Moja ebay iskustva

23.11.14

Tema današnjeg posta je online kupovina koja je u posljednje vrijeme mnogo prisutna, kao i veliki broj online stranica koji se iz dana u dan povećava. Prva stranica sa koje sam ja naručila neke stvari je bila ebay sa koje i danas naručujem određene stvari. Poslije ebay-a sam saznala I za druge stranice, ali o njima ću u nekom od sljedećih postova pisati. 

Cijeli svijet već odavno zna za ebay, jer se na njemu mogu naći apsolutno sve stvari počevši od odjeće, obuće, tehnike, stvari za kuću, šminke i mnogobrojne ostale stvari.
Prednosti ove stranice je što su neki proizvodi jeftiniji od onih koje biste kupili u nekoj od trgovina, s tim što naravno kada naručujete online mora se čekati određeni broj dana dok proizvod ne dođe na vašu adresu. Broj dana zavisi odakle proizvod dolazi, ali otprilike dođe za 20-30 dana. Također, na nekim proizvodima je free shipping ( poštarina se ne plaća ), a na nekim se plaća ali ne košta mnogo.



Moja prva narudžba 2013.godine je bila slatka maska za telefon ( koja je pukla ) i koštala je 4 eura, zatim sam naručivala ogrlice koje ćete moći vidjeti na slikama ispod, koje također nisu mnogo koštale i poštarinu nisam plaćala.
Dosad nisam imala nikavih problema sa naručivanjem, sve do neki dan kada sam poslala e-mail kupcu od kojeg sam naručila set za konturisanje lica koji mi nije stigao, i neće ni stići na moju žalost ali sam dobila povrat novca jer proizvod nije stigao. To mi se sviđa, jer ako vam proizvod ne dođe za mjesec dana možete tražiti povrat novca, što je jako dobro. 



Nedavno sam naručila također masku za telefon (slika iznad), koja mi je stigla za 8 dana i predivna je. Svidjela mi se na prvi pogled i odmah sam je naručila. Koštala je 6 eura, a poštarina je bila besplatna. Set četkica za šminkanje koje sam spominjala u ovom postu ( klik ) su mi stigle također za mjesec dana, a detaljnije o njima možete pročitati u postu. Paletu od 78 sjena sam spominjala u ovom postu, i ona mi je stigla za manje od mjesec dana i od dana kad mi je došla, konstantno je koristim jer sam zaista oduševljena s njom. Iako nikada nisam naručivala šminku preko interneta, jer uvijek postoji mala doza straha kako će izgledati, da li će biti kao na slici ( što u većini stvari nije tako ), sa ovom paletom sam zaista presretna i drago mi je što sam je naručila. 


Odjeću sam također naručila preko ebay-a, prvi put sam naručila džemper koji je koštao oko 10 eura. Na njega sam morala malo duže da čekam, ali kada je došao bila sam očarana s njim. Presladak džemper, sa prednje strane je malo kraći, a nazad duži. Mekan je i topao, veličina mi je odgovarala i često ga nosim. 
Ali to nije bio slučaj sa dvije majice koje sam naručila od istog kupca. Došle su zajedno u paketu, koštale su zajedno 8 eura i naravno za te novce i ne mogu očekivati da će mi stići savršena majica. Kako god, došle su jako male veličine, crno-bijelu sam naručila XL, a cvijetnu M.
Cvijetna je jako malena i uska, ja inače nosim S majice ali ovu nisam mogla obući. 


( moja slika ) 

( slika sa ebay-a ) 





Ono što je najbitnije pri naručivanju treba paziti i na veličinu, jer mnoge stvari su azijske veličine koje su manje od naših i uvijek treba naručivati jedan ili dva broja veće. I naravno po mogućnosti naručivati od sellera koji imaju dobar rejting, odnosno top sellera.

Kakva su vaša iskustva sa online kupovinom ? Jeste li kupovale preko ebay-a ? Ako imate neku stranicu za preporučiti, pišite mi u komentare :) 


Hvala na posjeti. :* 

Broj komentara: 8:

  1. Dzemper je presladak, nije preskup, kod nas su takvi barem 30ak eura :/ meni je isto super sto vrate novac u svakom slucaju tako da je kupac 100% zasticen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš zbog toga što su kod nas mnogo skuplji vrijedi ih naručiti pa iako dođe drugačiji nego što je na slici ne bace se ogromni novci. :)

      Izbriši
  2. ova maska za mobitel mi je preslatka :D
    baš sam u potrazi za nekom lijepom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vjeruj mi da se ja nisam mogla odlučiti koju da naručim koliko ih ima lijepih :D
      Evo link sellera od kojeg sam ja naručila svoju masku http://www.ebay.com/usr/e_cell :)

      Izbriši
  3. Lovely post and blog! :)

    Do you want to follow each other? :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. ebay mi je omiljena stranica za raznorazne i prijeko potrebne gluposti :D i ja sam maskice za mob zadnj narucila. i kistova ima sasvim dobrih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tamo se sve i svašta može naći. :)

      Izbriši