TAG : What's in my bag ?

22.1.15

Nisam ljubitelj tag postova, ali ovaj mi se svidio pa sam odlučila da ga napišem. Tag odavno kruži na youtube-u, svim blogovima i sigurno ste gledale, jer takve smo mi žene; volimo zavirivati u tuđe torbice i gledati šta se to nalazi u njima.
Ja torbu uvijek nosim sa sobom, osim kad sam sportski obučena ( to je skoro nikad ). Bez torbe sam kao bez ruke jer da je nemam sve stvari bih nosila po rukama ili po jakni, a ovako naguram sve što mi treba, i eto gaaa. :D





Torba koju najviše volim je COCO. torba u sivo-crnoj boji, i nju uvijek nosim. COCO. torbe pogledajte na facebook-u, fantastične su. Djevojke odlično rade, pristupačne su im cijene i sigurno ćete naći jednu i za sebe. :) Šalju i u Hrvatsku i Srbiju.
U ovu torbu ne može mnogo stvari da stane, ali za mene dovoljno onoliko koliko mi treba. Pa pogledajte šta se to nalazi u mojoj torbi.


* Cvijetni novčanik - kupila sam ga u Makarskoj ovo ljeto i od tada ga ne popuštam. Nije prevelik, a ima dovoljno prostora za sve. Dovoljno prostora za novac i dokumente, a lijepo izgleda. Obožavam ga. Bio je nekih 80 kuna.
* CHICovnik - njega sam kupila prije par dana i nevjerovatno je koliko sam bila sretna kad sam ga ugledala u Konzumu. Tražila sam ga odmah kad sam pročitala na facebook-u da je dostupan u Konzum trgovinama, ali tada ga nisam našla. Predivan rokovnik, u njega upisujem sve i mogu vam reći da mi je lakše otkad ga imam. Sve što trebam uraditi tokom dana upišem unutra, i ako nešto zaboravim samo otvorim Chicovnik i prisjetim se. Super je :)
* Balea My Golden Twenties - univerzalna krema za tijelo, usne i lice za kojom su svi poludjeli. Miriše na lavandu i ružu, meni je mirisala tako na početku ali više ne. Šteta. Koristim je samo za ruke, jer imam osjetljivo lice pa se ne usuđujem mazati s ovom kremom. Pakovanje je malo, ne zauzima mnogo prostora, lijepo izgleda. Ako je niste kupili, trk u DM i kupite je. Ako ne ovu, onda 50's forever - miris trešnje. :)
* Maramice - ništa posebno, maramice kao maramice hahaha, uvijek ih imam jer je zima.
* Lekadol nosim jer čim puhne malo vjetra ili snijega ja sam odmah bolesna. Bolje spriječit nego liječit.


* Baby lips - trudim se da ga što prije potrošim jer mi stoji na polici bezveze, i pomaže mi u ovim hladnim danima. Usne mi ne pucaju kao prije. Ipak nije toliko loš kao što sam mislila.
* Essence ruž nijansa Barely There - najdraži ruž ikad. Kupila sam si još jedan da se osiguram ako ih uklone iz prodaje. Predivna nijansa, pisala sam o njemu post, pa ako vas zanima nešto više klik.
* Kišobran mrzim da nosim, ali moram jer stalno pada ili kiša ili snijeg.
* Ogledalce, ogledalce uvijek sa mnom naravno. :D
* I usb i oko koje nosim za sreću. :)

Šta vi nosite u svojim torbama ? 
Ako ste radili ovaj tag, stavite link u komentare da zavirim :) 

Broj komentara: 8:

  1. Mislim da ne bih smjela ni napisati ovaj post, jer je kod mene u torbi HAOS. Imam sigurno 5-6 ruževa i 2-3 kreme za ruke, o ostalom ne smijem ni da pričam. najgore je što je često "sredim" i onda ista priča za par dana. Baš mi se sviđa oblik tvoje torbe, moja je slična, samo bez tog preklopa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi treba manji kofer, a ne torba hahaha. :D Ako ikad napišeš post bit će mi drago pročitati ga, baš me zanima sadržaj tvoje torbe. Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Torbe sam gledala kod spomenutih djevojaka i suuper su mi, a još povoljne. Nosim skoro slične stvari kao ti i još više. Nekad dodam digitron :) futrolu za naočale ehhh kad malo bolje razmislim najbolje da ja uradim ovaj tag :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torbe su predivne, ja sam se jedva odlučila koju da naručim. :) Hehe, bilo bi ti lakše da uradiš tag sigurno :D

      Izbriši
  3. Nisam pisala ovaj tag, ali svakako hoću, pa ćeš moći zaviriti i u moju torbu! Torba ti je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam ovakve tagove :D... Iz sadržaja torbe može da se sazna dosta o osobi koja je nosi, a po tvoj mi se čini da si jako pedantna. A ne kao ja, ja ne nosim torbu, nosim džak :D...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To si upravu i slažem se s tobom. :) Volim kad imam malo stvari, onda mi je lakše pronaći određenu stvar. Nego onako kad imam svega i svačega, pa moram rovit sat vremena da nađem mobitel :D

      Izbriši