Manhattan Easy Match tekući puder

6.1.15

U postu sa novitetima ste mogli vidjeti da sam kupila Manhattan Easy Match tekući puder kojeg nisam primjećivala u drogerijama jer sam imala loše iskustvo sa njihovim Powder Mat puderom koji je dolazio u crnom pakiranju. To je bio prvi Manhattan puder koji sam kupila i tada sam rekla da je i posljednji jer je imao gustu teksturu i grozno je izgledao na mome licu i nedugo nakon kupovine sam ga i bacila. Kada sam pročitala veliki broj recenzija o Easy Match puderu ipak sam posustala i kupila ga. Nije prošlo mnogo vremena otkad sam ga kupila, ali od dana kad sam ga kupila počela sam ga koristiti i omiljeni mi je.


Manhattan o puderu :


Easy Match je dugotrajan tekući puder koji se u potpunosti prilagođava tonu kože te ne začepljuje pore. Hidratizira kožu tijekom cijelog dana, osigurava besprijekoran i prirodan izgled te sadrži SPF 18 koji štiti od sunca.

Puder dolazi u plastičnom pakiranju i dozira se pomoću pumpice. Kako trošite puder, tako se od dna prema vrhu vidi koliko ste ga već potrošili. Ja sam ga u Hrvatskoj platila 80 kuna, a kod nas (u BiH) košta nekih 18KM, ali naravno može se pronaći i na akcijama. Za te novce dobijete 27,3 ml proizvoda, a rok trajanja mu je 24 mjeseca.


Tekstura mu je dosta laganija od njegovog prethodnika, i rijetka. Sitne nepravilnosti na licu odlično prekriva (govorim za svoje lice), a što se tiče nekih većih nepravilnosti ne znam kako se ponaša, ali uvijek se može dodati korektor ako vam puder ne prekriva dovoljno. :) 

Suhe dijelove na mome licu nije isticao i nadam se da će ostati tako, jer obično svaki tekući puder koji koristim na početku mi bude odličan i kad dođem do pola bočice, počinje da mi ističe suhe dijelove i dodatno mi isušuje kožu.


* na slici vidite koliko je proizvoda potrošeno *

Za sebe sam izabrala nijansu Soft Beige 34 i mislim da se puder može pronaći u još 4-5 nijansi. Soft Beige je srednje tamna nijansa i drago mi je što sam baš nju odabrala, jer odlično se prilagođava mom tenu, kako i piše na samoj bočici pudera da je Skin Tone Adapting, odnosno da se prilagođava vašem tenu. Nanosim ga sa beauty blenderom (o kojem ću pisati uskoro), i odlično se razmazuje i imam osjećaj kao da ga uopšte nisam stavila na lice, jer mi ne stvara onu "težinu" kao neki drugi puderi.

Trajnost mu je odlična, po meni čak i najbolja za pudere koje sam dosad koristila. Na mom licu traje 5-6 sati, a nakon toga se već na obrazima vidi da je puder spao. 

Sve u svemu, meni odgovara i jako mi se sviđa jer ima dobru teksturu, ne ističe suhe dijelove (na mome licu) i duže traje od svih pudera koje imam i koristim. Sigurno ću ga nastaviti koristiti, i nadam se da će vam moja recenzija pomoći ako ste htjele kupiti ovaj puder, a niste bile sigurne :)


4 komentara:

  1. I meni se prije dešavalo sa tekućim puderima da su mi na početku odlični, i dok sam došla do pola bočice da mi je grozan. Konkretno govorim o L'oreal True Match puderu.. Ne znam dal je do toga, al kad sam počela koristi više kremastije, nego tekuće pudere to se promijenilo. Primjerice sad koristim Wnw Coverall, prešla sam polovicu i još ga uvijek obožavam!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se to dešavalo sa Rimmelovim puderima, sa True Match mi se još nije to desilo i nadam se da neće. Nema mi ništa gore od toga. Pa da, nekom više odgovaraju kremastiji puderi, a nekome opet ovi rijetki. :) Ovi koje sad koristim su mi super i nadam se da će ostati tako :D

      Izbriši
  2. ovih dana baš mjerkam koji puder od njih da uzmem, pročitala sam recenziju i od endless perfection pa sad ne znam ni sama.. ak omogu da ti dam kritiku/savjet: poslikaj nijansu (swatch) na ruci ili nešto i ubaci sliku prije/poslije sa puderom na licu. netko tko ne ide po drogerijama često i tko se ne kuži previše ne može samo na temelju teksta dobiti sliku kakva je nijansa, kako prekriva i sl. a i sama znaš da jedna slika može zamijeniti čitav teskt. eto. nadam se da te nisam uvrijedila, samo sve ostale blogerice stavljaju takve slike, što smatram vrlo korisnim. sretno dalje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče ove recenzije pisala sam je kada nisam imala aparat koji je dovoljno dobar da uslika puder na licu i kada bih uslikala mobitelom nije se vidjela neka ogromna razlika. Tako da nisam stavljala sliku :) A za Endless Perfection sam stavila swatch na ruci. Hvala na savjetu, potrudit ću se sljedeći put da stavim i sliku prije/poslije na licu :) Hvala.

      Izbriši