AVON ULTRA COLOR- ruž za usne

7.11.14

U Avonovom katalogu 15/2014 sam vidjela mnogo lijepih beauty proizvoda, ali najviše mi se svidjela kolekcija ruževa gdje sam vidjela i nekoliko novih nijansi, ali ipak sam se odlučila za jednu koja mi se najviše dopala. A to je ultra color ruž za usne u nijansi DEMURE. 
U DM-u sam nekoliko puta tražila neku nude nijansu, ali nikad nisam pronašla nijednu da mi se baš dopada. Pa iako nisam navikla da naručujem iz kataloga, jer sam se nekoliko puta prevarila i pokajala što sam naručila, ipak sam to uradila.

Danas mi je stigao ruž i odmah sam ga isprobala. Naravno, počet ću od ambalaže koja je jednom riječju prekrasnaaaaa ! Obično crno pakovanje, na dnu se nalazi naljepnica u boji kao što je ruž, da bi vam bilo lakše pronaći nijansu koju tražite ako ruževe sortirate naopako.
Na vrhu ima neki zlatni uzorak, koji ne znam tačno šta je ali izgleda jako lijepo.
Što se tiče samog ruža, boja je divna jer ja mnogo volim nude-krem-zlatne nijanse. Iako ih nekad nisam voljela, sad su mi drage pa tako i ovaj spada u tu kategoriju. Ruž je kremast, lagan za nanošenje i jednom kad se nanese dovoljno je. Ali ja ipak volim malo više da ga nanesem da mi potpuno prekrije prirodnu boju usana. Dugotrajan je i nije potrebno svakih 5-10 minuta da ga prepravljate.
Lijepo pristaje svakom tenu, ja imam malo tamniji ten i sviđa mi se kako mi stoji, i mislim da bi pristajao i djevojkama sa svijetlijim tenom. Na raznim blogovima sam vidjela recenziju i za ostale dvije nijanse Very Violet i Raisin Craze, ali ja sam se ipak odlučila za nude nijansu.
Cijena mu je 7,50 KM, što je prejeftino za ovako dobar ruž i iskreno bih ga preporučila svima.





Jeste li isprobali nešto iz Avonovog oktobarskog kataloga, da li vam se sviđaju njihovi proizvodi ? :* 

Nema komentara:

Objavi komentar