2015. Wish list

1.1.15

Drage ljepotice još jednom vam želim sretnu i uspješnu Novu Godinu. Vjerujem da ste se lijepo provele zajedno sa svojim najdražima i da ćete po lijepim dešavanjima pamtiti 2014. godinu. :) U 2015. vam želim sve što želim i sama sebi, a to su naravno najljepše želje, i želim vam mnogo uspjeha u blogosferi i da se još dugo, dugoo čitamo. 





Za prvi post u 2015. godini odlučila sam se za listu želja, da se mogu fokusirati na stvarno željene proizvode. Inače, kad kupujem uvijek kupim nešto drugo o čemu nisam uopšte razmišljala da kupim, a ono što mi je želja da kupim već duže vrijeme, to i ne kupim. Pa se nadam da će ove godine biti drugačije što se tiče kupovine. Na mojoj listi želja skoro uvijek se nalaze proizvodi koje ne mogu pronaći kod nas u Bosni, pa ih moram ili kupovati preko interneta ili zamoliti meni drage ljude u drugim državama da mi kupe, a to mi je nešto najgore ali šta se može. Bitno je da se proizvodi križaju sa liste :D 

Na današnjoj listi se većinom nalaze sjenila (naravno) jer sam ja totalni freak što se tiče sjenila. Ako neko želi da me obraduje nekim poklonom znaju da će to biti upravo sjenila :D Svaka od nas ima nešto od kozmetike što najviše voli. 

Prva i najdraža na listi mi je MUR Flawless paleta koju već dugo, dugoo gledam i ne mogu da dočekam dan kad ću je naručiti. Sjenila koja se nalaze u njoj su mi predivna, iako ih je većina shimmer to mi ne igra ulogu, jer su zaista prekrasne. Mislim da sam pročitala sve moguće recenzije o njoj, i od dana kad sam je našla na internetu želim je. 

Sljedeća je MUA Romantic Efflorescence paleta koju sam vidjela na blogu kod Ilone i odmah mi se svidjela. Freak, šta da vam kažem :D Znate kako je. 


I posljednja ali ne i zadnja paleta na wish listi je theBalm nude 'tude ljepota. Mora biti i jedna malo skuplja paleta na listi, ali kad je budem kupovala neću žaliti nijedan novčić za nju, jer je za mene ovo savršenstvo. Voljela bih da dobijem ovu sa sexy ženama :D, i ima još jedna verzija koja je ovakva kao na slici. (KUPLJENO) i dobila sam sexy žene hahah. 

Nakon Sleek rumenila u nijansi Pomegranate o kojem sam pisala ovdje, želja mi je da imam još jedno u nijansi Flushed. Izgleda mi slična kao i ovom koje već imam, ali kako god naručit ću ga iako nisam ljubitelj rumenila, ali poslije Pomegranate želim i ovu nijansu. 

RT kistovi su odavno poznati, ja imam mini trio set kistića i super su. Oduševljena sam bez obzira na njihovu veličinu :D. Uvijek se smijem kad se sjetim njihove veličine, jer sam bila skroz iznenađena kad sam ih vidjela. 
Stippling brush je sljedeći kist koji želim od RT kistova. Sigurno ću nastaviti da ih kupujem jer su odlični, i cijena im je pristupačna za sve. 

Z paleta mi je prekrasna, iako nemam niti jedno sjenilo koje bih stavila u nju ja je svakako želim u svojoj kolekciji. Vremenom ću je punit kad je dobijem :D 


I za kraj MUR paleta rumenila ( Hot Spice ) ; o njoj sam čitala nekoliko recenzija, i definitivno sam je morala upisati na wish listu jer se u njoj nalaze sve nijanse koje se meni sviđaju. Super mi je, ne košta mnogo, a sve nijanse u njoj su iskoristive. 

To bi bila moja wish lista početkom ove Nove Godine :) Nadam se da ću uskoro početi križati proizvode sa nje, a to želim isto i vama sa vašim listama. 

Da li želimo neke iste proizvode ? 
Što je na vašoj listi želja ? :)

Broj komentara: 14:

  1. Odlična wish lista!! Imam MUR Flawless paletu, i stvarno je sjajna!! Pigmentirana je i ja ju obožavam!! Sretno u križanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kako je nećeš obožavati kad je prekrasna. :) Hvala ti.

      Izbriši
  2. Nadam se da će ti se sve ostvariti, također si želim MUR i Sleek rumenila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se i ja :) Sleek su odlična rumenila, ali i ostali njihovi proizvodi.

      Izbriši
  3. Odlicne zeljice i nadam se da ces ih sve prekriziti. Meni bi u ovom trenutku najvise trebala Z paleta. Gdje ih se moze najpovoljnije kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, također :) Ja sam je našla na pink pandi, sad je trenutno na sniženju i košta 168 kuna, a možeš je pronaći i na ebay-u :)

      Izbriši
  4. Zajednička na wish listi nam je MUR Flawless <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li postoji neko ko je ne želi :D Nadam se da ćemo je brzo imati kod sebe :)

      Izbriši
  5. Lepa ti je lista, nadam se da ćeš nabaviti što više sa nje ili još bolje sve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična wishlista, a bome i skupa! :D
    Planiram si već sljedeći mjesec (kada bude opet para haha) kupiti MUR paletu rumenila i Sleek paletu još ne znam kojih sjenila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I nije baš toliko skupa :D Jedino što je skupo je theBalm paleta, a ovo ostalo manje više :) Ja sam htjela jučer da naručim sa pink pande Flawless paletu i rumenila, ali kad sam vidjela da su nedostupni zlo mi je bilo. :D Koju god Sleek paletu kupiš nećeš se pokajati.

      Izbriši
  7. lijepa ti je Wl, nadam se da ćeš riješiti što prije što više proizvoda s nje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se i ja da ću ih ubrzo križati. :) I tebi isto želim :)

      Izbriši