Smokey Eyes Set

28.11.14

Veeć dugo vremena je prošlo otkad je smokey eyes postao popularan u beauty svijetu. Prvi put kad sam čula za taj izraz nisam imala pojma o čemu se radi, ni kako se koristi i primjenjuje, ali naravno za sve treba malo vremena, pa tako i za smokey eyes. :D
Prvi set sjena za koje sam se ja odlučila je bio Catrice set u kojem dođu tri šimerasta sjenila i kremasta crna boja namijenjena za eyeliner. Ja spadam u onu grupu djevojaka koja nije baš neki stručnjak za izvlačenje eyelinera onako kako bi to trebalo da se radi, ali šta ću jednostavno mi ne ide od ruke :D Nadam se da ću u skorije vrijeme to usavršit.


 Ovaj set sam kupila prije par mjeseci i malo ga koristila, zato što rijetko kad radim smokey eyes, iako jako lijepo izgleda i sviđa mi se, ali eto meni nešto ne odgovara.
Ambalaža je providna sa prednje strane, i možete vidjeti sjenila koja se nalaze u tom setu. Na poleđini ambalaže je slika na kojoj je objašnjeno kako bi trebalo koristiti ova sjenila, i označeno je rednim brojevima, gdje je dodatno ispod slike objašnjen svaki broj posebno.



Također dođe i aplikator koji sa jedne strane ima spužvicu za nanošenje sjenila, a sa druge strane je četkica za nanošenje eyelinera, koja je po meni dobra jer se može lijepo izvući eyeliner s njom.
Sjenila su dobre pigmentacije, i lijepe su boje ali ja najviše koristim prvu ( bijelu ), jer inače rijetko koristim ove tamnije sjene poput ove dvije u setu.


Posljednja crna namijenjena za eyeliner je najviše iskorištena od ovih svih, jer sam u posljednje vrijeme konstantno stavljala tuš na oči. Moram se malo ispraksirati, da taj tuš liči na nešto :D


Ja sam inače tip djevojke koja više koristi nude nijanse, a ovaj set već neko vrijeme stoji na polici i čeka bolje dane. Nadam se da ću ga u skorije vrijeme potrošiti, jer inače će ovako neiskorišten otići u kantu,a bilo bi mi žao da ga bacim, a da nije iskorišten makar još malo.


Da li ste vi obožavatelji smokey eyes, ili ipak ne ? :)

Broj komentara: 6:

  1. Imamo slicne paletice, i ja sam recenzirala skoro. Super kvalitet, i upravu si prva sampanj boja ide uvek. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona mi je najljepša, i uvijek je koristim. A ostale dvije valjda ugledaju svijetlo dana uskoro. :)

      Izbriši
  2. Super mi je ta paletica, pisala sam i ja o njoj skoro. :)
    Četkica za ajlajner je začuđujuće dobra. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat ću. :) Da, mnogo dobra što mi je bilo jako čudno jer inače znam da te četkice koje dođu sa sjenama nisu iskoristive, ali ova je super. :)

      Izbriši