MakeUp Revolution eyeshadow palette

21.12.14

O mojoj ljubavi prema sjenilima nije potrebno mnogo pričati, jer sam već nekoliko puta u postovima rekla da su upravo sjenila moja najveća ljubav što se tiče kozmetike. Kad uđem u drogeriju ili kad pregledam online stranice, uvijek prvo gledam sjenila naravno. Ili kad vidim kod drugih blogerica neke palete koje mi se svide, istog momenta tražim ih po internetu i gdje mogu da ih kupim. :D Prosto ne mogu da odolim niti jednoj paleti, a posebno paletama sa nude nijansama. 


Tako sam i naručila svoju prvu MUR paletu " Girls On Film "iz kolekcije Salvation paleta koja je koštala 53 kune - cca.14KM na PINKPANDA stranici. Pored ove palete svidjela mi se i Run Boy Run koja će vjerovatno uskoro biti naručena jer je također predivna. 

Girls On Film je paleta koja sadrži 18 sjenila od kojih je 12 shimmer, a 6 matte. Iako ja nisam ljubitelj shimmer sjenila, ove u paleti mi se jako sviđaju jer je sitni shimmer i na očima se ne primjeti mnogo. 

Paleta dolazi u kutiji na kojoj s jedne strane piše o kojoj paleti je riječ, a sa druge strane su prikazana sjenila koja se nalaze u paleti. ( čak mi se i kutija nevjerovatno sviđa :D )
Ambalaža je sjajno crna na kojoj također kao i kod Sleek paleta ostaje svaki otisak prstiju i mora se malo češće brisati. Na površini palete zlatnim slovima piše MakeUp Revolution London, a nazad također naziv palete. Deblja je od Sleek paleta i lakše se otvara od prethodno spomenute. 


Kad se otvori unutra se nalazi veliko ogledalo, sjenila i aplikator koji ja uvijek odstranim iz palete jer ga ne koristim nikad, nego mi svi aplikatori iz paleta stoje u jednoj zdjelici. 
I naravno unutra je papir na kojem pišu nazivi sjenila, koji također izbacim nakon nekog vremena jer me počne iritirati kad je u paleti. 



Shimmeraste nijanse su većinom nude nijanse, i dvije nijanse od kojih je jedna tamno smeđa, a druga ljubičasta nijansa. Mat nijanse sadrže tri tamne i tri svijetle boje, 

Pigmentiranost nijansi je 5/5 čak i svijetlih nijansi u paleti, lako se nanose i na kapcima ostaju cijeli dan. Nanose se lako i bez baze, a zbog pigmentiranosti nije potrebna veća količina sjenila.
Najpigmentiranija nijansa u paleti je So Bright (u trećem redu 4 nijansa- okrugla ) :D 

Ja sam oduševljena ovom paletom, i preporučujem je svim djevojkama koje vole nude nijanse, ali i malo tamnije. :) Paleta je savršena i za dan, ali i za noćne look-ove. 

Jeste li probale MUR sjenila ? Vaši dojmovi ? 

Broj komentara: 12:

  1. Nisam isprobala MUR palete,ali ih baš gledam ovih dana. Ova je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veliki izbor paleta imaju zaista, i teško se odlučiti koju naručiti. :D Ja sam se jedva odlučila, i meni je ovo prva mur paleta, ali je odlična :)

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se boje, ali ja uglavnom kupujem ruževe pošto imam spuštene kapke. I baš volim što svaka boja ima svoj naziv, čini ih posebnom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez obzira što imaš spuštene kapke nemoj izbjegavati sjenila :) Daju drugačiji izgled očima zaista. Slažem se s tobom da ih čini posebnim nekako. :)

      Izbriši
  3. Joj ja jako želim njihove stvari ali uvek nekako kupim nešto drugo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su super, i ja sam ih imala neko vrijeme na wl i tako uvijek zaboravim na njih. :) Piši ih na prvo mjesto, pa ih nećeš zaboraviti :D

      Izbriši
  4. Nisam probala, ali su jako lijepe boje u ovoj i svidja mi se i naziv palete :) mislim da bi sve nijanse koristila. Morat cu jednom probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje su predivne, ja sam ih sve već probala :) A pored ove palete ima i drugih koje su isto super, i lijepe nijanse su u skoro svim paletama :)

      Izbriši
  5. Jako su lepe nijanse, dobar izbor palete! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. pitanje: je li sjenilo POLAROID HEAVEN matt ili shimmer? bas sam ju narucila jucer i cekam da mi dode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polaroid heaven je shimmer :) Jedino "okrugla" sjenila su matt, odnosno ovaj treći red :)

      Izbriši