Nail Polishes

11.11.14

Na početku odmah priznajem da nemam neku zavidnu kolekciju lakova, iako kad uđem u drogeriju ili neku drugu trgovinu i vidim gomilu lakova uvijek poželim da ih kupim, ali ipak se suzdržim pa uzmem jedan, maksimalno dva i s tim se zadovoljim. Naravno, volim da imam lakove onih boja koje se meni sviđaju, i koje ću koristiti uvijek jer sam bila u situaciji da kupim lak, ali ga nikad ne koristim pa na kraju ili ga bacim ili poklonim. S tim sam prestala i odsad kupujem samo onaj koji mi se svidi.
Danas ću vam pokazati nekoliko njih koje ja većinom koristim i koji su mi najdraži, ali i ne tako dragi. :D


Prvi, a ujedno i najdraži od svih je Rimmel Salon Pro ( 402 - Urban Purple ), koji je pri kraju jer ga najviše koristim. Boja je tamno ljubičasta, koju ja posebno volim i ovaj lak ću definitivno nastaviti koristiti. Što se četkice tiče, široka je i čvrsta što puno pomaže pri lakiranju i lijepo ostavlja lak na noktima. Na noktima može trajati sedam dana, naravno ako ne skidate lak noktima od nervoze kao što ja nekad učinim, pa uništim i lak i nokte. :D
Jedno nanošenje je sasvim dovoljno da imate lijepu i dugotrajnu boju, osim ako želite malo tamniju nijansu onda su dovoljna dva sloja.



Sljedeći je Catrice lak ( 17- Caught On The Red Carpet ); boja nije klasična crvena, nego boja vina. Kad koristim ovaj lak uvijek nanesem dva sloja, jer mi jedan nije dovoljan pa samim tim može duže trajati nego inače. Općenito ne volim lakove koji ne traju duže od 5 dana, jer baš mi se i ne da svaki drugi dan lakirati nokte.
Što se tiče boje, spada u one nijanse koje ja volim i koje su mi najdraže. Četkica je po dužini i širini ista kao i Rimmelova, ali je tanja pa mislim da i zbog toga je potrebno nanošenje dodatnog sloja.

Eveline lakove sam odlučila nedavno da probam, pa sam kupila dva da probam. Na ambalaži nisam pronašla nazive nijansi, pa ćete ih vidjet na slikama ispod.


Prvi je u ljubičastoj boji, a na noktima navečer izgleda kao crvena boja. Četkica je jako tanka i mala, i nije baš praktična prilikom nanošenja laka. Također, kao i kod Catrice laka i ovdje je potrebno nanošenje dva sloja, da bi na noktima ličilo na nešto.

Drugi Eveline lak je roza boje, i njega najmanje koristim. Kad sam ga vidjela na stalaži u drogeriji mislila sam da će mi boja odgovarati, ali kad sam ga otvorila i nanijela na nokte; to i nije bila nijansa koja mi je odgovarala. Ali nije za bacit svakako. :D
Kao i kod prvog četkica je potpuno ista, jedino po čemu se razlikuju ova dva laka je ambalaža. Ostalo je sve isto.

I posljednji je Color Rama Maybelline ( bijeli ), koji spada u grupu najmanje korištenih lakova. Kod mene je ovaj lak potpuni promašaj. Jedino što je okej je četkica, koja je debela i široka i pomaže pri nanošenju laka. Ali boja, tekstura i trajnost laka meni ne odgovara.
Da dobijem bijelu boju na noktima s ovim lakom, mislim da je potrebno i više od dva sloja jer nanošenjem jednog sloja, ne dobijete apsolutno nikakvu boju. Tako da će ovaj lak kod mene sigurno da stoji još neko vrijeme, a na kraju će da završi u kanti.




Na slici su prikazane nijanse lakova, osim bijele koja se naravno ne vidi na fotografiji. A bojom slova sam vam pokušala tačno pokazati boje kakvi su lakovi. :) 

Koje lakove vi najviše koristite, i da li ste probali neke od ovih ? Kako se vama dopadaju ? :* 

2 komentara:

  1. Lijepi su mi lakovi :) Moram priznati da ja volim bijele lakove pogotovo ljeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bijele volim također, ali ovaj mi je totalni promašaj :D Kad s njim lakiram nokte, uopšte ne bude bijela boja, zato će vjerovatno u kanti da završi :D

      Izbriši