Maybelline Colossal VS. L'oreal Miss Manga

17.1.15

Maskara je nešto bez čega ja ne mogu zamisliti svoj dan. To vam je isto kao što danas svi ne možemo bez mobitela, a meni se čini da bih ja više mogla izdržati bez mobitela nego bez maskare. Vjerujem da svaka djevojka ima neki kozmetički proizvod bez kojeg ne može. U mom slučaju to je maskara.




Ne izlazim iz kuće bez nje, i pažljivo biram kada ih kupujem. Moje trepavice su srednje veličine, više su male nego velike pa mi je potrebna dobra maskara da bi moje okice ličile na nešto :D
Šalu na stranu, ali koju god maskaru da koristim 2-3 sloja su mi dovoljna da mi trepavice izgledaju lijepo i da su fino uvijene. Nemam običaj koristiti umjetne trepavice i mogu vam reći da ih i ne volim baš. Osjetljiva koža pa tako imam i osjetljive oči (nažalost) i jako mi teško oči prihvataju umjetne trepavice. Imala sam ih priliku nositi na snimanjima i revijama, i bilo mi je užasno. Jedva sam čekala da to sve završi i da ih napokon skinem, da odmorim svoje oči od njih.

Duže vrijeme vjerna sam Maybelline the Colossal Go Extreme Volum' maskari, poznatoj žutoj Colossalci. Ova maskara je moja omiljena i mislim da je nikad neću promijeniti jer je obožavam.
Počevši od ambaleže koja je svima već poznata, meni je prelijepa sviđa mi se kombinacija boja na pakiranju, iako nisam miljenica jakih boja.


Četkica je dovoljno gusta na sredini, a pri dnu dlačice su manje ali iste gustoće. Vidjet ćete bolje na slici. Na četkici se ne skuplja višak proizvoda, nego baš onoliko koliko je potrebno za nanošenje.
Nanošenjem prvog sloja odmah se primjeti razlika na mojim trepavicama i već dobiju lijep izgled i budu uvijene. Naravno, potreban mi je i drugi sloj da bi izgledale još ljepše, a upravo to i dobijem kad nanesem drugi sloj. Maskare koje sam prije koristila su mi uvijek skupljale trepavice prilikom nanošenja drugog sloja, ali to nije slučaj kod Colossalke :)


Moje trepavice nakon drugog sloja izgledaju uvijeno i lijepo, i ne skupljaju se kao što mi se dešavalo sa prethodnim maskarama.
I nakon 6-7 sati trepavice izgledaju lijepo, primjeti se da nisu uvijene i lijepe kao na početku, ali izdrže dosta dugo. I opet moram reći da se i nakon toliko vremena trepavice ne skupe.
Moja ocjena za Colossalku je 5/5.

Druga, također svima dobro poznata L'oreal Miss Manga Mega Volume maskara. Love it or hate it.
Da, tako vam je sa dragom Mangom. Kod mene je nešto između ljubavi i mržnje.


Prvo i jedino što mi se sviđa kod Mange je ambalaža. (žalosno, ali istinito) Kupila sam je u Bipi i tada je bila na sniženju i koštala nekih 68 kuna, i iskreno ne znam ni što sam je kupila ali tako to kod mene inače ide. Kad otvorite maskaru dočeka vas četkica koja se okreće za 360 stepeni što se meni na početku svidjelo, ali nakon dužeg korištenja to mi je zasmetalo. Nekoliko puta sam si bukvalno "zabila" četkicu u oko, a ne moram vam govoriti kako je to grozan osjećaj.

Ogromna količina proizvoda na četkici mi je također preloše i jako mi smeta, skuplja trepavice nakon prvog sloja, o drugom i da vam ne pričam.
Sve u svemu, meni ne odgovara maskara i neću je ponovo kupiti.
Ocjena za Mangu je 1/5. 

