Mini new in

6.12.14

U ovom postu pisat ću vam o nekoliko proizvoda koje sam kupila, nema ih mnogo ali su prekrasni. Iako sam sebi rekla da neko vrijeme neću kupovati kozmetiku, to sam prekršila naravno jer kako da odem u drogeriju, a ništa ne kupim. :D To je prosto nemoguće.
Nisam puno stvarčica kupila, ali ove nove koje su se našle u mojoj torbici možete vidjeti ispod.




Maybelline the colossal go extreme volum' maskara koju sam već koristila i najbolja mi je od svih koje sam imala. Prvo što mi se sviđa je ambalaža, prelijepa je. Četkica je vrhunska, zaista produžuje trepavice i lijepo ih uvije. Prvi put kad sam je kupila, uopšte mi se nije svidjela i jedno vrijeme je stajala na polici, ali ubrzo nakon toga postala mi je omiljena maskara.
Za 10KM dobijete 9,5ml proizvoda, i preporučujem je svima.

Essence olovka za obrve ( 04 Blonde ), o ovoj olovci nemam ništa posebno da kažem osim da i nju koristim duže vrijeme i još joj nisam našla neku bolju zamjenu. Boja pristaje mom tenu i obrvama, i sviđa mi se. Olovka kao olovka, ništa toliko posebno.

Manhattan high cover concealer ( 24 Sun beige ), korektor namijenjen za prekrivanje tamnih podočnjaka, koje sam sigurna da svi imamo. Korektor je obogaćen haloxylom zbog čega bi trebao bolje da prekriva tamne podočnjake, ali na mom licu sve nepravilnosti prekriva odlično.Uzela sam malo tamniju nijansu nego inače, a to sam shvatila tek kad sam došla kući. Ali nije mnogo tamnija od nijanse koju inače uzimam, tako da mi to nije predstavljalo problem. Korektor ima aplikator koji izgleda kao onaj za tekuće ruževe ili sjenila, tekstura mu je kremasta i odlično se razmazuje. Mada ja razmazujem sa kistićem za korektor jer mi je tako mnogo lakše. Sve u svemu, odličan korektor, jedino što mu je mana što ne dolazi u mnogo nijansi.


Essence longlasting ruževi u nijansama 01 Coral Calling i 03 Dare To Wear, prvi ruž koji sam kupila iz ove kolekcije je bio u nijansi 06 Barely There o kojem više možete pročitati ovdje (klik), sa kojim sam ja oduševljena i jednostavno sam morala da kupim još nijansi pa sam se odlučila za ove dvije.
01 Coral Calling je narandžasto-koraljna nijansa koja mi se svidjela na prvi pogled, uradila sam swatch na ruci i lijepo mi je izgledala, ali kad sam došla kući na mojim usnama je bio blagi užas. :D Sve karakteristike su iste kao i kod prvog ruža koji sam kupila, samo što kod Coral Calling je potrebno više puta nanošenje ruža da bi se dobila lijepa narandžasta nijansa. Ali opet, proslijedit ću ga mami jer mi se ne dopada kako izgleda na mojim usnama.
03 Dare To Wear je tamno crvena nijansa ruža koji mi se sviđa za razliku od Coral Calling. Karakteristike sve iste kao kod prethodna dva, osim što je kod ovog dovoljno i jedno nanošenje za odličnu boju. Pigmentiranost zavisi od nijanse.



