Paleta za konturiranje (15 nijansi)

19.12.14

Konturiranje lica sam uvijek preskakala u svojoj svakodnevnoj rutini šminkanja, ali nakon što sam nabavila paletu o kojoj vam danas pišem, konturiranje je sada dio moje rutine. Razlog zašto prije nisam konturirala svoje lice je zato što nisam znala mnogo toga o toj temi koliko danas znam, i što nisam znala koje i kakve proizvode bih trebala da koristim za tu svrhu.
Zapravo, konturiranje može pomoći da sakrijete određene nedostatke na vašem licu i da vaše lice izgleda istaknutije i ljepše. (Hvala onom ko je izmislio konturiranje :D)


Veliki broj proizvoda se danas može naći za ovu svrhu, a ja sam naručila paletu u kojoj dođe 15 nijansi za konturiranje lica. Paletu sam naručila sa ebay-a i platila je 5 dolara - 8KM, što je po meni odličan omjer cijene i kvaliteta ovog proizvoda. Inače, kozmetika koju naručim preko ebay-a ili je totalno loša, ili jednostavno odlična.

Ambalaža je čvrsta, crne boje na kojoj ostaje svaki trag ali lako se čisti. Prilikom zatvaranja čuje se klik, mala je, moglo bi se reći da je normalne veličine i možete je nositi sa sobom bilo gdje da krenete.

Što se tiče boja, nijanse se kreću od najsvjetlije do najtamnije što ćete vidjeti na slikama. Prva nijansa je biserno bijela koju sam probala, ali je ne koristim tako često, a kad je koristim onda mi služi za posvjetljivanje određenih dijelova na licu. Ispod nje zelena nijansa koju također ne koristim jer trenutno nemam nepozvanih gostiju na licu (bubuljice), i roza nijansa koju koristim za podočnjake.
Sve sljedeće nijanse variraju od najsvjetlije do najtamnije, neke su neiskoristive kao npr.najtamnija nijansa u paleti. (bar joj ja nisam našla namjenu još uvijek)

* prvi red s lijeva na desno

* drugi red s lijeva na desno * 

* treći red s lijeva na desno *

Ostale nijanse su iskoristive i ja ih većinu koristim, i mislim da je ovo odlična paleta za koju platite malu cijenu, a daje odlične rezultate na vašem licu. :) Preporučila bih je svima koji se prvi put susreću sa konturiranjem jer dobijete 15 nijansi koje sigurno odgovaraju i svijetlom tenu, ali i djevojkama sa tamnijim tenom.

Koje proizvode vi koristite za konturiranje ?
Koje proizvode preporučujete ? 

Broj komentara: 8:

  1. Već neko vrijeme je gledam, jer se u zadnje vrijeme zabavljam kotnturisanjem lica i mislim da bi bila odlična za mene, kao početnika. Evo, u sredini komentara sam je naručila xD nadam se da će se i meni dopasti, budući da stvarno nije skupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago, i nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :) Jer sam i ja tek početnik što se tiče konturiranja, i ovo mi je super proizvod za to :) Javi utiske kad probaš :*

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Meni je stvarno super i od koristi mi je, svaki je dan koristim. Pokazao se kao dobar proizvod iako je jeftin :)

      Izbriši
  3. Koja je cena te palete i gde je porucila ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena palete je 5 dolara, a naručila sam je na ebay-u. ;)

      Izbriši
  4. Draga kolegice, pošalji m i ako nije problem link ka ebay prodavnici ili prodavcu gde si naručila paleticu? Hvala ti! :)

    OdgovoriIzbriši