AVON Stardust lakovi

22.12.14

Avon je u svojoj 17/2014 kampanji plasirao kolekciju Stardust lakova koje sam vidjela na jednom od blogova, ali ne znam tačno kojem. Kad sam ih vidjela bila sam oduševljena jer su prekrasni i poželjela sam ih sve. Inače, što se tiče lakova uvijek sam bila ograničena na samo neke boje koje sam stalno kupovala i samo njih koristila i nikad nisam koristila lakove sa šljokicama, ali za sve postoji prvi put, pa sam tako i ja po prvi put nalakirala svoje noktiće sa Stardust lakovima. :)

Stardust lakove možete pronaći u 7 različitih nijansi ; Cherry Dazzler (crvena), Polished Plum (ljubičasta), Teal Glitter (plavo-zelena-tirkizna boja), Black Sequins (crno-siva), Radiant Rose, Crystalized Pink (nude-zlatna) i Silver Crystals (siva).
Nakon dugo razmišljanja odlučila sam se za dvije nijanse, Polished Plum i Black Sequins. Bilo mi je jako teško izabrati koje lakove naručiti jer su svi predivni, i preporučujem vam da ih što prije nabavite. Nećete se pokajati.

Lakovi dolaze u kartonskom pakiranju na kojem piše naziv laka, i također piše na dnu bočice laka ali sitnim slovima koja se jedva i primjete. Bočica laka je meni fantastična i predivnog dizajna, četkica je kao i kod svih Avon lakova, ali jako dobra da jednostavno nanosite lak na nokte.

Kod obe nijanse meni su potrebna dva sloja da bih dobila potpunu prekrivenost. Predivno izgledaju na noktima, odlični su za predstojeće praznike i drago mi je da su mi brzo stigli.


Ne znam koji mi je draži od ova dva, ali definitivno ih morate probati. Black Sequins kada se osuši više je siva nego crna boja. Polished Plum je kao što sam gore navela prekrasna ljubičasta boja i čak mi je on malo više draži nego Black Sequins.

Nadam se da ako se odlučite na kupovinu Stardust lakova, da ćete biti oduševljene kao i ja. :)
( nažalost, ne mogu vam pokazati lakove kako izgledaju na noktima jer su moji u totalnom raspadu )


Da li vam se sviđaju Stardust lakovi ? 
Jeste li izabrale svoju nijansu ? :)

Broj komentara: 10:

  1. Ja sam uzela najsveliju nijansu. :) Predivni su lakovi, šteta što nema više svetlijih nijansi :)
    Meni je ta crna nekako bezveze jer inače ne volim crne lakove :)
    Poručila sam i tirkzni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja inače ne volim crne lakove i nisam ih nikad koristila, ali ovaj mi je prelijep jer ima šljokice i nije klasična crna boja. :) Tirkizni mi je super isto.

      Izbriši
  2. Ja sam narucila Teal Glitter i Crystalized Pink, nekako su mi se najvise svidjeli i stvarno prelijepo izgledaju na noktima. :-) Sledeca narudzba ce sigurno biti jedan od crvenih i ljubicastii :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno jesu prelijepii. :) I ja ću morati sebi još makar dva naručiti :D

      Izbriši
  3. Stardust lakovi me izluđuju ima par dana ahah :D Prekrasnu četkicu imaju *_* Jedva ih čekam vidjeti na noktima, nadam se da im bude bolje uskoro! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su vjeruj mi bit ćeš oduševljena :) Četkica je super, baš lijepo nanosi lak na nokte. Javi utiskee kad probaš :)

      Izbriši
  4. prekrasni su lakovi <3
    sve bi ih htjela,,
    zasad imam Crystalized Pink i jedva čekam da ga sutra nanesem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :) Ova dva su mi prekrasna, a vjerujem da su i ostali svi super kao i oni. :) Oduševit ćeš se :*

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Preporučujem ti da ih što prije nabaviš :)

      Izbriši