Something new.

29.10.14

Prolazeći slučajno pored DM-a, svratila sam da vidim ima li nekih novosti i tako sam ugledala ove dvije ljepoticee.
Na pojedinim blogovima sam čitala o Rimmelovim tečnim ruževima za usne, i neke djevojke su bile zadovoljne neke nisu, ali na prvi pogled meni se ovaj tečni ruž učinio jako dobrim.

1. Rimmel Apocalips Lip Lacquer;  da krenem od ambalaže koja mi se mnogo sviđa, jer na sebi ima taj ombre uzorak i vrh je jako lijep, kao isklesan sa nekoliko strana. Što se tiče boje, nisam imala nekog izbora jer je ostatak rasprodat, ali prvi koji mi je zapao za oko je 401- Aurora. Čisto da vidim kako izgleda uzela sam tester i stavila na ruku, i dopalo mi se tako da nisam mnogo razmišljala i uzela sam ga odmah.
Boja je savršena, mnogo volim ovakve boje koje su nešto između crvene boje i boje maline. Kad stavljate ruž na usne ima divan kremasti završetak i to volim kod ruževa. Ne sjaji se, iako sam na nekim blogovima vidjela da imaju šljokice i da se presijava, meni lično ne smeta da ima malo šljokica, jer ipak lijepo izgleda kad se malo presijava. :)
Predivno miriše, i definitivno se nisam pokajala što sam ga uzela. :)





2. Labello- lip butter ( raspberry rose ), već duže vrijeme mi je to na wish listi ali nikako da dođe na red, pa evo došao je taj dan; napokon. Uzela sam ovaj okus jer volim malinu i njen miris.
Ambalaža je mala, okrugla i dobijete 16,7g/19ml proizvoda koji kad ga otvorite traje 12m, ali mislim da će meni bit i kraće. Jako lijepo miriše, što se tiče boje ne ostavlja nikakvu boju na usnama. Labello kao labello, jako dobro i sigurno ću ih još kupiti.





Jeste li probali ova dva proizvoda, kako se vama dopadaju ? :) 

Pišite mi u komentare. :*

Nema komentara:

Objavi komentar