NEW IN #4

25.1.15

Prošlo je i ne baš mnogo vremena od posljednjeg new in posta (post), a već je došao red na sljedeći. Iako sam mislila tek u februaru pisati ovaj post, ipak sam ga odlučila sad objaviti jer kad bih čekala do februara sigurno bi se nagomilalo proizvoda, pa bi post bio duži i od Kineskog zida.
Najviše ima dekorative, jer je inače više kupujem nego preparativu. Ima tu svega, pa da više ne dužim odmah prelazim na stvar.




Predivne i preslatke Balea kreme su poharale beauty zajednicu i mislim da im niko nije odolio. Sijevale su slike na instagramu, recenzirale su se kreme, svi smo ih kupili i svi ih volimo. Ja sam prvo kupila My Golden Twenties jer miriše na lavandu i ružu (volim te mirise), a nakon par dana sam kupila i 50's forever koja miriše na trešnju. Nije mi trebala zaista, ali nisam mogla da je ne kupim. Retro ambalaže su krive što sam ih kupila, a inače nisu ništa posebno bar meni. Miris im je bio postojan na početku, a već sad mirišu kao i Balea soft krema. Ja ih koristim za ruke, i uvijek mi je jedna od njih u torbi.


Essence soo glow! highlighter ; ovaj highlighter sam gledala sigurno jedno 500x u dm-u i uvijek prođem pored njega i zaboravim ga kupiti. Napokon sam ga kupila i ne mogu ništa detaljno reći o njemu jer ga nisam dovoljno isprobala da bih vam pisala recenziju. Ali ono što vam mogu reći je da jako lijepo izgleda na licu, i prirodno. Sviđa mi se tekstura i pigmentacija, tako da se mora pripaziti prilikom nanošenja da ne bi pretjerale, da se ne bi sijale kao disko kugla. Ja inače ne volim šljokice i ne volim da mi se lice sija, a ovaj highlighter izgleda jako prirodno na licu.
Dolazi u dvije nijanse, ova moja ide na zlatnu, a druga nijansa ide više na rozu boju.


Essence metal glam sjenilo kojem ne znam naziv, ali je također u zlatnoj nijansi. Njega sam kupila isključivo jer sam vidjela da je shimmerasto sjenilo koje mi se mnogo svidjelo, ali moje razočaranje je nastalo tek kod kuće. Šljokice su zapravo samo na površini sjenila, a ispod sjenilo izgleda grozno. Totalni promašaj, ne sviđa mi se nikako tako da vam ne bih preporučila da ga kupujete.


Olovke za usne su postale moj must have proizvod. Nisam imala običaj prije ih koristiti, ali sada sam totalno poludjela za njima. Prvo sam kupila Farmasi olovke u nijansi 202 (smeđa sa sitnim šljokicama) i 204 (ne znam kako bih opisala ovu boju, zaključite po swatch-u, i ima šljokice u sebi), pa sam naknadno uzela i 206 (crvena boja). Nedavno sam uzela i dobro poznatu Essence Satin Mauve koju već obožavam, i Essence In The Nude koja je divna nude nijansa.
Više mi se sviđaju Essence olovke jer su mnogo lakše za nanošenje i kremastije su od Farmasi olovaka.


Sleek Contour Kit u nijansi Medium sam napokoon kupila i šta drugo reći nego OBOŽAVAM GA ! To je sve što vam imam zasad reći o ovom savršenstvu. :D
Uz ovo sam naručila i olovku za obrve u nijansi medium, a ona me nije nešto posebno oduševila. Nažalost.


Dva ruža koja sam kupila u posljednje vrijeme su Essence longlasting ruž u nijansi Adorable Matte (hladna crvena, malinasta nijansa) i Farmasi Mat ruž u nijansi Vino Red. 
Adorable Matt mi je mama rekla da kupim jer mi je rekla da mi lijepo stoji. A kad mama kaže onda je to sigurno tako. :D
Farmasi Vino Red, predivna boja višnje. Obožavam takve nijanse i nikad mi ih nije dosta.



