iHerb new in.

10.12.14

Dugo očekivana narudžba sa iHerb-a je napokon stigla. Čekala sam je 20 dana i dočekala sam je, ali sam mislila da mi neće stići jer sam čula da nekim djevojkama paket nikada nije došao.
Za iHerb sam čula od blogerica čije sam blogove među prvim čitala (i koje danas čitam), pa sam skoknula na njihovu stranicu (klik) da vidim šta to oni zapravo nude. Zaista na ovoj stranici možete pronaći sve što vas zanima, a cijene su im povoljne. Za svoju prvu narudžbu odlučila sam se za Real  Techniques set u kojem dođu 3 kistića (foundation brush, face brush i shading brush) i E.L.F. kremasti eyeliner.
Za ovu narudžbu trebala sam platiti 12,99 dolara, ali sam iskoristila kod za popust zbog čega sam narudžbu platila 5,12 dolara+poštarinu od 4 dolara. Na kraju posta stavit ću svoj kod koji možete koristiti za popust prilikom prve kupovine na iHerb-u.




RT kistovi su odavno veoma poznati u bjutisferi i mnogo se pričalo o njima i vjerujem da im niko nije odolio, pa tako nisam ni ja i morala sam da ih naručim. ELF-ov eyeliner sam naručila čisto radi znatiželje da vidim kakvi su im proizvodi, jer ih nikad prije nisam probala.
Proizvodi su došli zapakovani u kartonskoj kutiji na kojoj je pisalo odakle je stigla narudžba i svi podaci vezani za pošiljku, bilo je lijepo zapakovano i unutra dobro osigurano da se proizvodi ne bi oštetili.
Kad sam otvorila paket malo sam bila iznenađena i pozitivno i negativno. Pozitivno jer sam uz naručene proizvode dobila za poklon mali blok i zelenu olovku (na slici ispod), a negativno jer sam dobila jako malene kistiće :D Dodatno me zbunilo i to što sam dobila dva seta RT kistova, iako sam naručila samo jedan. Dok sam naručivala ovaj set na slici koja je postavljena na stranici, kistovi su mi izgledali normalne veličine, ali evo ovo je dokaz da slici ne treba uvijek vjerovati. U to sam se sad uvjerila. Kako god, nije mi krivo što sam naručila, ali sam se jako zbunila kad sam vidjela set.


S jedne strane nije ni loše što su maleni kistići, jer kad idem na neko putovanje u torbici mi neće zauzimati mnogo prostora, a obavljaju posao isto kao i kistovi "normalne" veličine.
Ali moram vam reći da sam se dobro ismijala kad sam ih vidjela. :D Nisam mogla da vjerujem svojim očima da mogu biti tako maleni.

Mini foundation brush sam probala i odlično je nanijela tekući puder. Dlačice su jako čvrste i raspoređenu su od najmanje ka najvećoj, mekane su i prilikom nanošenja ne grebu po licu. Kada nanosim puder povlačeći kist prema dole, ne ostavlja linije kao što mi je to radio kist sa ebay-a pa sam više puta morala da povlačim kist. RT zaista odlično obavlja svoj posao, i sigurno većina vas to već zna.

Shading brush sam koristila za nanošenje sjenila, i ne mogu vam opisati koliko sam zaljubljena u ovu minijaturnu slatku četkicu. Tako mala, a tako savršeno nanosi sjenilo. Sad mi je drago što je došla u ovoj veličini, jer ću je sigurno nositi stalno sa sobom.

ELF eyeliner nisam isprobala, jer sam trenutno zaluđena sa eyelinerom iz Avon-a pa kad ga budem isprobala, pisat ću vam o njemu. :)

Jesu li Real Techniques kistovi u vašim kolekcijama ? Kakva su vaša mišljenja o njima ? Šta preporučujete sa iHerb-a ? 

kod za iHerbVFB559

Facebook stranica mog bloga : Beauty Corner
( ako želite pratite me, značilo bi mi ) Hvala :)

Broj komentara: 6:

  1. stvarno su kistići praktični za putovanja :D
    baš su slatki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za putovanja su odlični, iako sam bila iznenađena i pomalo ljuta priznajem preslatki su. :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Baaš jesu, ali drugi put dobro gledam koje su veličine. :D

      Izbriši
  3. Super narudzba! Koristim ih, imam Sam's Picks collection i stvarno se vidi ogromna razlika kad se s njima nanosi rumenilo i sjenilo i s drugima. Meni su odlicni i sigurno cu ih opet kupovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam također prezadovoljna i sretna jer sam ih naručila, i opet ću ih naručiti. Neću se zaustaviti samo na ovom setu :)

      Izbriši