Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #5

13.1.15

Ovih dana nestalo mi je inspiracije za pisanje drugih postova. Mislila sam pisati o Hello Beauty blenderu ali sam toliko smotana bila dok sam ga prala da sam noktima otkinula vrh spužvice i ne znam ni da li ću pisat post o njemu jer ga nisam slikala kad sam ga tek kupila, a mislim da bi bilo ružno da vam ga pokažem tako slomljenog. :D
Ova hladnoća, tmurno, ružno vrijeme me slomiše totalno. Ne volim zimu, ne volim snijeg, ne volim kišu, ne volim hladnoću. Hoću ljeto, sunce, more, vrućinuu, hoću da bude +40, a ne -15. (morala sam se malo istresi, sorry :D )





Za današnji post naravno po samom naslovu zaključujete o čemu je riječ, a o čemu bi drugom bilo nego o mojim prošlo sedmičnim najkorištenijim proizvodima. Ne znam zašto, ali volim pisati ove postove i baš su mi dragi. Koje vi postove najviše volite pisati na svom blogu ? :) 

U ovom postu će najmanje biti dekorative (ne mogu da vjerujem), jer u ovakvim dosadašnjim postovima je bilo mnogo dekorative, a najmanje preparative. Ali dođe vrijeme i da se to mijenja, i drago mi je zbog toga.

Najvažnije od preparative mi je krema za lice i moja najdraža i za cijeli život omiljena krema je Nivea. Pored svih ostalih krema koje sam probala, ona mi je i dalje ostajala #1 iz mnogih razloga. Sve druge kreme koje sam koristila ili su me peckale za lice (imam osjetljivu kožu), ili su bile previše masne, ili jednostavno nisu nikako odgovarale mom licu. Zato sam se uvijek vraćala i kupovala Niveu, jer je definitivno najbolja krema za lice ikad.



Tokom zime ruke su najviše izložene hladnoći i uvijek u torbi imam kremu za ruke. Koristila sam Baleinu kremu, a nedavno mi je tetka poklonila Afroditinu kremu sa kamilicom. Najjednostavnije rečeno, o b o ž a v a m je.
Zimi nemam naviku da nosim rukavice, osim kad je baš hladno vani pa onim danima kad su mi ruke direktno izložene hladnoći potrebna mi je dobra krema da ih oporavi nakon toga. Ruke su mi dosta ispucale zimi, ali mi je Afroditina krema pomogla mnogo u tome. Krema pored kamilice sadrži i bademovo ulje, uljni ekstrakt pšeničnih ljuski i eterična ulja narandže i limuna. :)

Nivea anti-perspirant calm & care mi je jedan od najdražih dezodoransa koje imam. Pored njega imam i Nivein powder touch koji je prekrasan, i on mi je i dalje omiljeni. Calm & care ima malo jači miris od powder touch-a, i to mi malo smeta jer ne volim da dezodorans ima jak miris, ali pored toga super je. Ali ipak, preporučujem powder touch.

Gelovi za tuširanje su moja najveća strast (naravno, pored kozmetike) i uvijek se obradujem kad mi ih neko pokloni. Nedavno mi je moja draga rodica iz Italije poslala gel za tuširanje koji ima prelijepo pakovanje, i sav je predivan. Ambalaža mi se toliko sviđa da vam ne mogu opisati, žao mi je da ga trošim :D Predivno miriše, ne znam kako bih vam opisala taj lijepi miris, poslije tuširanja ostaje miris na tijelu, a to je nešto što najviše volim.
Riječ je o Raphael Rosalee kompaniji, koji pored gelova za tuširanje imaju i odlične parfeme za muškarce i za žene.


