New in #3 (BIPA)

28.12.14

Došao je red na još jedan new in post koji sam mislila ostaviti za kasnije, a pisati o favoritima za mjesec decembar, ali pošto nisam kod kuće odlučila sam se za new in.
Stigla sam u Hrvatsku prije par dana i pored lijepog vremena koje nas je pratilo do danas, ja sam obavila i jednu mini kupovinu u Bipi. U DM još nisam stigla otići, ali budem i tamo otišla da vidim šta ima novo. U Bipi je većina proizvoda bila na sniženju pa sam i kupila par stvarčica koje ćete vidjeti ispod. Neću pisati mnogo o proizvodima jer ih nisam još dovoljno koristila da bih mogla napisati recenziju o njima, pa ću ih samo prikazati i napisati par riječi za njih. :)






Manhattan Easy Match tekući puder, nijansa Soft Beige 34 sam kupila jer sam čitala dosta recenzija o njemu i učinio mi se kao dobar puder. Ja uvijek moram paziti kakav puder i koju nijansu ću si kupiti jer je moja koža nekad suha, a nekad ne pa nikad ne znam kako će se koji puder ponašati na mom licu. Za prvu upotrebu Easy Match mi je okej, ali više o njemu pisat ću u nekom od narednih postova.



L'oreal Mega Volume Miss Manga maskara je bila na sniženju pa sam je kupila, a inače nisam je primjećivala u drogerijama. Sviđa mi se ambalaža, četkica koja se okreće za 360 stepeni i koja je na početku veća dok se pri samom kraju sužava.

Debby sjenila za oči kupila sam naravno zbog nijansi koje su mi predivne. Njih sam prve zgrabila čim sam zakoračila u drogeriju i nastavila dalje. Nijanse su mi predivne, najsvjetlija od svih mi je ujedno i omiljena. Uz sjenila dođe i aplikator koji je minijaturan, i završit će u kanti jer je meni skroz neupotrebljiv.

Hello Beauty spužvicu sam tražila kod nas u Bosni, ali je nisam pronašla pa sam jedva čekala da dođem u Hrvatsku i da je pronađem. Kupila sam bijelu, a bile su još plava, žuta i roza. Bijela mi je nekako najljepša bila. Koštala je ja mislim nekih 13 kuna (slaba sam sa kunama, pa ne znam koliko je to KM :D), i za prvo korištenje mi je super. Lijepo nanosi tekući puder (koristila sam Easy Match) i mislim da je odlična stvar za nanošenje šminke.

B.Pretty Sparkling Eyeliner sam kupila jer nemam niti jedan "sjajni" eyeliner. Koristit ću ga za Novogodišnju noć, pa vam budem pisala poslije o njemu.

I tri sljedeća proizvoda koje nisam kupila u Bipi, ali su također noviji su Farmasi olovke za usne ( 202 i 204) i MakeUp Revolution korektor ( Medium ) koji sam dobila na poklon uz narudžbu sa PinkPande. I o njima ću pisati nešto više u narednim postovima.




Olovku za usne (204) sam probala i nijansa mi je predivna. Sviđa mi se kako izgleda na mojim usnama. Cijena jedne olovke je 3,90KM.


Jeste li probale neki od ovih proizvoda ? 
Šta ste vi kupovale u posljednje vrijeme ? 

Broj komentara: 12:

  1. Ja sam Miss Mangom jako razočarana ali neću te plašiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već si me uplašila haha, ali vidjet ćemo :D Valjda se ne budem razočarala i ja. Hvala na upozorenju :D

      Izbriši
  2. Nemoj se plasiti s mangom je ili love ili hate; ali zato easy match cekam da nam pises jesi li zadovoljna; ja sam nazalost odmah ga proslijedila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, valjda bude love :) Pišem o easy match u narednim postovima. Žao mi je što si ga morala proslijedit :)

      Izbriši
  3. Lijepe novitete si skupila :)) i ja sam u posljednje vrijeme nešto sitno kupovala, od svega pomalo... Baš me zanimaju tvoji dojmovi o ovoj Hello beauty spužvici, nikako da si i ja nabavim jednu. Negdje sam čitala da kvaliteta tih spužvica varira od boje do boje, živo me inetresira jel to istina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam je našla u Bipi jer kod nas nisam nigdje pronašla. Čula sam da u dm-u ima Ebelin spužvica, ali je nisam vidjela. To još nisam čula, ali čim je malo više iskoristim budem pisala o njoj :)

      Izbriši
  4. Ja hoću ovu spuzvicu, kod nas nista nema za kupiti da bar hoce u dm doći ebelin blender :D Mene zanima recenzija tecnog pudera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je i meni najmrže što većinu stvari koju bih htjela kupiti ne mogu ih pronaći kod nas. Ali, opet postoji internet pa mi je lakše :D Nadam se da će brzo stići ebelin u dm :)

      Izbriši
  5. Ja sam probala Miss Mangu i men' je savršena :D Da bar nađem tu spužvicu, izgleda zanimljivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je odgovarala, nadam se da će i meni :D Bar izgleda dobro :) Ako je ne pronađeš u drogerijama, možeš naručiti online :)

      Izbriši
  6. I mene interesuje kakav je puder :-) a koliko znam spuzvica ima u Alexandru :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisat ću o puderu u narednim postovima :) Pogledat ću na njihovoj stranici :)

      Izbriši