More by Demi Lipstick

9.11.14

Novi dan, stigla nova narudžba ovaj put iz Oriflamea. U postu ispod pisala sam o ružu koji sam naručila iz Avona, a danas je red na More by Demi Moor ruževima.


U online katalogu pronašla sam ove ruževe, i dvije nijanse su mi se svidjele; Hollywood Red i Cherry Delight. Naručila sam ih i danas su mi stigli.
Kao što sam napisala u postu ispod, inače ne volim naručivati online jer nikad nisam sigurna da li će mi doći nijanse onakve kao što mislim da su, ali i ovaj put sam oduševljena.
Sadrži 4 g, a cijena mu je 7,50 KM.


Ruževi su savršeni, boje su čak bolje nego što sam mislila da će biti. Ambalaža je divna, zlatno pakovanje ruževa, na vrhu poklopca također piše o kojoj nijansi je riječ, i na dnu imate mogućnost da se zatvori i čuje se zvuk da budete sigurni da je zatvoren.
Tekstura je kremasta, i nakon mazanja ruž postaje mat. Na dijelovima na kojim su usne ispucane, ruž se skupi i ružno izgleda tako da prije nanošenja ruža, bitno je dobro pripremiti usne da se ne bi ovo desilo.
Nakon jednog nanošenja dobijete savršenu boju, i dovoljno je jednom da se nanese da na usnama izgleda prekrasno. Trajnost mu je oko 1 sata, čak i duže i nije potrebno prepravljanje. Kad blijedi, blijedi ravnomjerno što je velika prednost.

Sve u svemu, ruževi su jako dobri, pigmentacija je odlična, ambalaža prelijepa, cijena mu je odlična i ja sam oduševljena.
Katalog možete pogledati na Oriflame stranici.




Prva nijansa je Cherry Delight, druga je Hollywood Red. :)




2 komentara: