Moje omiljene YouTube Vloggerice

10.1.15

YouTube vloggerice sam počela da pratim prije otprilike godinu, možda čak i više i to mi je postala svakodnevna rutina. Ogroman je broj YouTube-rica i svakim danom mislim da ih ima sve više i više, ali ja sam odabrala samo one koje svaki dan gledam i koje su mi omiljene.
Volim da zavirujem u tuđe kolekcije (kao i sve djevojke sigurno, haha), da vidim koje proizvode one koriste i njihovo mišljenje o svakom kozmetičkom proizvodu. Najdraži su mi Get Ready With Me videi (ne znam uopšte da li postoji ovakva riječ) i njihove makeup kolekcije.

1. CARLI BYBEL ; njen kanal je bio prvi na koji sam se pretplatila, i ona mi je definitivno omiljena od svih koje ću da spomenem u nastavku. Volim njene videe (mrzim ovu riječ :D), prelijepa je i sviđa mi se način na koji se šminka koji je najbliži mom načinu. Pogledajte njen kanal :)



2. NICOLE GUERRIERO ; njen kanal sam otkrila prije par mjeseci, i tad sam pregledala sve što je snimila. Razmišljala sam da li da je stavim na prvo mjesto, ali sam ipak stavila Carli jer nju odavno pratim. Nicole volim da gledam jer je jednostavna u svojim videima i mnogo duhovita.



3. ESSIE BUTTON ; o Božee, ova djevojka je tako super, prelijepa, jednostavna, duhovita. Definitivno odmah klik na njen kanal i gledajte sve što je snimila, jer sam ja pregledala skoro pa sve na njenom kanalu. Otkrila sam je tek nedavno i uvijek kad je gledam toliko se smijem da je to nemoguće. I love her. 



4. LAUREN CURTIS ; jedna divna, lijepa plavokosa djevojka. Iako nemamo nikakve sličnosti što se tiče kože i načina šminkanja, volim je gledati. Preslatka je i sviđa mi se njen način šminkanja, iako je totalno različit od mog.



5. SHAAANXO ; i još jedna plavuša, djevojka sa dalekog Novog Zelanda. Njen akcenat, način na koji priča mi je amazing. Tako slatko priča da vam ne mogu opisati, morate je pogledati ako već niste. Sviđa mi se što kao i Carli uvijek kad snima look, počinje sa čistim licem, odnosno uvijek počinje bez ikakve šminke na licu što mi je super. Njena makeup kolekcija mi je WOOW ! :D


Koje YouTube-rice vi pratite ? 
Šta najviše volite da gledate ? 

22 komentara:

  1. Volim i Lauren i posebno Essiebutton :) ona me uvijek oraspolozi, trebala je voditi talkshow a ne youtube samo :P meni se u zadnje vrijeme jako sviđa i In The Frow i Lily Pebbles :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, slažem se za Essie jer je fantastična stvarno :) Totalno opuštena to je ono što mi se kod nje sviđa. Pogledat ću i te dvije :)

      Izbriši
  2. Pratim trenutno aktivno imacurface i diana saldana :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve koje si navela pratim i volim osim carli nju nekako ne mogu smisliti ne znam zašto, ali shanon i lauren su mi odlične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, vidjela sam da većina djevojaka koje su pisale ovakav post nisu spominjale Carli :) Da, one su baš super.

      Izbriši
  4. A Jaclyn Hill, Lisa Eldridge?? I mozda manje poznata Maya Mia. Znam za sve njih,volim Lauren,u pocetku sam voljela Carli,a sad mi je onako :/, mah uostalom super su sve,samo sto bih ja dodala ove tri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaclyn također pogledam ali s vremena na vrijeme, ne pratim je konstantno. A ove ostale dvije ću da pogledam :)

      Izbriši
  5. Carli, Nicole i Lauren moje također! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Od nabrojenih Nicole mi je najdraža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nicole je super. :) Baš je jednostavna i opuštena :)

      Izbriši
  7. essiebutton je najboljaaa :D kraljica :D
    ona, aslan i reggie su mi najbolji na youtubeu i obožavam njihove vlogove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essie je predobra, kraljica prava :D Pogledat ću i ove dvije :)

      Izbriši
  8. pratim skoro sve osim one pod brojem 3. meni je carli isto odlična, ali ja njih imam punooo više sto ih pratim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš Essie da pogledaš vjeruj mi :D Pored ovih 5 koje sam spomenula u postu, pogledam i druge djevojke ali one su mi najdraže :)

      Izbriši
  9. Pratim sve koje si navela, osim pod rednim brojem 2 i 3, uz njih pratim i Chloe Morello, Cassandru Bankson i MakeUpByCamila, odnosno u posljednje vrijeme ne stignem gledati videe (i ja ne volim ovu riječ, osjećam se ko ovca :D), ali dok ulovim vremena, volim pogledati šta su curke novo objavile. :) P.s, na mom blogu si nominirana za liebster nagradu, pa škicni i ako želiš i imaš vremena, odgovori na pitanja, zanimaju me odgovori. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chloe i Camilu pogledam povremeno, ali slabije jer volim ovih 5 koje sam navela. :) Hahaha, drago mi je da neko suosjeća sa mnom što se tiče riječi. :) Idem da vidim post :*

      Izbriši
  10. Sve koje si navela i sama pratim, i obozavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isti ukus i da pratimo iste :)

      Izbriši
  11. Carli definitivno jedna od najdražih, totalno girl crush,prelijepa,uživam dok gledam njene snimke(kako god ovo zvučalo HAHA:D ), ima isti tip kose kao ja,način šminkanja :) sve ostale pratim osim Essie i Lauren,i ponekad Chloe Morello,ako slučajno naletim na nju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ona isto najdraža, pogledaj i Essie ona je skroz super i duhovita djevojka. :) Svidjet će ti se sigurno. :D

      Izbriši