MakeUp Revolution korektor (Fail mjeseca)

9.1.15

Na spomen riječi korektor ja zamišljam proizvod koji će mi djelimično ili u potpunosti sakriti nepravilnosti na licu, i koji neće nestati sa lica u roku od 2 sata.
Za MakeUp Revolution ste vjerovatno već čule, a ako niste moram vam reći da su njihovi proizvodi pristupačni i poprilično dobre kvalitete. Kažem poprilično jer imam njihovu paletu (post) sa kojom sam oduševljena i preporučujem je svima, a ovaj korektor je po meni fail proizvod što ne mora značiti da vama neće odgovarati ako se odlučite za kupovinu istog.



Korektor sam dobila kao poklon uz prvu narudžbu sa pinkpanda.hr, a korektor na PP košta 15kuna dok na MUR stranici košta 4KM. Izabrala sam korektor jer mi se od ostalih ponuđenih proizvoda nije ništa svidjelo. 
Pošto sam bila oduševljena paletom sjenila i očekivala sam da će i ostali MUR proizvodi da me oduševe, moram vam reći da me je korektor skroz razočarao. Tako uvijek bude ; prvo budeš očaran, pa onda razočaran. Ne koristim korektore često jer mi nisu uvijek potrebni da bih postigla svjež i blistav izgled na svom licu, ali kad sam umorna, iscrpljena i kad mi fali sna onda naravno uvijek posežem za korektorima. Kad ih biram u drogerijama ili ako ih naručujem preko interneta što je rijetkost jer želim uživo da vidim nijansu, onda biram srednje tamnu nijansu za sebe.


Dostupnost nijansi kao i moć prekrivanja je različita od korektora do korektora, ali prije kupovine uvijek pogledam recenzije blogerica koje pratim jer volim čuti druga mišljenja i posavjetovati se sa nekim.

Korektor dolazi u klasičnoj ambalaži i može se pronaći u još dvije nijanse osim medium. Kod ovog korektora sve me razočaralo osim četkice koja je slična onim četkicama za tekuće ruževe.
Nijansa je srednje tamnija i lijepo se stopila sa mojim tenom, ali ono što je meni zasmetalo je kad nanesem korektor ispod očiju istog momenta me počinje peckati za lice i za oči, i osuši se odmah nakon nanošenja. Imam jako osjetljive oči kao i lice, ali nijedan korektor koji sam koristila dosad me nije peckao.
Što se tiče prekrivanja također loše, izgleda kao da ga nisam ni nanijela jer apsolutno ništa ne prekriva.


Korektor sam koristila 7-8 puta i kao što vidite na slici već je prazan.Vjerovatno ste već zaključile da vam ne preporučujem ovaj korektor, osim naravno ako se vama svidi što je apsolutno moguće :)

Koji vas je proizvod razočarao u posljednje vrijeme ? 
Jeste li probale ovaj korektor ? 

Broj komentara: 10:

  1. Dosta zuto djeluje na swatchu. Inace korektore koristim samo za posvjetljivanje podrucja oko ociju, tako da mi ovaj definitivno ne bi odgovarao. Trenutno koristim Eveline Art Scenic i za sad sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korektor je po svim karakteristikama loš, barem meni. Ja sam jučer kupila neki Essence-ov korektor, pa se nadam da će mi odgovarati :) Jer ih ne koristim tako često, drago mi je da ti odgovara taj Eveline :)

      Izbriši
  2. joj ovo djeluje kao baš loš proizvod, šteta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam skroz razočarana. Nemam riječi zaista, očekivala sam od njih da su im proizvodi koliko-toliko dobri, jer sam bila oduševljena paletom. Da, baš šteta. :/ Srećom pa imaju drugi korektori :D

      Izbriši
  3. Imam ga u nijansi fair, također je potpuni promašaj. Nanosim ga samo na podočnjake kako bih posvijetlila to područje, ali sve u svemu jako loš proizvod. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne smijem ni za posvjetljivanje da ga koristim, jako me pecka i iritira mi kožu. :/ A nikad mi se to nije desilo ni sa jednim korektorom koji sam koristila. Šteta :(

      Izbriši
  4. Šteta što korektor nije kvalitetniji i da ti je bio razočaranje. Ja sam prestala s korištenjem korektora, ali prije sam u te svrhe koristila Artedeco u sticku u boji kože i zeleni, a kasnije tekući od Calvin Klein-a. A u zadnje vrijeme jedino što me razočaralo je LPM šampon i regenerator + Avon Senses gel za tuširanje, blago rečeno horor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je žao što me baš njihov korektor razočarao, jer sam očekivala od njih da su im proizvodi poprilično dobre kvalitete. Vidjela sam na par blogova da hvale Artdeco korektor, pa možda i probam kad potrošim Maybelline. :) Od LPM nisam još ništa probala, ali gelove za tuširanje želim da probam :)

      Izbriši
  5. Kao i ti rijetko koristim korektore, no ovaj ću izbjeći :D Žao mi je što si se razočarala... Ako nešto ne volim kod make up, to je kad mi nestane s lica nakon nekog vremena, mrzim to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I trebaš ga izbjeći jer je blago rečeno katastrofa. :D Jaao to mi je nešto najgore kad vidim da mi nestane nakon sat ili više. Nema mi ništa gore od toga.

      Izbriši