Balea My Golden Twenties, krema koju sam na prvi pogled zavoljela prvenstveno zbog ambalaže, a onda i zbog mirisa. Miriše na ružu i lavandu, a to dvoje ja obožavaam i nisam je mogla zaobići. Krema je namijenjena za tijelo, lice i usne, a kao što sam već na početku napisala da imam osjetljivo lice, ja ovu kremu koristim za usne i ostatak tijela. Krema je predivna, a pored My Golden Twenties možete pronaći i 50's forever koja je također predivna, a ona miriše na trešnjuuu. Mmmm, predivno. :)


Prošlosedmični favorit što se tiče dekorative jeeeeeeee, Essence-ov bronzer koji sam kupila tako davno da su mu se slova na poklopcu skroz izbrisala. Stvarno se ne sjećam kad sam ga kupila, ali već sam mu dotakla dno hvala Bogu. Bronzer je u nijansi 10-sunkissed i odlično ide uz moj taman ten. U sebi ima malo sitnog shimmera koji se ne primjeti mnogo na licu.
Žao mi je što ga prije nisam koristila ovoliko koliko ga ovih dana koristim.


I posljednji, mnogo poznati u beauty svijetuu maleni, slatki Baby Lipsićii. Dok je trajala frka za njima, ja sam hladno sjedila i gledala slike medenih malih balzamčića koje nisam imala gdje da kupim jer nisu još bili stigli kod nas u Bosnu. I tako kad su stigli ja sam odmah otišla u DM i kupila sebi dva koja su mi se tada najviše svidjela. Pisala sam o njima već, a prošlih sedmice sam ih najviše koristila od svih balzama za usne jer želim da ih što prije potrošim da mi više ne stoje i da ih ne gledam. :D Pink punch sam voljela najviše, ali mi je miris počeo smetati tako da mi je Peach Kiss draži i njega više koristim, ali potrošit ću ih oba kad-tad. :D

Koje proizvode ste vi najviše koristile prošle sedmice ? 
Koji su vaši favoriti ? 


Broj komentara: 12:

  1. preslatka mi je ambalaža ovih balea kremica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su preslatkee. Moram još 50's forever da kupim, ne znam zašto nisam odmah kad sam i ovu kupovala. :D

      Izbriši
  2. Slazem se s tobom za ovu Afrodita kremu, predobra je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu Balea kremicu i toliko mi je divna da sam ju skoro cijelu potrošila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zezaš me da si je već potrošila ? :D A meni bilo žao da je otvorim i koristim jer mi je prekrasnaa. :D

      Izbriši
  4. Divni su ti favoriti, od svega navedenog isprobala sam samo Niveinu kremu. :D Ja imam nievin roll on pearls ima u nazivu, super mi je, baš divan miris ima. :) Joj, kak slatko izgleda ova Baleina kremica, šteta da ima takav miris, kod mene miris ruže i lavande prolazi samo u tragovima, ne volim dok su dominantni ovi mirisi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Volim ove niveine dezodoranse, super su mi svi stvarno. Baleinu kremu možeš naći i u drugom pakovanju, a miriše na trešnju. :) Možda ti se svidi trešnjica. Ambalaža je i kod ove prekrasnaa.

      Izbriši
  5. Lijepi proizvodi. I ja sam kupila tu Balea kremicu, ali mi je pakiranje toliko slatko da je još nisam otvorila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preslatko je, ja sam je otvorila ali je skroz malo koristim :D Žao mi je koristiti jer je sva predivna. :)

      Izbriši
  6. Idem i ja uskoro po balea kremu stvarno su preslatke, mislim da cu ju kao kremu za ruke koristiti :) isto imam osjetljivo lice kao i ti pa shvacam ljubav prema nivei, jos volim i becutan, ti starinski proizvodi su jos i najbolji nekad :D
    I meni je prije bio dobar ovaj Essence bronzer, bas sam ga dugo koristila, dosta prirodan izgled daje :)
    Ja sam najvise koristila isto Baby Lips ali onaj od mentola i Vichy dnevnu kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću si sutra još kupiti 50's forever jer je nisam kupila prvi put :D Bronzer mi je star ne znam ni sama koliko ali je super i baš mi se to sviđa što daje prirodan izgled. :) Vichy moram da probam, zanima me da li će mi pomoći oko ovih suhih flekica što su mi se pojavile na licu.

      Izbriši