Avon Gel Finish - Iceberg White

2.2.15

U paketu koji sam dobila iz Avon-a našao se i ovaj lak za nokte koji je također novitet u katalogu 02/2015. Riječ je o Gel Finish lakovima koje možete pronaći u nove tri nijanse u trenutnom katalogu. Iceberg White, Siberia i Snow Star su tri nove nijanse, a ja sam dobila predivnu Iceberg White nijansu. Cijena lakova je 7,50KM, a bilo koja dva Gel Finish laka koštaju 7,80KM.




Imam jedan lak iz Avona koji je iz Speed Dry + kolekcije, svijetlo roza nijansa i mnogo mi je lijep. Njega otkad sam kupila stalno sam ga koristila i bio mi je odličan, ali više nikako nisam naručivala lakove iz Avona. Lakove sam kupovala u drogerijama jer mi je tako bilo najlakše zbog odabira nijansi, iako mi se desi da i kad kupim u drogeriji pogriješim nijansu.
Bijele lakove sam zavoljela prije otprilike godinu dana (možda i više), ali nikada nisam našla pravi bijeli lak koji će mi samo jednim slojem ostaviti na noktima bijelu boju. Mrzim kada moram nanositi dva ili tri sloja da bi dobila čistu bijelu boju. Kad kažem čistu bijelu boju onda mislim na boju koju sam dobila nanošenjem ovog laka.

Iceberg White je najbolji bijeli lak koji sam ikad imala. Jednim nanošenjem dobijem najsavršeniju bijelu boju ikada. Da, da :D Samo jedan sloj je dovoljan. Pažljivije se mora nanositi za razliku od drugih lakova, ali rijetko koji lak ima ovako dobru pigmentaciju kao ovaj. Nisam probala druge GF lakove, ali ovaj mi je odličan i sigurno ću ga kupiti opet. Na mojim noktima traje 5-6 dana.


Na blogu Šljokica možete pogledati i ostale dvije nijanse. :)

Koje lakove vi koristite ? Koje su vam najdraže boje ? 
Preporučite neki lak koji vam se sviđa. :)

* PR uzorak - za više informacija pogledajte disclaimer.

Broj komentara: 20:

  1. Ja sam se zaljubila u ovaj bijeli lak, jedva cekam da narucim :D Iz ove gel finish kolekcije imam jos 2 laka i bas sam zadovoljna njima :) Ja pretezno lakove kupujem kod jedne tete koja vrlo jeftino prodaje Sally Hansen, Essence, Catrice (1KM) i OPI (3KM) lakove :D nisu najnovije kolekcije, ali ne obracam paznju na to, bitno mi je da mi boja odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršen je, kažem ti najbolji bijeli lak ikada. :) Gdje je ta teta da odem i ja kod nje i kupim sebi lakova po tako jeftinim cijenama ? Hahaha. :D Nema veze da li je najnovija ili najstarija kolekcija, bitno je da ti se sviđa. :)

      Izbriši
    2. U Tuzli na pijaci :D i bude u Mejdanu kad je sajam, ako ti sta znaci heheh Ja kupim nekoliko nijansi kad je sajam (vasar) jer sam lijena ici na pijacu i traziti je :D

      Izbriši
    3. Daleko je to meni hahaha. :D ne vrijedi dolaziti u Tuzlu zbog lakova. Super kad imate tu tetu. :)

      Izbriši
  2. Joj ovaj bijeli je presavrsen, a ja po zlu dobih Snow Star haha. Svakako cu ga naruciti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaao, haha. Ajde nije loš ni snow star. :) I ja bih ga isto naručila da ga nisam dobila. Odličan je.

      Izbriši
  3. iceberg White je divan,, taman sam bacila u smeće stari bijeli lak koji se sasušio i mogla bi nabaviti ovaj,,,
    imam Mauveous iz ove kolekcije i prezadovoljna sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj će te oduševiti sigurno, ja otkad sam ga dobila non stop ga lakiram. :D Kao da drugi lakovi i ne postoje haha. :D

      Izbriši
  4. I ja sam dobila ovaj, predivan je i najbolji bijeli-kreč lak koji sam ikada probala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam Siberia, planiram i bijeli naruciti.Stvarno je super :)

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG ovo je prelepo *__* a inace ne volim bele lakove za nokte, but this... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa ovim ne možeš drugačije, jednostavno ga moraš voljeti. :)

      Izbriši
  7. U potrazi sam za bijelim lakom i ovaj mi je idealan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada. :) Oduševit ćeš se sigurno.

      Izbriši
  8. Predivan je :) stvarno lijepa bijela boja, svidja mi se sto nema onih trakica i sto je bas neproziran skroz :) a nokti su ti kao iz reklame!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolji bijeli-kreč lak ikada. I meni se najviše sviđa što je skroz neproziran i što je dovoljan jedan sloj za potpuno prekrivanje. Savršenstvo. :) Nokti nisu moji, slika je od djevojke sa bloga Šljokica :)

      Izbriši
  9. Predobar je lak! Morat ću ga nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada. Stvarno je dobar. :)

      Izbriši