Njega tijela

13.11.14

Ono što ja uvijek moram imati su kreme za tijelo jer imam jako osjetljivu kožu. U posljednje vrijeme mi je koža postala suha, koji je razlog još uvijek ne znam. Zbog toga stalno koristim kreme za tijelo, da mi se koža vrati u normalno stanje, jer prije nisam imala nikakvih problema osim ljeti kad mi se od pretjeranog sunčanja pojave fleke. Ali za takve slučajeve imam posebne kreme koje mi pomognu da ih što prije uklonim sa tijela.


Kreme koje najviše koristim su Balea kreme, i njih već duže vrijeme uzimam jer najbolje djeluju na moj tip kože. Trenutno imam dvije njihove kreme, jedna je sa okusom mlijeka i meda, i predivno miriše dok je druga bez ikakvog okusa. :D
Priznajem, prvu više koristim nego drugu jer jako lijepo miriše i jednostavno ne mogu da je ostavim sa strane. Također, imam i Afroditinu kremu sa okusom grožđa, nju sam dobila na poklon od mame. Jako dobra krema, i isto tako dobro miriše.

Vogue girl gel za tuširanje je gel koji trenutno koristim, pored Baleinih gelova. Ovaj gel sam dobila od sestre za rođendan, i ne znam stvarno gdje ga je kupila. Ako neko zna gdje se mogu nabaviti, javite mi :)


Koje kreme za tijelo vi koristite, i znate li neki proizvod koji može pomoći oko suhe kože ? :) 




2 komentara:

  1. Koristila sam afroditinu i bila mi je odlična, samo mi je pakovanje preveliko pa mi dosadi i onda mi ostane pola :D Ali inale super proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom da je preveliko pakovanje, nije baš praktično barem meni :D bezbroj puta mi je ispala iz ruke, pa se prospe po podu, ali inače je okej :D

      Izbriši