Sleek blush - Pomegranate

20.12.14

Poslije Oh So Special palete sjenila ja sam se definitivno zaljubila u Sleek proizvode, i moja želja za njima je svakim danom bila sve veća i veća. Iako nisam obožavateljka rumenila, rijetko ih koristim, nemam ih mnogo i nisam pisala ni o jednom rumenilu dosad na blogu, ja sam se odlučila za Sleek rumenilo u nijansi Pomegranate koje sam vidjela na Roseybelle blogu i na osnovu njene recenzije, ja sam ga naručila. (i ne, nisam se pokajala; hvala :*)


Pored nijanse koju sam naručila, mnogo mi se svidjela i Flushed nijansa koja mi se čini kao malo tamnija od Pomegranate, i ako se odlučim za drugo rumenilo naručit ću ovo. Što se tiče pakiranja, rumenilo dolazi u klasičnoj crnoj kutiji i kad se zatvara čuje se klik, tako da budete sigurni da vam se neće otvoriti ukoliko ga držite u torbici ili neseseru.
Kao i za sve ostale Sleek proizvode cijena rumenila je i više nego pristupačna, a dobit ćete ga za samo 7 dolara - 11KM, što je i više nego odlično za ovo divno rumenilo.


Pigmentacija je fantastična, ali pri nanošenju rumenila treba dobro paziti da ne stavite veću količinu nego što biste trebali, i da ne bi izgledali kao iz crtanih filmova. Trajnost je također odlična (govorim na osnovu svog iskustva), i na licu mi stoji cijeli dan, nigdje ne mrda i to mi se sviđa mnogo.
Definitivno se nisam pokajala jer sam ga naručila, i ovo rumenilo spada u najdraže Sleek proizvode i iskreno se nadam i želim sebi da ih jednog dana imam sve, jer zaista nema niti jedan njihov proizvod koji ja ne želim.


Djevojkama/ženama koje vole rumenila i ovakve nijanse preporučujem upravo Sleek rumenila, i sigurna sam da će svaka od vas pronaći za sebe odgovarajuću nijansu, jer zaista pored odličnih cijena, kvalitete proizvoda, imate veliki izbor nijansi za svaki Sleek proizvod. Rumenilo možete pronaći na www.sleekmakeup.com i PINKPANDA.


Jeste li probale Sleek proizvode ? Dojmovi ? Sviđa li vam se rumenilo ? 


Broj komentara: 6:

  1. Ajme bas mi je drago da si ga narucila nakon recenzije! :) i jos vise mi je drago da ti se svidjelo i da nisi pozalila :D stvarno je odlicno, vjerujem da ces ga puno puno nositi ovih dana :) preslatke su ti slike s leptirićem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je mnogo drago jer sam ga naručila, zaista je divno. :) Ja sam oduševljena. Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Još uvijek nisam ništa kupila što se Sleek kozmetike tiče, ali je sve toliko hvalite da ću morati uskoro posegnuti u džep :D Taman tražim neko novo rumenilo, a ovo izgleda stvarno jako lijepo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš uskoro da probaš i uz to nećeš mnogo novca potrošiti, a sigurna sam da će ti se svidjeti :) Da, prelijepo je. A ima i u drugim nijansama, tako da pogledaj :)

      Izbriši
  3. I ja sam ga nakon njene recenzije poželila,nadam se da ću ga što prije nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoćeš, jer je prekrasno :) Nećeš se pokajati.

      Izbriši