Eveline lakovi (nijanse 915,916,609), lakovi koje u posljednje vrijeme konstantno uzimam. Ambalaža je četvrtasta sa crnim poklopcem. Prva dva laka imaju deblju četkicu, a tamno smeđi ima tanku četkicu. Meni je lično lakše nanositi sa debljom četkicom, iako mi ova tanja ne predstavlja problem. Lakove nećete vidjeti na mojim noktima jer su trenutno u fazi raspadanja, listanja i pucanja :D

Afrodita young & pure 3u1, odmah da vam kažem da ovaj gel+piling+maska nisam kupila ja, nego moj dragi. :D Naime, poslala sam ga u Bipu i rekla mu da mi kupi Afroditin šećerni piling za tijelo o kojem sam čitala na Chickfreak blogu, i svidjela mi se njena recenzija. Ali moj dragi nije pronašao taj piling, pa je kupio ovaj :D Ne zamjerim mu, nije se mogao snaći ali opet je dobru stvar uzeo.
Kao što sam napisala ovo je 3u1, gel za čišćenje+piling+maska; gel koji temeljito čisti kožu i pomaže u sprječavanju nastanka prištića i mitesera. Piling koji nježno odstranjuje odumrle stanice kože i maska koja vlaži kožu i uspostavlja ravnotežu masnoća i vlage te sužava raširene pore.
Ako ga koristite kao masku (2-3 puta sedmično), gel u debljem sloju nanesite na lice i pustite da djeluje 10 min, i nakon toga isperete. Ja ga koristim kao masku, i u periodu od 10 min. osjetila sam kako mi maska zaista hidratizira lice, i nakon ispiranja koža mi je glatka. Na nosu sam primjetila da imam manje mitesera. Iako je pogriješio pri kupovini proizvoda, opet je dobro odabrao. Bravo dragi. 

Nivea diamond touch gel za tuširanje koji isto tako duže koristim i najdraži mi je gel pored Baleinih gelova. Kremasti gel za tuširanje sa dijamantnim česticama i mirisom cvijeta bijele kale. Zaista prelijepo miriše, i nakon tuširanja miris osjetim na tijelu. Odličan gel, sve preporuke. 

I to bi bilo too od mojih novih proizvoda. :) 


Kako vam se sviđa moj mini new in? Da li koristite ove proizvode ? 

Broj komentara: 16:

  1. Sviđa mi se Dare to wear <3. I bravo za dragog, dobro se snašao ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruž je zaista prelijep i nijansa je savršena. :) Da, dragi se dobro snašao :D razmišljam da ga stalno šaljem da mi kupuje takve stvarčice haha :D

      Izbriši
  2. Korektor mi se cini da je dobar, a prve dvije nijanse lakova su moje boje obozavam ih :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korektor je odličan, samo je problem što nema veliki izbor nijansi. Nisam sigurna koliko tačno nijansi ima, ali teško da će svaka djevojka naći za sebe nijansu. :) Da, boje su prelijepe i ja ih volim.

      Izbriši
  3. Odlični su Essence ruževi, bas su pravi pogodak :D Imam jedan i odličan mi je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se totalno zarazila njihovim ruževima :D Barely there mi je omiljeeni :)

      Izbriši
  4. I sama koristim istu essence olovku za obrve i tako mi se sviđa tvoj komentar: olovka kao olovka, nista toliko posebno..i definitivno se slazem s tobom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja je već duže vrijeme koristim. Pa da, ništa posebno :D

      Izbriši
  5. Great haul, the nail polish colors are beautiful, esp the green one. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove Essence ruževe stalno mjerkam,nekako mi nijedna nijansa nije wow,ali ovaj crveni bi mogla isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš smeđkaste-nude nijanse, definitivno uzmi Barely There. Ja ga stalno hvalim, jer je stvarno super. :) A i crveni je odličan. Koji god uzmeš nećeš se pokajat. :)

      Izbriši
  7. Coral ruz mi se jako svidja :) inace bas danas gledam u ovaj Afroiditin piling/masku i skoro sam ga uzela, ali ne znam zasto nisam nego sam opet Garnier, sad mi je cak malo i zao :) super new in!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je lijep i lijepo izgleda na usnama, ali nažalost meni ne stoji pa sam ga proslijedila mami :D Piling je odličan, meni odgovara. :) Hvalaa :*

      Izbriši
  8. super noviteti, ovi Eveline lakovi su mi super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :) u posljednje vrijeme ja samo njih uzimam i super su. :)

      Izbriši