NYX butter lipstick i NYX butter gloss

15.11.14

Mojoj sreći danas nema kraja. :) Posljednja dva dana sam stalno pretraživala internet stranice koje imaju NYX šminku i koje šalju u Bosnu i Hercegovinu, ali više puta sam se razočarala nego obradovala, ali sam napokon jučer našla stranicu Alexandar cosmetics  na kojoj sam našla NYX proizvode.

Gledajući prelijepe ruževe, prekrasne boje, pristupačne cijene i sve ostalo što krasi ovu marku, odlučila sam poslati mail i pitati da li dostavljaju u BiH. Odgovor je brzo stigao, priznajem, bilo mi je jako teško odlučiti se koje proizvode da naručim, jer su svi zaista prekrasni i nisam znala šta da izaberem pa sam se odlučila za ruž za usne u nijansi Licorice, i sjaj za usne - Madeleine. Očekivala sam ih tek u ponedjeljak, jer su mi tako rekli ali stigli su danas. :)
Kad sam ugledala paket, bila sam kao malo dijetee kad mu pokloniš čokoladu. :D Presreetna.
Pa da krenem. :)

NYX Butter Lipstick ( Licorice ) je ruž tamno ljubičaste boje, odnosno boja šljive.
Ambalaža mi se jako sviđa, boja je ista kao i boja ruža. Na dnu ima naziv nijanse, ali po boji ambalaže možete prepoznati o kojem ružu se radi. :) Ruž je kremast, i lijepo izgleda na usnama. Sigurno ste primjetili da volim ove boje, jer sam u jednom od prošlih postova pisala o Oriflame ružu u sličnoj nijansi. :)

NYX Butter Gloss ( Madeleine ) je kremasto sjajilo bež boje sa jako lijepim i prijatnim okusom karamele. Mogu reći da puno ljepše izgleda u prirodi, nego na slici na internetu. Dok sam gledala sjajila, ova nijansa mi se više činila kao tamno smeđa, ali je ustvari bež boja.
Sjaj koji se lijepo nanosi zahvaljujući četkici koja je čvrsta i mekana. Daje usnama lijep i nježan izgled. Mnogo mi se sviđa, i drago mi je što sam baš ovu nijansu naručila. :)

Cijene su im pristupačne, i preporučujem svima koji nisu probali NYX proizvode, da ih probaju. :)


Koje ste vi probali NYX proizvode, i kako vam se sviđaju ?   Dijelimo li isto mišljenje oko njih ? :* 



2 komentara:

  1. jako lijepi proizvodi :)
    koristila sam njihova rumenila, ruževe i sjenila i svime sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ali mi je jako teško bilo izabrati koji da naručim :D Ja još nisam sjenila probala, ali sam ih stavila na wish listu nekoliko :)

    OdgovoriIzbriši