Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #2

16.12.14

Odlučila sam da nastavim pisati postove o proizvodima koji su obilježili prošlu sedmicu, pa ću i danas pisati o njima. To su neki od proizvoda koje sam ja najviše koristila prošle sedmice, naravno neću ih sad sve pokazati, samo neke :) Pa da kreneem.


Na broj jedan sa velikim oduševljenjem stavljam Sleek paletu Oh so special za kojom sam ja totalno luda otkad mi je stigla,i non-stop je koristim. Pisala sam o njoj i u ovom postu klik , ali još jednom moram da kažem da se apsolutno nisam niti jedne sekunde pokajala jer sam baš nju naručila. Nekad mi je bilo mrsko ujutro kad se spremam za posao koristiti sjene, stavljati tuš i tako te stvari koje oduzimaju malo više vremena, ali sad kad imam ovu paletu ujutro mi je najdraže šminkati se :) i preporučila bih svima koji vole ovakve boje kao što su u ovoj paleti da je naruče, jer se sigurno nećete pokajati :)


Baby lips - peach kiss sam kupila kad je bila u toku groznica za ovim malim slatkim balzamima za usne i naravno ja sam jedna od onih koja nije mogla da im odoli. Ja sam kupila peach kiss i pink punch, ali nijedan još nisam potrošila.(kao što se vidi na slici :D ) Pa sam sad počela ovaj da koristim da ga što prije potrošim, a pink punch ne vjerujem da ću potrošiti, jer mi se ne sviđa mnogo.


Afroditin proizvod o kojem sam malo pisala i ovdje klik, je 3u1 proizvod koji je meni moj dragi greškom kupio :D da, da dobro ste pročitale dragi mi je kupio haha, zapravo sam ja njemu rekla da mi kupi totalno drugi proizvod, ali eto nije mnogo pogriješio.
Ja ga koristim kao masku i nanesem ga u malo debljem sloju nego inače, i držim otprilike oko 10-15 minuta i koristim ga svaku noć i vikendom ujutro. Poslije ovo nekoliko dana koliko ga koristim, primjetila sam da mi se područje nosa i čela počelo vidljivo čistiti i da nemam mnogo mitesera na nosu. Koristim ga više od 10 dana i pokazao se kao dobar proizvod.

Rimmel Salon Pro lak (urban purple) je moj vječiti favorit i bit će mi mnogo žao ako ga ne uspijem pronaći ponovo. Ova nijansa je za mene savršena i definitivno najdraži lak od svih koje imam. U posljednje vrijeme ga stalno koristim, na mojim (lošim) noktima izdrži 4-5 dana jer mi se nokti listaju i pucaju i pod hitno moram naći neki proizvod da ih malo ojača. Ako neko ima neku preporuku pišite mii :)

Avon eyeliner koristim preko dana ili navečer, ujutro nemam ni volje niti strpljenja da ga stavljam, jer kao što znate ja sam veliki anti-talenat za tuš. Iako je ovaj mnogo dobar i iako nisam stručnjak za tuš, sa ovim to mnogo dobro odradim. O njemu više možete čitati u ovom postu klik.

Rise by Beyonce parfem i gel za tuširanje sam dobila od dečka na poklon za Sv.Nikolu :) Taman kad sam potrošila prvu bocu ovog parfema koji sam isto dobila na poklon od dragog, i spominjala sam ga u jednom od prethodnih postova, on je došao i obradovao me sa ovim poklonom. Ja sam opsjednuta sa ovim parfemom, a ova malena bočica mi je preslatka. Gel za tuširanje još nisam probala i ne vjerujem da ću ga koristiti haha, jer mi je mnogo žao da ga trošim.

I posljednji proizvod koji ja nisam koristila prošle sedmice, ali sam morala da vam pokažem je sjena za oči u drečavoj rozoj boji. :D Ne znam kako bih je drugačije opisala. Nisam je dosad nikako koristila, osim za swatch na ruci koji vidite na slici. I ne vjerujem da ću je koristiti jer se ne usuđujem koristiti ove jake boje na svojim kapcima.

Koristite li vi ovakve nijanse ? Sviđa li vam se ova boja ? 
Jeste li probale neki od ovih proizvoda ? Kakvi su vaši utisci ? 

Mnogo poljubaca od Minne :*

Broj komentara: 10:

  1. E, baš ovu Sleek paletu želim! :) Jako lijepe nijanse i prolaze za svaki dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi put kad sam je ugledala znala sam da ću nju prvu naručit od svih Sleek paleta i prekrasna je. Da, slažem se nijanse se mogu koristiti i za dan i za noć :)

      Izbriši
  2. I ja bi ovu paletu :) jako mi se svidjaju boje u njoj. Preporucam da od baby lipsa probas cherry me, taj mi je najdrazi i onaj s mentolom jer je prefora, ima jako fini miris/okus, kao bronhi bomboni, a onda onak hladi usne, ma divota :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da je što prije uzmeeš i da uživaš u njoj. :) Zapisat ću to sebi da ih kupim sljedeći put, a baš volim bronhi bomboneee, mislim da će taj bit super za mene :D

      Izbriši
  3. Sjenilo nek bude rumenilo :D
    Super post:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, sve je moguće :D Ali je boja previše jaka, pa bih sigurno izgledala kao klaun :) Hvala :*

      Izbriši
  4. Paletu si želim već dugo, a Baby lips nisam isprobala ni jedan, nekako me ne privlače. Prvo dok sam vidjela posljednju sliku, mislila sam da se radi o rumenilu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da ubrzo bude tvoja, predivna je. :) Baby lips moraš bar jedan da probaš, bilo koji da uzmeš dobar je (bar meni) osim pink punch, on mi se nije nešto posebno svidio. Haha, onda ću probati da vidim kako izgleda kao rumenilo. :D

      Izbriši
  5. paleta mi je dugo na listi zellja i sto je vise gledam vise je volim i zelim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A još više ćeš je zavoljeti kad bude u tvojim rukama. :)

      Izbriši