Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #1

8.12.14

Razmišljala sam da li da pišem favorite prošlog mjeseca ili proizvode koje sam najviše koristila prošle sedmice, jer u favoritima prošlog mjeseca nemam baš mnogo proizvoda pa sam se odlučila za drugu temu.
U ovom postu pokazat ću vam proizvode koje sam ja najviše koristila prošle sedmice, nema ni njih mnogo ali u svakom slučaju ima ih više nego za favorite. :) 



Od mazalica za usne koristila sam Labello lip butter od maline jer su mi usne jako ispucale i suhe u posljednje vrijeme, a kad mi se to dogodi koristim labelo. Koristim baš ovo jer jako lijepo miriše, i moje usne vraća u normalno stanje. 
Drugi proizvod za usne je NYX butter gloss u nijansi Madeleine kojeg sam totalno zapostavila otkad sam ga kupila, jer pored svih ostalih mazalica nije mogao doći na red. O njemu sam detaljnije pisala ovdje. Sjaj koji ima predivan miris karamele i kremast osjećaj prilikom nanošenja, koristila sam najviše prošle sedmice kad nisam bila raspoložena za ruževe. Odlična zamjena kada vam je mrsko nanositi ruž :)

I posljednji ali najdraži proizvod je Essence longlasting ruž za usne o kojem sam pisala ovdje. Mislim da sam postala jako dosadna sa ovim ružem, ali to je jače od mene. Definitivno najljepši nude ruž koji sam ikad kupila. Ja nemam riječi kojom bih mogla da vam opišem koliko mi se dopada ovaj ruž i koliko sam opsjednuta s njim. Non-stop ga koristim i ne vadim ga iz torbice jer mi je on 10000 % najdraži ruž.

Parfem #1 za mene je Rise by Beyonce koji sam dobila na poklon od svog dragog. Parfem je jednom riječju savršenstvo bez mane bar za mene, ali nažalost prošle sedmice su izašle i posljednje kapi iz njega. Prvo što mi se svidjelo kad sam dobila ovaj parfem je ambalaža, zatim miris koji je malo slatkast ali ne previše, i dugotrajan je. Na koži ostaje cijeli dan, naravno ne osjeti se kroz cijeli dan isto kao i kad se tek nanese, ali je odličan.


Nivea anti-perspirant powder touch roll-on je proizvod koji ima nježan i blag miris, dobru trajnost i ne škodi mojoj osjetljivoj koži. Preporučujem svima koji više preferiraju ovakve proizvode :)

Rimmel stay matte puder je moja najveća ljubav, što se vidi i po praznini u sredini. Daje mom licu prekrasan mat izgled, i definitivno moram kupiti još jedan. ( izvinjavam se zbog slomljenog poklopca, pao mi je na pod čim sam ga kupila :D )


I posljednji ali ne najmanje bitan je Eveline lak za nokte u nude nijansi, naravno u kojoj drugoj nijansi će biti nego nude :D Svi koji čitaju moj blog znaju da sam ja opsjednuta sa nude nijansama, pa sam morala kupiti ovaj lak. Potrebna su dva sloja ovog laka da bi bila lijepa nude boja, traje od 4-5 dana. Predivan lak :)

Da li ste probale ove proizvode ? Ili ipak preporučujete neke druge ? :)

Broj komentara: 14:

  1. Ja još nisam probala lip butter, moraću. Ne koristim pudere za matiranje ni transparentne za setovanje jer imam osjećaj da mi je koža zategnuta i suh kad ih nanesem vjerojatno je razlog tome moja suha koža :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja da ga nisam kupila sigurno bi mi nešto bilo :D još želim da kupim sa okusom kokosa, a razumijem te što se tiče suhe kože jer je i moja u posljednje vrijeme suha iako prije nisam imala problema s tim. Ali ovaj puder meni ne zateže lice, jako dobro pristaje mom licu. Zavisi mnogo i od tipa kože kako će se puder ponašati. :)

      Izbriši
  2. Essence Longlasting ruževi su mi super, omiljena nijansa mi je On the catwalk. Rimmel puder je klasičan favorit, odlična stvar!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu nijansu nisam još probala, ali sigurno hoću jer sam se totalno zaljubila u njihove ruževe. :) Da, puder je baš odličan.

      Izbriši
  3. I meni je Rimmel puder super, odlično matira! A mislim da mi se tijelo već zasitilo ovog Niveion dezodoransa jer sam ga kupovala 3,4 puta zaredom i zadnji put mi je počeo smrditi i više ga uopće ne mogu koristiti >.<
    Slažem se za ovaj Lip Butter, stvarno sjajno miriše ! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se već navikla na ovaj Nivein dezodorans pa druge više i ne gledam, ali morat ću nakon ove bočice promijenit malo. :D Aaaa, lip butter je strašan. Dok je na usnama, trudim se da ga ne pojedem cijelog. :D Odličan je.

      Izbriši
  4. Ne volim Rimmel Stay Matte, a i pakovanje je uzasno neprakticno. S druge strane, Essence ruzevi su super. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za pakovanje,grozno je. Meni je puklo čim sam došla kući, a inače mi odgovara. :) Ruževi su odličnii baš :D

      Izbriši
  5. Parfem je mnogo dobar a labelo cu morati uskoro probati. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je :) Ili ovo labelo od maline ili od kokosa, koje god uzmeš sigurno se nećeš pokajat.

      Izbriši
  6. Baš me privlači ovaj labello lip butter :) Pretpostavljam da je stvarno divnog mirisa, obožavam maline :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da je super, ja sam ga uzela baš zbog maline jer ih i ja obožavam :) A sad je na redu od kokosa da kupim, jer i kokos isto volim :)

      Izbriši