Sleek - Oh So Special paleta

3.12.14

Sleek kozmetika je vjerovatno velikom broju djevojaka već odavno poznata, a ja sam saznala za njih prije nekoliko mjeseci. Čitala mnogo recenzija o njihovoj kozmetici i odlučila da i ja napravim jednu online kupovinu kod njih. Velika ponuda Sleek proizvoda mi je dodatno otežala posao i neko vrijeme nisam znala šta da naručim, ali na kraju sam se odlučila za paletu sjenila Oh So Special. 
Pored ove palete koju sam naručila, favorit mi je Arabian Nights i ona će biti druga koju ću naručiti. Razlog što sam se odlučila baš za Oh So Special je što volim ovako blaga sjenila, ali i sjenila koja mogu koristiti za noćni look. 


Paletu sam naručila sa Sleek stranice na kojoj pored sjenila možete pronaći i predivne ruževe, rumenila i još mnogo proizvoda koji će vas sigurno oduševiti jer mene zaista jesu. Prekrasna paleta je koštala 12 dolara + poštarina 3$. Stigla je za 12 dana, jako dobro upakovana da se ne bi oštetila prilikom dostavljanja. Uz paletu stigao mi je i račun kojem se nisam nadala, ali to je pozitivna stvar i to mi se sviđa. Paleta dolazi u kartonskoj kutiji koja mi je preslatka, i na njoj piše o kojoj se paleti radi. Na poleđini je napisano kako možete kreirati look sa sjenilima. :)


Pakovanje je malo, stane na čitav dlan ruke (ali stvarno, ne šalim se). Kad sam je naručivala sa stranice, izgledala mi je veće ali to mi nije problem. Samo da vas upozorim ako budete naručivale, da se ne iznenadite kad otvorite paket, kao što je kod mene bio slučaj. 
Ambalaža je crna mat na kojoj piše Sleek MakeUP, i na kojoj ostaje svaki otisak prstiju kad je u rukama. Poprilično je tvrda, i malo sam se napatila dok sam je otvorila, ali sam saznala da to nije samo kod mene tako, nego i kod ostalih djevojaka koje imaju ove paletice.


Paleta sadrži 12 sjenila a svako od njih sadrži 1,1g, unutra se nalazi ogledalo i aplikator za nanošenje. Pet sjenila je šimerastih, a ostalih 7 je mat. 
Nijanse sjenila su sljedeće : 

Bow:mat bijela
Organza: šimerasta roza
Ribbon: mat roza
Gift Basket: šimerasta smeđa-brončana
Glitz: šimerasta siva-plavi podton
Celebrate: šimerasta ljubičasta
Pamper: mat svijetlo roza
Gateau: šimerasta roza-zlatna
The Mail: mat smeđa-nude
Boxed: mat smeđa
Wrapped Up: mat smeđa, malo ljubičasta
Noir: mat crna

Moje najdraže su ribbon, celebrate, the mail i wrapped up
Ovisno od nijanse je i pigmentiranost, a najmanju pigmentaciju ima nijansa Bow. Ostale nijanse su odlične pigmentacije. Sjenila se mogu koristiti i za dnevni look ali i za noćni. Zaista su sve prekrasne, i preporučujem ovu paletu svim djevojkama koje vole ovakve nijanse. A za one koje žele neke druge, veselije ili jače nijanse posjetite Sleek stranicu i sigurna sam da ćete pronaći jednu paletu za sebe. :)
Da bi imale bolji pregled kako nijanse izgledaju,postavit ću sliku palete sa Sleek stranice.



Šta reći više, osim da sam prezadovoljna Sleek paletom. Pristupačna cijena za koju dobijete super sjenila koja uvijek možete da nosite sa sobom u torbici jer je pakovanje malo,i stane u mali džep, sjenila su dobre pigmentacije, trajnost im je odlična čak i bez baze, a jedino ćete se morati boriti sa otvaranjem. :D 

Jeste li probale Sleek proizvode ? Kakvi su vaši utisci ? Ako imate preporuku za mene, pišite mi u komentare. :* 

Broj komentara: 6:

  1. Sjenila su im predobra :)
    Ova paleta je bas lijepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš teško odlučila koju da naručim,ali sigurno ću ih još nekoliko naručiti. Previše mi se sviđaju. :)

      Izbriši
  2. Imam dvije palete sjenila i jednu paletu rumenila, i definitivno nece ostati samo na tome. Genijalni proizvodi, vrlo povoljne cijene. Divna je paleta, pogotovo ove roskaste nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijene su im odlične, i ja sam većinu njihovih proizvoda stavila na listu. Sjenila i ruževi su mi prekrasni, rumenila tu i tamo jer ih i ne koristim baš stalno. Ali nikad se ne zna. :)

      Izbriši
  3. Obožavam ih, sve što imam od njih je odlično, a senke su fenomenalne. Naročito mi se sviđa što znaju da naprave iridescent colors, na to sam navučena ove godine. Omiljene palete su mi Showstoppers, Ultra Matte V2 i naravno Original. A da, mislim da je ta njihova crna senka najbolja senka koja postoji! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se s tobom. Otkad sam saznala sa Sleek opsjednuta sam, svaki dan gledam što bih sljedeće naručila. Sjenilima sam oduševljena, a sljedeći su ruževi i puder želim da probam. :) Ako si probala, javi mi kakav je. :)

      Izbriši