Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #4

2.1.15

Idemo dalje sa proizvodima koji su bili najviše korišteni prošle sedmice. Danas sam došla kući sa odmora i imala sam u planu ovaj post pisati dok sam bila u Hrvatskoj, ali sam ga zaboravila. Uživala sam na moru, čistom zraku, suncu i buri koja je puhala tako jako da sam mislila da će me odnijet :D Uprkos tome, ja sam se odmorila i bilo mi je jako lijepo, nadam se da ste se i vi odmorile. 




Kad idem od kuće uvijek pokušavam da nosim samo one proizvode koje ću stvarno koristiti i koji mi neće zauzimati mjesto u koferu, pa sam tako i ovaj put ponijela samo nešto kozmetike, iako sam htjela sve da ponesem jer se uvijek bojim da će mi nešto faliti. Ali ovaj put mi nije ništa falilo (miracles happen) :D 

Za ovaj post sam ubacila najmanje proizvoda do sada, a razlog je taj što ima dosta proizvoda koje sam koristila, ali ovi su mi najdraži i za njima sam najčešće posezala.

MUR Salvation "Girls On Film" paleta je bila apsolutno zastupljena u mom svakodnevnom šminkanju, jer se u njoj nalaze sve nijanse koje su meni najdraže. Od dana kad sam je dobila sve sam nijanse koristila, mogu je koristiti i za dan ali i za noć, sve nijanse su iskoristive i drago mi je što sam je kupila. Preporučila bih je svima koji je nisu još kupili da je kupe, naravno ako vam se nijanse sviđaju :) Ali, ako vam se ne svide nijanse u ovoj paleti, izaberite neku drugu bit ćete oduševljene sigurno. 




O Sleek-u nije potrebno mnogo pričati i pisati romane o njihovim proizvodima, i o tome koliko su zaista dobri. Ja svoju ljubav prema njima neću kriti i vjerujem da nisam jedina koja voli Sleek, pa se na mojoj top listi proizvoda koje sam koristila našlo i rumenilo u nijansi Pomegranate (post). 

Nisam ljubitelj rumenila i priznajem da mi je žao što ih prije nisam koristila koliko ih danas koristim. Rumenilo je predivno, košta samo 7 dolara i dostupno je u više nijansi. Pronađite jednu i za sebe :) 



More by Demi Moor ruž (Cherry Delight) je jedan od meni najdražih ruževa ove nijanse. Jednim slojem dobijem blažu nijansu, a 2 i više slojeva na mojim usnama izgleda tamnije. Jako lijep ruž, a pisala sam o njemu ovdje


Rimmel Apocalips sjajilo sam definitivno morala početi koristiti, jer otkad sam ga kupila skroz malo sam ga koristila što mi se skoro uvijek desi sa ovakvim proizvodima. Kupim ih i onda ih zaboravim nakon par dana. Sjaj je meni jako lijep, nijansa također ali desilo se da sam ga skroz zaboravila pa je stajao, ali više neće. Više o njemu ovdje :) 


I za kraj sat koji sam nedavno kupila i tako mi je lijeep, svaki dan ga nosim zapostavila sam sve ostale satove zbog njega, i svijeća koju mi je dragi kupio jer oboje volimo svijeće. :) Predivna mi je, ima jako lijep miris i pakovanje mi se sviđa sa malim anđelima. Pored toga što divno miriše izgleda preslatko. 





Šta ste vi najviše koristile prošle sedmice ? 
Volite li i vi svijeće koliko i ja ? :)

Broj komentara: 10:

  1. Obožavam satove i taj je baš lijep :)
    MUR paleta izgleda odlično, i kao i ti, vjerovatno bih sve nijanse iskoristila za neke dnevne varijante, osim tih sivih nijansi, jer njih inače ne volim na očima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga baš zavoljela :D I ja isto sive ne volim koristiti, nekad da ali i tada skroz malo. Ne sviđa mi se kako izgledaju na mojim očima. :)

      Izbriši
  2. Paletica je baš divna!!! Taman su sve moje boje! :)
    Sve najbolje u 2015.godini ti želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je prekrasna. :) Hvala, također.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Super je, ako voliš rumenila ovo je odličan izbor :)

      Izbriši
  4. Imam i ja Auroru i odudevljena sam bojom. A gde si nasla ovu svijecu ako nije tajna.:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je prelijepa i meni se baš sviđa :) Svijeću mi je dečko kupio, a možeš je pronaći u Konzumu :)

      Izbriši
  5. Nemam ništa od MUR,ali to moram promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pod hitno to mijenjaj :) I ja sam tek sad vidjela što sam propustila :D

      Izbriši