavi komentar