L'oreal True Match tekući puder

30.11.14

Pri kupovini pudera uvijek moram dobro da razmislim koji ću da kupim, jer naravno ne odgovara svaki puder svakom tipu kože. A ja na moju žalost imam osjetljivu kožu ( to uvijek spominjem u postovima, jer znam da nisam jedina s tim problemom ), pa šta god da kupujem uvijek moram pažljivo birati. Pošto sam potrošila Rimmelov puder, danas sam otišla u DM da kupim novi pa sam hodala od polica Rimmela, do Maybelina i na kraju završila kod L'oreal police. Nikad prije nisam se susretala sa L'oreal puderima, iz kojih razloga ne znam ni ja sama ali evo danas mi je bio prvi put i sve sam testere isprobala dok na kraju nisam našla ovaj koji meni odgovara.

Naime, riječ je o L'oreal the foundation True Match puderu, nijansa je Beige i dok sam isprobavala tester nijansa mi se činila malo svijetlom za moj ten ali sam ga ipak uzela.
Inače sve pudere koje sam dosad imala bili su u nijansi Sand, ali ovaj mi je odličan.

Šta kaže L'oreal o ovom puderu :
True Match je tekući puder koji se savršeno prilagođava boji i teksturi kože. Formulisan s Precise Match tehnologijom i Opti -Blend kompleksom omogućava maksimalno stapanje s prirodnim tonovima lica i kontrolu pokrivne moći. Prečišćenja formula ne sadrži ulja, parfeme niti filere tako da sve što ćete vidjeti je prekrasna, osvježena i zaglađena koža. Nekomedogen je i dermatološki testiran. Sadrži glicerin, vitamin B i vitamin E koji obezbjeđuju hidrataciju. Garantira prirodan finiš, lagano do srednje prekrivanje i ima SPF 17. Pogodan za sve tipove kože.



Puder košta 24,00KM, i za taj novac dobijete 30ml proizvoda u lijepoj boci. Ambalaža je staklena, providna i lijepog izgleda. Na vrhu je plastična pumpica koja je čvrsta i poklopac na kojem piše o kojoj se nijansi radi. U našim drogerijama puder možete naći u nekoliko nijansi, mislim oko 6-7 nijansi da je dostupno.
Puder nema nikakav miris, i ne osjeti se prilikom nanošenja na lice, znači neutralan je. Tekstura pudera je odlična, kremasta, lagana za nanošenje i puder u potpunosti prekriva sve nepravilnosti na licu iako je meni potrebna dupla doza ovog pudera. Na licu se dobro blenda, kao što i na samoj boci pudera piše da je super-blendable. Također, puder odgovara za sve tipove kože (bar tako kažu iz L'oreala ).

Puder je jako lagan i hidratantan, i kad je na licu koliku god količinu stavite neće se primjetiti i neće izgledati kao da ga imate previše. Moje suhe dijelove na koži nije isticao iako ih imam jako puno, i nadam se da će tako i ostati. Jer obično kad veći dio pudera potrošim, pred sami kraj počne da mi ističe suhe dijelove, pa se nadam da to neće biti slučaj sa ovim puderom.
Trajnost pudera je oko 3 sata, bar je meni toliko izdržao na licu iako sam stavila duplu količinu. Već nakon tri sata potrebno je popravljanje, ali pored svega dobrog što ovaj puder u sebi ima ovo mi ne predstavlja neki veliki problem.

Summa summarum; najbolji tekući puder koji sam ikad kupila, dobro se blenda, ne isušuje kožu, lice izgleda jako lijepo i sigurno ću nakon što ga potrošim opet ga kupiti. :)


Jeste li probale ovaj puder, kakvi su vaši utisci ? 

Broj komentara: 12:

  1. Dugo sam ga koristila, mislim da spada u jedne od najboljih drogerijskih pudera ikad, stvarno se super stopi s kozom i odlican je :) slazem se sa svim sta si rekla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odličan je. Meni je najbolji od svih pudera što sam ikad imala. :) :*

      Izbriši
  2. Ja sam prije samo njega koristila, potrošila sam oko 4 bočice, ali sa njime je meni bila uvijek ista priča. Obožavala sam ga do pola bočice, i onda mi je ostala polovica bila bez veze.. Oksidirala na licu, ne znam.. Ne koristim više taj puder. Ja imam masnu kožu, pa je možda i to problem, ali ja mislim da u drogerijama ima puno boljih tekućih pudera, a za manje novaca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni isto bilo sa svim ostalim puderima koje sam koristila, odlični su mi bili na početku i kada ih pola potrošim počnu mi se pojavljivati fleke po licu, isušuju mi kožu. Nadam se da mi neće to biti slučaj sa ovim puderom. :) Da, slažem se da ima boljih pudera za manje novca, ali ja uvijek moram pažljivo da biram jer imam osjetljivu kožu. :)

      Izbriši
  3. Nisam isprobala, ali po recenziji mi zvuči super, a i volim L'oreal proizvode. Ja sam inače vjerna mac-u, ali mogla bi isprobati ovaj jer je i cijena puno manja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi put da ga kupim, i stvarno je super. Ja imam želju da uzmem mac-ov puder, iako mu je cijena takva kakva jest, ali šta se može. :D

      Izbriši
  4. Obožavam ga,samo kod mene stvarno traje puno puno dulje na licu,bez baze čak.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kod mene također. Što mi je bilo jako čudno, jer mi kod ostalih pudera nije bilo tako. :)

      Izbriši
  5. Cula sma stvarno dosta pohvala o njemu, ali nekako se drzim svojg MAC face and body i ne pustam ga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam gore napisala da mi je mac na wl već neko vrijeme :D pa se nadam da će uskoro bit moj :D

      Izbriši
  6. Nisam ga probala ali ako ga i poznata jutjuberica :P Lauren hvali znači da je dobar. Vjerojatno ću ga nekad i probati jer ima dobar izbor nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja povremeno pogledam njen youtube kanal i od Carli Bybel također. :) Daa, ima mnogo nijansi i super je. :D

      Izbriši