AVON Ultra Color Indulgence ruževi (prvi dojmovi)

29.1.15

Da, da, da. :D Znam da sam jučer na facebook-u napisala da ću pisati o proizvodima koje sam dobila iz Avon-a, ali nisam mogla da čekam više, morala sam s vama podijeliti ovu radost. :D Ovo su moji prvi dojmovi za *Ultra Color Indulgence ruževe.
Prije nego što krenem sa ruževima, moram reći je da mi je mnogo drago što su izabrali i mene da mi pošalju svoje proizvode, i drago mi je što iz dana u dan broj posjeta na mom blogu raste. Za 3 mjeseca (16.januara je bio 3 mjesec) koliko pišem ovaj blog mi je nevjerovatno da imam 9000 pregleda, i ovim putem vam se iskreno i od srca zahvaljujem. Oni koji nisu mogu me pratiti na FACEBOOK-u :)
A sad da krenemo sa ovim ljepotama. :)

Kao što ste već vidjeli i na facebook-u, ali i iz naslova ste mogli zaključiti da se radi o ruževima iz Avonove nove Ultra Color Indulgence kolekcije. Riječ je o ruževima koji dolaze u 20 nijansi , u katalogu 02/2015 promo cijena ruževa je 5,90 KM, a iz Avona kažu da ove ruževe krasi :




* Nevjerovatna boja, nevjerovatan osjećaj na usnama...
* Posebno kreirana formula za neodoljive, nježne usne.
* Hidratantni gel – lagana gel formula za intenzivnu hidrataciju i lako nanošenje.
* Predivna boja – poboljšana gel formulom, boja je nevjerovatno živopisna, svježa i sjajna.

Sa svim navedenim bih se složila jer su usne zaista nježne nakon nanošenja ruža, lako se nanose, iako je za pigmentiranu boju potrebno više slojeva kod svijetlih nijansi. Boja jeste svježa i sjajna, ruževi nisu teški na usnama i iako ja nisam ljubitelj ruževa koji daju sjaj mojim usnama, ovi su mi se svidjeli. Gledajući slike najviše sam se radovala smeđkastim nijansama koje su u manjini u ovoj kolekciji, i nekim ljubičastim nijansama koje su mi predivne.

Ambalaža ruževa je drugačija od onih iz prethodnih kolekcija, uža je i meni lično mnogo ljepša od svih prethodnih. Lijepo legne u ruku i izgledom mi je ljepša od onih kockastih ambalaža. Na dnu se nalazi naljepnica koja je u istoj boji kao i ruž, radi lakšeg pronalaženja. Sadrže SPF 15.
Ja vam danas predstavljam 5 nijansi, a to su : Red Dahlia, Tawny Rose, Royal Peony, Poppy Pink, Orchid Petal. 

Cijela kolekcija je više usmjerena na rozu boju koju ja baš i ne volim, odnosno nikada nisam koristila roze ruževe i u mojoj kolekciji ih nema. Ono što me dosta obradovalo kada sam primila paket iz Avon-a jeste da sam upravo dobila 3 ruža koji su u rozim nijansama.
Vjerovali ili ne, bila sam sretna kad sam ugledala roze boje jer sam napokon vidjela kako izgledaju na mojim usnama. I mogu vam reći da sam zadovoljna i da mi je malo krivo jer im prije nisam dala šansu.

Prvim nanošenjem ovih ruževa primjetila sam da su vrlo jednostavni za nanošenje i poslije jednog sloja usne su izgledale dosta svježije i sjajnije. Ruž lagano klizi usnama i daje im balzamasti osjećaj prilikom nanošenja. Najpigmentiranija nijansa od ovih 5 je Red Dahlia koju sam nanijela u jednom sloju i nije bilo potrebe za drugim, što naravno ne mora značiti i za vaše usne jer od prirodne boje usana i boje tena zavisi kako će vam ruž stajati.
Royal Peony je bila najsvjetlija nijansa koju sam nanijela u 2 sloja i tada sam dobila divnu koraljnu nijansu u koju sam se zaljubila. Za ostale tri, također je dovoljan po jedan sloj.
Trajnost im je od 2-3 sata, s tim što vam moram napomenuti da sam i jela i pila, a ruž je i dalje bio na mojim usnama. Ravnomjerno nestaje sa usana, i ostaje blaga boja i kremasti osjećaj kao i kada tek nanosite ruž.

Uživajte u slikama :)

* Tawny Rose, Red Dahlia, Royal Peony, Orchid Petal, Poppy Pink *








* Red Dahlia *

Uradila sam swatch samo za Red Dahlia, jer je jedina nijansa koja izgleda drugačije u pakovanju i na usnama. Ostale nijanse su sve iste na mojim usnama kao i u samom pakovanju.
Moji favoriti su Tawny Rose i Royal Peony. 

Nadam se da sam vam se post svidio. :) 
Jeste li već odabrale svoju nijansu ? Koje vam se najviše sviđaju ? 


* PR uzorak - za više informacija pogledajte disclaimer.

Broj komentara: 10:

  1. Ja sam se zaljubila u Royal Peony jedva cekam da narucim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa. :) Predivna nijansa stvarno. Javi dojmove kad isprobaš :)

      Izbriši
  2. I ja sam dobila pet nijansi, i čini mi se da su sve iste osim što sam ja dobila In Bloom, a ne Tawny Rose :) meni se Red Dahlia najviše dopada, baš je predivna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaao, i In Bloom je super nijansa meni se svidjela. Red Dahlia je odlična, jedna od ljepših iz kolekcije. :)

      Izbriši
  3. Super izgledaju, ali ja volim jace pigmentirane i postojanije ruzeve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda za tebe sigurno nisu ovi ruževi. :D I ja volim pigmentirane ruževe, ali je lijepo odmorit se malo od njih. :)

      Izbriši
  4. Sviđa mi se što su ruževi kremasti i što djeluju poput balzama. Nijanse su divne, pogotovo Orchid Petal i Royal Peony.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni se to najviše svidjelo iako do sad nisam imala niti jedan ruž koji je kao balzam. :D Nijanse su divne, svako za sebe može izabrati po jednu ili dvije. :D

      Izbriši
  5. I meni su favoriti Royal Peony i Tawny Rose :) njih bi i sama kupila. Djeluju super po opisu, volim takve teksture koje njeguju uz to sto imaju dobru pigmentaciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam voljela ovakve ruževe prije koji su bili više kao balzami nego ruževi, ali ovi su mi stvarno super. Posebno te dvije nijanse koje si navela. :)

      Izbriši