Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #3

25.12.14

Došao je red na još jedan post o proizvodima koje sam najviše koristila u toku prošle sedmice. Izdvojila sam samo neke od njih koje sam većinom koristila, jer da vam pokažem sve proizvode ovom postu ne bi bilo kraja. :)




Dva ruža sam koristila prošle sedmice a to su Essence longlasting ruž u nijansi Dare To Wear 03 i Max Factor ruž u nijansi Pomegranate 665 koji sam dobila na poklon od najbolje prijateljice. Essence ruž sam spominjala u ovom postu, i na početku ga nisam mnogo koristila ali prošle sedmice je bio totalno iskorišten. I najvjerovatnije da ću ga nosit i za Novu Godinu jer mi odlično pristaje uz tu priliku.

Max Factor-ov ruž je jedan od onih ruževa koje sam skoro pa do kraja potrošila, jer inače ruževe potrošim do pola i onda mi stoje neko vrijeme i završe u kanti. Ovaj sam još malo i potrošila skroz (i drago mi je zbog toga). Na swatchu izgleda svjetlije, ali uživo na usnama je tamniji (govorim za svoje usne, jer prirodna boja nije ista kod svakog naravno :D). Ali u svakom slučaju preporučujem ga svim djevojkama koje vole malo tamnije ruževe. I love it. 


O RT kistića sam pisala u ovom postu, i moram opet reći da su mi odlični. Inače sve smo čule za njih i većina ih ima u svojim kolekcijama, ali meni su ovi mali totalno simpatični. Iako sam na prvi susret s njima bila jako iznenađena zbog njihove veličine (jer se nisam raspitala prije naručivanja), bez obzira na to iskoristivi su i odlični kada idete na putovanje. Ja ih definitivno nosim sa sobom uskoro kad krenem na put jer ne zauzimaju mnogo prostora u neseseru, a odlično obavljaju posao. 

Mali ljubičasti kistić namijenjen za nanošenje sjenila koristim non-stop i omiljeni mi je za to. Rozi kistić ja koristim za nanošenje rumenila i kamenog pudera (pošto imam dva kistića, jedan koristim za rumenilo, a drugi za puder). 

Pored Sleek rumenila koristila sam i ove koje vidite na slici, a o njima sam pisala ovdje. Nalaze se u paleti od 78 sjenila, a najviše sam koristila drugo i zadnje rumenilo u paleti. Zadnje u sebi ima malo sitnog shimmera koje se na licu i ne primjeti mnogo. Ali predivno izgleda kad se nanese, kao i prvo rumenilo. Sjenila i ne koristim tako često, jer sad stalno koristim MUR i Sleek paletu. 

Eveline lak za nokte mi je jedan od najdražih lakova. Tamno smeđa boja koju postignem sa dva sloja ovog laka koji traje i do 5 dana. Odličan lak za male novce. 

I posljednji proizvod je Nivea mlijeko za tijelo (hvala mama ♥), omiljeno mlijeko za tijelo pored Baleinih krema. Miriše na arganovo ulje i jojobu, inače volim koristiti mlijeko za tijelo jer mi je koža suha u posljednje vrijeme i moram je njegovati, a ovo mi je super proizvod. Preporučujem ga :) 

I to bi bili proizvodi koje sam ja najviše koristila prošle sedmice. :) 


Šta ste vi najviše koristile prošle sedmice ? 
Da li koristite neke od ovih proizvoda ?

Sretan Božić svima koji slave. 

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasan mi je ovaj Max Factor ruž!! Nikad do sad nisam obračala pažnju na njihove ruževe, ma iskreno na brend uopće, ali baš ću si pogledati ovu nijansu da vidim da li će mi odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam kao i ti, nikad nisam gledala njihove proizvode uvijek sam ih zaobilazila ali kad mi je prijateljica poklonila ovaj ruž tek sam onda shvatila šta sam propuštala. :D Nadam se da će ti pristajati :)

      Izbriši
  2. Essence Dare To Wear ruž izgleda fantastično :) Moram priznati da od dekorative prošli tjedan nisam koristila apsolutno ništa :D Samo Neutrogena vibriralicu za lice, Eucerin kremu za lice i Bioderma Atoderm kremu za tijelo i to je to ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i jeste takav :) A ja opet više koristim dekorativu, naravno i preparativu ali ne često pa i ne pišem o tome. Ali morat ću jedan post i tome posvetiti :)

      Izbriši
  3. Max factor ruz mi je prekrasan, nisam ga jos vidjela do sada :) i kistići su super :) Ja sam koristila najvise Bourjois cc kremu i maskaru Volume glamour ultra black, svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Mislila sam da ih neću nikada koristiti, ali kistići su odlični. Čitala sam tvoj post o toj kremi, morat ću probat nešto od Bourjois proizvoda :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Još je ljepši uživo :) Odličan je :)

      Izbriši