Ebay Brushes

16.11.14

Tema današnjeg posta su četke za šminkanje koje sam ja nedavno naručila preko ebay-a. Iako za ove četke nisam bila sigurna da će mi stići na adresu jer sam ih naručila online, baš kao i što većina stvari ne dođe, ali ipak su danas stigli.
Kad sam tek počela da se šminkam i koristim šminku, nisam koristila četke već sam puder nanosila rukama, a mislim da smo sve djevojke to prošle. :D Ali, to je sada prošlost i drago mi je što je to prošlost :D



Nisam neki kolekcionar kistova, i priznajem da ih nemam mnogo ali imam ih baš onoliko koliko mi ih treba. Prvi kistovi koje sam kupila su bili kupljeni u DM-u, i to je bio set u kojem dođe 5 kistova i mogu reći da su to osnovni kistovi za početnike. Pored njih imam još jedan kist koji ja koristim za nanošenje rumenila ili kamenog pudera, i obavlja dobro svoj posao. Nisu bili skupi, uzela sam ih po skromnoj cijeni i do nedavno su bili jedini kistovi koje ja posjedujem, dok nisu došli kistovi koje sam naručila sa ebay-a. 
Na nekim blogovima sam čitala da ako želite koliko toliko kvalitetne kistove za šminkanje, prilikom kupovine upišite kabuki kistovi koji su također jeftini na ebay-u i ostalim stranicama, ali se razlikuju od ostalih kineskih kistova koji se sigurno raspadnu nakon nekoliko korištenja. 



Ja sam naručila set od 20 kistova, od kojih je : 
1 x Foundation Brush 
3 x Lip Brush
1 x Mascara Brush
5 x Eyeshadow Brush
2 x Two Sides Brush
2 x Eyebrow Mascara Brush
1 x Sponge Brush
1 x Eyebrow Brush
1 x Smudge Brush
2 x Nose Shadow Brush
1 x Eyeliner Brush

Kistovi koštaju 4,60 dolara + poštarina 1.00 dolar, i mislim da je to realna cijena za ovakve kistove. Ipak ne može se očekivat neki posebni kvalitet od ovih kistova, ali ja sam isprobala kist za tekući puder i zadovoljna sam kako nanese puder. Ne ostavlja linije po licu, i dobro razmaže puder. Dlake su čvrste i ne opadaju sa kista, što je također dobro jer prilikom nanošenja pudera ne ostanu mi dlačice po licu. 


e-bay četke :) 

e-bay četke :) 

Ostale kistove nisam još isprobala, ali kad ih isprobam napisat ću poseban post o njima. :) 

Sve u svemu, zaključak je da ipak nije loše naručiti ove kistove. Naravno, slažem se da su originali ipak bolji, ali ne patim od toga da moram imati originale ili kistove koji jako puno koštaju. Dovoljno mi je da dobro obavljaju posao za koji su namijenjeni. :) 

Jeste li naručivali kistove preko online stranica, kakva su vam iskustva ? :) 

Ako imate kistove koje preporučujete, voljela bih da mi ih napišete u komentare. :* 


2 komentara:

  1. Sjećam se da sam i ja svoj prvi set uzela tako preko ebaya i dan danas ih imam i neke čak koristim. Sada volim RT kistove, ali svejedno najčešće koristim Beauty blender spužvicu za puder i korektor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako su jeftini meni su dobri, nadam se da će i moji potrajati :) Ja sam nedavno naručila RT set sa iHerb-a, jedva čekam da dođe, da ih isprobaam :)

      Izbriši