Moram da vam se pohvalim da sam kupila posudu koju sam dugo tražila. IKEA posuda u bijeloj boji, a kao što svi vjerovatno znate u Bosni Ikea ne postoji, a nisam luda da idem u Hrvatsku zbog nje. :D Ali sam danas slučajno u gradu je pronašla u retro trgovini, i bila je posljednja. Gospođa koja radi u trgovini sve stvari nabavlja u Hrvatskoj i ne mogu vam opisati koliko mi je drago jer sam je napokon kupila. :) 

Koje maskare vi koristite ?
Bez kojeg kozmetičkog proizvoda vi ne možete ? 

Broj komentara: 14:

  1. Colossal maskara mi je odlična, iako sam Miss Mangu probala i meni je ludilo. Čekam da potrošim bar 2-3 maskare da je uzmem, toliko je želim. :) Baš mi je žao što nije tebi odovarala :/ Posudica mi je prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Colossal je vrhunska maskara zaista. Omiljena mi je od svih, a koristila sam i Essence ljubičastu i rozu, i one nisu bile loše, ali Colossal je najbolja. :) Drago mi je da bar tebi odgovara. Jao hvalaaa ti :)

      Izbriši
  2. Super je Ikea posudica <3 nisam probala ovu Miss Manga ali su me negativne recenzile i skroz odbile od nje. Jos u pocetku su neki pisali da im je dobra, sad sve vise ljudi govori da ne valja pa ne znam :/ Maybelline Colossal sam prije koristila i bila mi je ok :) meni je Bourjois Volume Glamour ultra black i dalje najdraza :D a proizvod bez kojeg ne mogu je vjerojatno bb krema :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posudu sam dugo tražila i napokon je našla. Iako sam naručila i sa ebay-a svijetlo rozu, ali je kineska replika. :D I ja sam pročitala dosta negativnih recenzija, ali sam je opet kupila jer uvijek si kažem ajde ako nekome nije odgovaralo, ne mora značiti da i meni neće :D Ali evo, nije mi odgovarala. Bourjois bih probala ali je nemam ovdje kupit. :( Nažalost, a njihovu ruževi su mi woooow. <3

      Izbriši
  3. Nisam probala Colossal maskaru, samo Mangu i moram isto potvrditi da nije ništa specijalno. Meni je osobno trenutno najdraža maskara Sonia Kashuk :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj je, nećeš se pokajati sigurno. :) Manga je za mene totalni promašaj, ništa specijalno dobro si rekla.

      Izbriši
  4. Rumenilo i maskara su mi dva proizvoda bez kojih ne mogu :D Slažem se sa svim što si napisala za Mangu, meni je to najgora msakara ikad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se još navikavam na rumenilo haha. :D Lakše mi je kad znam da nisam jedina kojoj ne odgovara :D

      Izbriši
  5. Meni Miss Manga bas odgovara, zao mi je sto je tebe tako razocarala :/
    Colossal nisam probala, ali sam stavila na spisak da uzmem dok potrosim ove koje imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti odgovara, sreća pa imam Colossalku. :) Ne znam šta bih bez nje. Odlična je, svidjet će ti se. :)

      Izbriši
  6. Nisam koristila Mangu jer sam čitala dosta loših recenzija, ali recimo moja sestra je ima i kaže isto da joj nije najbolja, ali joj trepavice sa njom izgledaju odlično. Mada njoj sa svakom izgledaju odlično jer ima prirodno lijepe velike trepavice. A ja maskare obožavam tako da ih stalno mijenjam i colossalka sam kupila par puta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretna je jer ima prirodno lijepe trepavice. :D Ja se dobro moram napatiti da liče na nešto. I ja ih isto volim, ali ih pažljivo biram kada ih kupujem. :)

      Izbriši
  7. Colossalku sam probala i bila mi je ok, a Mangu nisam, a bome nemam ni želju, sad nakon ove tvoje recenzije još manje... :) Btw, super post. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Colossalka zaista najbolja maskara ikad, još joj nisam našla zamjenu. I mislim da i neću :D Za mangu ne znam šta bih ti rekla, sve si pročitala u postu. Meni nije odgovarala nikako. Hvala ti :)

      Izbriši