Everyday makeup.

17.10.14

Danas je na redu kozmetika koju ja svaki dan koristim, i bez koje dan ne mogu zamisliti. Uvijek se nalaze u mojoj torbici, i mogu reći da su to moji favoriti.
Pa da krenemo. :) 



1. Rimmel stay matte liquid mousse foundation ( 300- Sand ); ovaj puder sam kupila prije par sedmica, jer kada sam uzela tester da vidim kako mi pristaje koži, jako mi se svidio i malo sam sumnjala da mi neće odgovarat mom tenu za jednu nijansu, ali sam oduševljena i tačno sam pogodila nijansu koja meni odgovara. Dosad sam se milion puta razočarala u mnoge tekuće pudere, jer su mi stvarali nakon nekog vremena male fleke, koje baš i ne izgledaju lijepo, što nije slučaj kod ovog pudera i to mi se jako sviđa.
Za 6,00KM dobijete ovu malu ambalažu od 30ml, koja traje 18 mjeseci nakon otvaranja. 
Mislim da je puder jedan od bitnijih make-up proizvoda, i uvijek treba pažljivo da se bira i nijansa pudera, ali i sve ostale karakteristike. 

2. Stay Matte long lasting pressed powder; Rimmel London ( 004-Sandstorm ) , puder u prahu koji nakon nanošenja tekućeg pudera, mom licu daje savršeni mat izgled. Iako sam mislila da je ova nijansa presvijetla za moje lice, ipak je ispalo da mi savršeno pristaje. Ne znam tačno koliko je koštao, ali mislim da nije više od 5,00KM, ali i da jest za ovakav proizvod nije mi žao dati novac. Oduševljena i preporučujem ga svima. 
                                                                 

3. Essence maskare; Volume curl mascara (roza) i Triple black mascara (ljubičasta), ljubičastu sam nedavno kupila ali nisam nešto posebno oduševljena. Razlog tome je njena četkica koju ćete vidjeti ispod na slici, što nije slučaj kod prve maskare. 
Kod Volume curl mascare, četkica je savijena i kada je stavljate na trepavice daje veći volumen trepavicama, i izgledaju puno veće. A već kod ljubičaste četkica je ravna, i definitivno smatram da joj je to mana. Sve ostalo je isto kao i kod roze. 
Ambalaža im je 12ml, i važe 6 mjeseci nakon otvaranja. 


4. Essence eyebrow designer ( 04-blonde ); olovka koju koristim za obrve. Boja joj je svijetlo smeđa, i meni lično odgovara i mnogo mi se sviđa. Prije nje sam koristila tamniju smeđu, ali je viša išla na neku ružnu narandžastu boju, pa sam je promijenila i sada koristim blonde. Dugotrajna je, i kad je ujutro koristim, traje mi cijeli dan i nemam potrebu da ih popravljam što mi se jako sviđa, i to je velika prednost. Sliku imate na početku. 

5. Manhattan rouge powder duo + četkica; ( 23- Jungle red & sunset ); rumenilo koje imam već duže vrijeme i jako mi se sviđa. Inače ne koristim mnogo rumenila, ali ovo mi se svidjelo. 
Rok trajanja mu je 24 mjesec od otvaranja, ambalaža mu je 9g i dođu dvije nijanse. Prva mi se više sviđa i nju mnogo koristim nego drugu, jer druga ima kao neke šljokice, a to ne volim. 
Prva je mnogo ljepša, i odgovara svakom tenu i svakoj koži. 
Još jedna dobra stvar što se tiče ovog rumenila je što dođe i četkica, pa ovo preporučujem svima. 



6. I za kraj Essence XXXL shine lipgloss ( 29 cute pink ); ovaj sjaj mi je definitivno favorite, prvo što jako lijepo miriše, drugo što ima lijepu blagu rozu nijansu i šljokice koje se ne primjete mnogo kad stavite sjaj. Izgled je jako divan, i mislim da ću i dalje ostati vjerna ovom sjajilu. 

Da li ste vi isprobale neki od ovih proizvoda, i kako vam se sviđaju? 

Kisses. :*

Follow my blog with Bloglovin

Nema komentara:

Objavi komentar