Essence longlasting lipstick

3.12.14

Essence je nedavno na svoje police u drogerijama ubacio i novu kolekciju ruževa,
tzv. longlasting ruževi. Jučer sam bila u dm-u i tako redom pregledavala police i došla do Essence ruževa koje dosad nisam uočila. Tražila sam ruž u boji pijeska, jer sam ja obsessed sa nude nijansama, ali ga nisam našla na policama Essence-a.
Nakon swatchanja svih mogućih testera, na kraju sam se odlučila za nijansu 06- Barely There.


Ambalaža je klasična mat crna i sadrži 3,8 grama proizvoda, a cijena mu je 4,85KM. Pakovanje je čvrsto, po sredini ambalaže nalazi se trakica koja je u boji kao što je ruž i također, na dnu se nalazi naljepnica na kojoj piše o kojoj nijansi se radi. Ruž čvrsto stoji unutar ambalaže i ne pomjera se prilikom nanošenja.

Barely There je ruž smeđkaste boje-boja mesa, baš onakva kao što Kylie Jenner nosi na svojim usnama. Jako lijepa boja, meni najdraža iako na naljepnici koja se nalazi na dnu, nijansa je malo tamnija nego kad se nanese na usne. Tekstura ruža je kremasta, lahko se nanosi, ne skuplja se na ispucalim dijelovima i blijedi ravnomjerno.
Što se trajnosti tiče, ruž u prosjeku na mojim usnama traje 2-3 sata. Preživio je piće, ali jelo naravno nije. Poslije jela ga je potrebno prepravljati. Moju suhu kožu dodatno ne isušuje što je za mene ogroman plus, ali naravno možda neće uticati tako na svaki tip kože. Kod nekih djevojaka će možda isušivati usne, kod nekih ne.

Ima u sebi blagi miris,nečega što ne znam kako bih opisala ali meni ne smeta to. Pigmentiranost mu je možda čak i najlošija od svih ruževa koje imam, potrebna su 2-3 sloja da bi se postigla lijepa, čista smeđkasta boja.

Postoji mnogo nijansi u kojima se Essence ruževi mogu pronaći, ja sam ih u dm-u vidjela 5 ili 6. Svi su zaista nosivi, i prelijepo izgledaju i mislim da svaka djevojka,žena može pronaći nijansu za sebe. A ja sam je pronašla. 

Ruž na usnama izgleda ovako. ( slika sa interneta )
Dobre strane:
-cijena
-trajnost
-ne isušuje usne
-ne uvlači se u bore
-blijedi ravnomjerno
-lako se nanosi
-lagana, kremasta tekstura
-izbor nijansi
-ambalaža

Loše strane: pigmentiranost, što meni lično ne predstavlja veliki problem.

Jeste li probale longlasting ruževe, kako vam se čine ? 


4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Ima još nijansi i stvarno su sve prekrasne. Ali meni je ovaj najljepšii bio. :) Probaj, nećeš se pokajati.

      Izbriši
  2. Jako lepa nijansa, volim ove nude za preko dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkad sam kupila ovaj ruž, ne prestajem ga koristiti :D Odličan je, ja sam oduševljena zaista.

      Izbriši