Sleek Matte Me - Rioja Red

3.1.15

Ahh, taj Sleek. Na samu pomisao ovog brenda ja poželim da naručim sve njihove proizvode koji mi se sviđaju i da ih lagano sve križam sa wish liste. Naravno, ne mogu ih odmah sve naručiti (nažalost) ali sam nakon dugog razmišljanja naručila Matte Me sjaj u nijansi Rioja Red. (jedan proizvod manje na wl)




Ne postoje riječi kojima bih mogla da vam opišem ljubav i oduševljenje prema ovom sjajilu. Razlog zašto sam se razmišljala jeste zato što sam prvo htjela naručiti Sleek Pout Polish (Scandal), ali sam ubrzo odustala od njega jer ovakve mazalice kupim, jako malo ih koristim pa mi bezveze stoje. Tako sam se odlučila za Matte Me in Rioja Red i mnogo mi je drago jer sam baš njega naručila. 


Mislim da svaka djevojka/žena bez obzira da li bila tip koja voli nude nijanse ili ipak neke tamnije, mora imati u svojoj kolekciji mazalica za usne barem jednu koja je u pravoj crvenoj nijansi. Kad kažem pravoj crvenoj nijansi onda mislim na ovakvu nijansu kao što je Rioja Red

Ja više volim nude nijanse iako ne bježim od ostalih boja, ali više mi pristaju i više mi se sviđaju na mojim usnama nude boje. Imam nekoliko crvenih ruževa ali nijedan od njih nije u pravoj crvenoj boji. Uvijek kad kupujem crveni ruž dok sam u drogeriji mislim pa da, to je prava crvena boja, ali kad dođem kući tek tad slijedi moje razočarenje kada vidim da ustvari to nije ni blizu crvene boje. 

Matte Me sam naručila na sleekmakeup.com, cijena mu je 5,40 eura+ poštarina 2eura. Dostupan je u 6 nijansi i pored Rioja Red meni se svidjela i Birthday Suit, i definitivno ću ga naručiti jer sam oduševljena ovim proizvodom. Stigao mi je za 10 dana, odlično upakovan i uvijek kad se odlučim da naručim nešto od Sleek-a, sigurna sam da neće proizvodi puknuti prilikom transporta. 

Lijepo upakovani zajedno sa računom stigli su na moju adresu, i ja sam jedva čekala da otvorim paket. 



Kad sam otpakovala, proizvod je imao na sebi naljepnicu na dijelu gdje se otvara kako biste bili sigurni da ga nitko prije vas nije otvarao. 

Odmah sam ga naravno isprobala da vidim da li je matte kao što mu naziv kaže, i zamislite - stvarno JESTE.  
Prilikom korištenja potrebno je da imate jako mirnu ruku jer sitna greškica će vam upropastiti sve. Ja nemam jako mirnu ruku, ali se i ne tresem pa mi je bilo lako nanijeti sjaj. Nakon što sam završila sa nanošenjem sjaj je u roku minutu postao mat. Ja nisam mogla da vjerujem da je moguće da ovakav sjaj zapravo postoji. 



Boja je savršena crvena i svima vam ga preporučujem, jer mislim da niko neće ostati ravnodušan na ovu ljepotu. 

Četkica dodatno pomaže da sa lakoćom nanesete sjaj i da nakon minutu imate savršene mat usne :) 
Cijeli dan sam ga imala na usnama, jela i pila i sve je to preživio i ostao na usnama kao da se ništa nije dešavalo. U toku dana sam ga jednom popravila samo i više ne. 



Sad sam 1000% sigurna da sam pronašla svoju savršenu crvenu nijansu. Jeste li je vi pronašlee ? Ako niste, ja vam predlažem da što prije naručite Matte Me sjaj jer ćete ga zavoljeti odmah. 

24 komentara:

  1. Ovo je prekrasna crvena i mislim da ju ljudi kod nas ne spominju dovoljno :) stvarno se isplati ovakvu boju imati u kolekciji, za svaki izlazak ju stavis i automatski si super sređen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obično tako i bude sa proizvodima koji su odlični, o njima se najmanje i priča. Boja je zaista savršena, ja sam je noćas stavila kad sam izašla iz kuće i nisam je morala nikako popravljati. Stvarno je super :)

      Izbriši
  2. Ah ta crvena, svaka nijansa crvene je lijepa na svoj način :) I naravno da mi se i ova tvoja sviđa, a još je mat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je svaka lijepa na svoj način, ali ova mi je definitivno najdraža. Dugo sam vremena tražila ovakvo nešto, i sad sam napokon našla. :)

      Izbriši
  3. Predivna nijansa, obožavam sve njihove proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne postoji djevojka koja ih ne voli. :) Stvarno su svi super.

      Izbriši
  4. Volim Sleek i slažem se s tobom da bih pokupovala sve njihove proizvode :D Nijansa je predivna te iako nisam ljubitelj sjajila, nakon ove recenzije bih baš željela probati jedno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto ne koristim sjajila često i malo ih imam, ali mi je neizmjerno drago jer sam ga naručila. :) Drago mi je da sam ti pomogla, bit ćeš oduševljena sigurno :D

      Izbriši
  5. Šteta što nam nisi pokazača kako izgleda na usnama jer na ruci swatch izgleda sjajno, već dugo sam razmišljala da si nabavim te Sleekove tekuće ruževe. Drago mi je da si našla svoju savršenu crvenu nijansu, barem jedna od nas hahah :P
    Puno pozdrava


    Zamolila bih te da mi pogledaš blog:
    candymakeupgirl.blogspot.com
    Puno hvala, to mi stvarno znaci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam uslikala usne jer nemam dobar foto aparat, a sa mobitelom kad uslikam ne ispadne ista nijansa i jako je teško pogodit čak i da uređujem sliku. :) Nećeš pogriješiti ako ih naručiš ;)

      Izbriši
  6. Baš mi je divna ova crvena, ali šteta što meni crvene boje ne stoje dobro ( ili pak ja nemam hrabrosti nositi ih ;) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da ih i ja nisam prije nosila, uvijek sam si govorila "ma nemoj, to tebi ne stoji" i slične stvari. :D A kad sam je jednom probala, i vidjela kako mi stoji nisam prestala da je nosim. :) Probaj, sigurno će ti pristajati :)

      Izbriši
  7. prekrasna boja, na listi želja mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Nadam se da ćeš je što prije nabavit :)

      Izbriši
  8. Predivna boja. Mogla bi na wish listu jer još uvijek nemam nijedan sleek proizvod :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao pa moraš što prije da nabaviš nešto od njih. Ovaj sjaj je savršen, stvarno preporučujem ga svima i svi bi trebali ovakvu boju da imaju u svojoj kolekciji :)

      Izbriši
  9. Ma to je ta divota. Drago mi je da si oduševljena njime kao i ja! Besprijekorna crvena boja, a takvu matiranost ima još samo Ruby Woo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujući tvom postu i tvojim slikama sam ga i naručila :) Ruby Woo, jaoo znaš već da ga mnogo želim i nadam se da ću ga kupit više :)

      Izbriši
  10. Drago mi je što sam pročitala i ovu recenziju, želim još svasta nešto od Sleeka :) Prelepa je nijansa iako sam ja više fan nudaća :D L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja više volim nudaće definitivno. :D Ali ovo je savršena crvena koju svako mora imati. :) Sleek je odličan brend, i ja si želim još svašta kupiti od njih.

      Izbriši