Praznična wish lista

13.12.14

Evo, stigli smo i do kraja još jedne godine koja je bila i dobra i loša ali svemu dođe kraj. Dolazi vrijeme praznika, vrijeme poklona i svih pred prazničnih ljepota. Iskreno rečeno, to je moje najdraže doba iako zimu ne volim nikako, volim decembar i sve vezano za njega.
Kako se bliži kraj godine svi mi imamo neke želje koje želimo da nam se ispune, ili nam se nisu ispunile pa se i dalje nalaze na listi želja. Odlučila sam i ja da podijelim sa vama neke stvari koje se nalaze na mojoj wl, pa se nadam da će vam se svidjeti i da imamo slične proizvode možda :)

Prva stvar koju oduvijek želim, a nije vezana za kozmetiku je posjetiti najdraži grad a to je Berlin. Rođena sam u Njemačkoj ali sam kao jako mala djevojčica otišla iz Njemačke i došla u Bosnu (nažalost), i od tada se u meni stvorila želja da posjetim baš ovaj grad. Nadam se da će mi se ova želja ispuniti ubrzo, ako ne ubrzo onda bilo kada.


Sljedeće što se nalazi na mojoj listi, većinom je kozmetika (naravno). :D Neke stvari sam već prekrižila što mi je mnogo drago, ali ove su ostale.

MAC face&body je dugo željeni puder i jedva čekam da ga kupim. Čula sam da je mnogo dobar za suhu kožu, a moja je takva u posljednje vrijeme. Ako neko zna još neki puder koji je dobar za suhu kožu, pišite mi u komentare.



OPI lakovi, također koji su dugo na listi jer ih u Bosni nemam gdje kupiti, pa željno čekam 27.12. da odem u Hrvatsku i da ih pronađem. :)

Ciate lakovi koji su za mene savršenstvo, iako još ne znam gdje ih mogu pronaći oni stoje na mojoj listi i čekaju dan kad će biti moji. :D

Naravno, neizostavni ruž na listi želja su Mac ruževi. Omiljeni mi je Damn Glamorous i prvi put kad sam ga vidjela rekla sam kad tad ćeš biti moj. Iako sam osoba koja voli nude nijanse, ovaj mi must have, i bit će moj :D


Nakon što sam kupila Sleek-ovu Oh so special paletu jednostavno rečeno zaljubila sam se u njih. Sljedeća koju želim je Vintage Romance, a prije nje mi je na listi Arabian Nights iako mislim da nju više neću moći pronaći jer je bila limited edition. :(


Zavoljela sam Sleek proizvode i želim ih sve, pa se tako na listi našao i sjaj za usne koji je prekrasaaan.

U posljednje vrijeme sam zaluđena sjenilima i koje god vidim odmah kupujem, o paletama da ne pričam. Poslije Sleek palete, sljedeća na listi je Makeup revolution Flawless paleta u kojoj dođu 32 sjenila u koje sam ja zaljubljena.

I posljednja ali ne manje važna su MUG sjenila, i nadam se da ću jednog dana imati Z paletu i u njoj sva mug sjenila. :)



I to bi bila moja skromna lista želja, koju ću nadam se uskoro početi da križam :)

Kako vam se sviđa moja WL, i da li želimo možda neke iste proizvode ? 
Šta se nalazi na vašoj listi želja,i koje proizvode najviše želite ? 


Otvorila sam i facebook stranicu bloga, ako želite možete me pratiti Beauty Corner. :*

Broj komentara: 14:

  1. Prilično dostižna i lijepa wish lista, najviše ti želim posjet Berlinu jer sve stvari su prolazne a lijepa iskustva ostaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. :) Da, baš tako samo iskustva i lijepa sjećanja ostaju. :)

      Izbriši
  2. Opi lakovi su bili u Cm-u :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Imas bona u cMu opi , 15 maraka su, a imas na facebooku za 6 KM kod Amra Bajramović kozmetika i imaš na piku , ali oni prodaju na veliko. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam ih, ali su skupi baš :D Ja se kao nadam da su jeftiniji u Hrvatskoj haha :D Kako god bude, moram ih kupiti. :)

      Izbriši
  4. lijepa lista :D nadam se da će se ostvariti ti :D
    Ciate lakovi me jako privlače, kao i MAC ruževi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se i ja da će se ostvariti :) I mene isto, ali ne znam gdje ih mogu pronaći. Mac ruževi su mi ljepotaa u pravom smislu riječi :)

      Izbriši
  5. Čim Flawlees bude dostupna naručujem je na PINKPANDI,divna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasna je zaista, ja sam se totalno zaljubila u nju :)

      Izbriši
  6. Predivna lista i nadam se da ce ti se bar nesto s nje ostvariti (a mozda i sve) :) Sleek Matte me me jako privlace, opcenito ta mat-sjajila kakva ima bourjois i lime crime su odlicna jer dugo traju a najcesce su i boje prekrasne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja tebi želim da ti se ostvari tvoja wl :) I mene isto, već dugo ga gledam i čekam dan kad ću da ga naručim, jer se nisam usudila naručiti Mystic ruž koji sam vidjela kod tebe na blogu :) A sjajila su mi predivna.

      Izbriši
  7. Prekrasna wl, i ja sam svoju jučer objavila, btw ovi Mac ruževi su čisto savršenstvo :)

    OdgovoriIzbriši