GARNIER micelarna voda

19.11.14

Postoji veliki broj načina na koji možete ukloniti šminku sa lica, a jedan od njih je micelarna voda. U posljednje vrijeme micelarne vode su postale popularne i stalno se o njima govorilo, pa sam ja odlučila da isprobam Garnierovu micelarnu vodu.
Prije nego sam je kupila, šminku sam skidala vlažnim maramicama što se nije dobro pokazalo za moju kožu jer je jako osjetljiva. Poslije maramica koža mi je bila crvena, pore su mi bile začepljene, jednom riječju štetile su mojoj koži.


Razlog zbog kojeg sam se odlučila baš za Garnier je isti kao i za ostale proizvode koje kupim, a to je što sam pročitala na drugim blogovima da je ova micelarna voda jako dobra, prvenstveno jer ne sadrži alkohol u sebi, drugi razlog je što za 9KM dobijete 400 ml proizvoda što je dobra količina za ovakav proizvod. Druge micelarne vode nisam ni gledala, već sam odmah uzela ovu.
Boca je velika, poklopac svijetlo roze boje i jako lijepo izgleda. Također, na boci piše da odgovara svim tipovima kože, pa čak i mojoj osjetljivoj koži. :D Uvijek moram pažljivo da biram proizvode koje ću kupit, baš zbog te činjenice da imam osjetljivu kožu, I ne smijem svašta da uzimam. Dosta puta mi se desilo da kupim neki proizvod, ali kad ga upotrijebim šteti mojoj koži pa to bude samo bacanje para. Ali kako god :D


Jako dobro uklanja šminku, meni je potrebno 4-5 tufera da očistim šminku sa lica. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ove micelarne vode je što nakon uklanjanja šminke, ostavlja ljepljivi sloj na licu pa uvijek poslije korištenja potrebno je da umijete lice toplom vodom da bi taj ljepljivi osjećaj nestao sa lica. 


Pored svih ostalih pozitivnih stvari, ovo baš i nije veliki nedostatak. :)
Kad se sve sabere i oduzme, Garnier micelarna voda je dobar proizvod koji ne košta puno, dobijete veliku količinu proizvoda, i odlično uklanja šminku sa lica.
Ako se odlučite za kupovinu micelarne vode, ja definitivno preporučujem Garnierovu iako ostale nisam probala.


Jeste li probale ovu micelarnu vodu, kakvi su vaši utisci ?
Ili ipak preporučujete drugu ? :)

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Da, stvarno jeste odlična. :) Nakon prvog korištenja sam se zaljubila u ovu vodu :D

      Izbriši
  2. Imam ju i ja, iako malo isusuje kozu, to sam primijetila, i dalje je jedan od najboljih proizvoda za temeljito uklanjanje svega s lica, cesto ocistim sa mlijekom i onda kad prodjem s Garnierom vidim koliko je toga jos ostalo na vati xD i zato mi je odlicna, dugo traje, ma sve sto si i sama rekla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam to primjetila ujutro kad ustanem lice mi je skroz suho, ali zato postoji krema. :D Ali inače, odlična stvar za skidanje šminke, iako ostale micelarne vode nisam probala. :)

      Izbriši