Gel za tuširanje i piling za tijelo, predivan miris maline i kupine. Volim voćne mirise, tako da i ovo nisam mogla propustiti. Bilo je na sniženju, i uz ovo dvoje dođe još i mrežica za tuširanje. :)


I za kraj predstavljam vam ovu ljepotu. :) Zoella beauty bag koju obožavam i ne mogu da se nagledam koliko je divna. Očekivala sam manji neseser, ali zapravo može stati dosta stvari u njega.
Prvo sam htjela naručiti plavu sa očima, ali nije bila dostupna pa sam naručila ovu. Možete je pronaći na www.feelunique.com.

To bi bilo sve za ovaj put, to su moji noviteti. 

Jeste li probale neki od ovih proizvoda ?
Ili želite neki možda ? Šta ste vi kupovale u posljednje vrijeme ?

Broj komentara: 18:

  1. Essence sjenilo meni se sviđa kad nestane površine jer nisam baš za šljokice, ali mogu misliti razočarenja kod onih koji očekuju šljokice na sve strane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam protivnik šljokica jer više volim mat sjenila, ali ovo mi se baš svidjelo zbog nijanse i odlučila sam da ga kupim. Ali sam se baš, baš razočarala kad sam vidjela da su zapravo samo na površini. To mi je znak da se držim mat sjenila :D

      Izbriši
  2. Hajlajter, sjenilo i Balea kremice imam i koristim i sasvim su mi uredu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvrstan new in, baš mi je sve jaaako lijepo :D. Posebno Essence soo glow!, uopće ga nisam zagledala u dućanu. Morat' ću škicnuti malo bolje ;). Torbica je divna :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju noviteti. :) Pogledaj highlighter sigurno će ti se svidjeti. I ja ga nisam primjećivala u drogerijama, a obično tako proizvode koje ne primjetim uvijek mi se svide. :D Torbica je premedena, hvala ti. :*

      Izbriši
  4. Svi su poludili za baleinim kremicama hehe
    svidjaju mi se ovi ruzevi.. puno :D
    lijepo si se ponovila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, totalna ludnica je nastala kada su došle u drogerije. :D Ruževi su super stvarno, posebno Essence. Imaju divne nijanse, svako za sebe može pronaći barem jednu. :) Hvala ti. :*

      Izbriši
  5. Zoella torbica <3 preslatka je
    maline i kupine su mi odličan miris, pa vjerujem da ovi proizvodi savršeno mirišu :D
    Vino Red je prekrasna boja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torbica je krasna, baš mi je drago što sam je naručila. A bilo mi je teško odlučiti se koju da naručim :D Predivno mirišu, obožavam miris maline i kupine. :) Ahh, volim te tamne nijanse. :D

      Izbriši
  6. Farmasi ruž izgleda predivno na swatchu <3 Essence hajlajter često koristim u posljednje vrijeme, stvarno je odličan, a ni ja ne volim šljokice na licu :) osim na očima, i u potpunosti razumijem razočarenje Essence sjenilom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još je ljepši uživo, bilo mi je teško dobiti pravu nijansu na swatchu jer sam slikala mobitelom. Ali je stvarno divna nijansa. :) Kad su sjenila u pitanju više volim mat sjenila, ali ovo Essence mi se previše svidjelo zbog nijanse i mislila sam ajde jedno sjenilo sa šljokicama neće naškoditi. :D Ali me je skroz razočaralo.

      Izbriši
  7. Sve je preslatko a posebno mi se sviđa Zoela torbica i Sleek set za konturisanje <3 Stigao mi je upravo danas ali u nijansi Light :) Jedva čekam da ga isprobam! L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. :) Jaaao pa super, sigurno ćeš se oduševiti. Otkad mi je došao set, ja ga ne popuštam. :D

      Izbriši
  8. Lijepo si se ponovila. :)) Ja sam se oduprla kupovini ovih Baleinih kremica jer mislim da mi ne bi koristile, pošto imam jako osjetljivu kožu na rukama, mada je ambalažica divota jedna. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za tebe kada si mogla da im odoliš. :D Preslatke su baš, ti si prva za koju znam da ih nije kupila. :)

      Izbriši
  9. Divan new in ;)
    Iako mi je Zoella odbojna ova torbica mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Hahaha, zašto ti je odbojna ? Torbice su slatke baš.

      Izbriši