Avon naturals body care

25.2.15

Za Valentinovo Avon me obradovao paketom u kojem se nalazilo 5 proizvoda, a danas vam pišem o dva koje sam prvo počela da koristim jer su me najviše zanimali. Hvala im što su se sjetili i mene na taj dan i obradovali me ovim paketom.
Gelove za tuširanje i mazalice za tijelo najviše volim od preparative i toga uvijek kod mene ima. Iako nikad nisam imala problema ove zime koža mi je postala suha pa sam je morala više njegovati. Uvijek sam mazala tijelo bez obzira da li mi je koža suha ili ne, to je moja rutina poslije kupanja i nikada to ne preskačem. Volim da isprobavam različite gelove za tuširanje, mlijeko za tijelo i sve što je vezano za mazanje. :D



Riječ je o novoj Naturals kolekciji koja se sastoji od tri proizvoda: gel za tuširanje, losion za tijelo i sprej za tijelo. Proizvode možete pronaći u trenutnom katalogu po sniženim cijenama. Gel za tuširanje košta 6,90KM (regularna cijena 9,90KM), a losion za tijelo 7,90KM (regularna cijena 12,00). Set od sva tri proizvoda košta 9,50KM što je po meni odlična cijena za 8.mart pa ako želite da obradujete vama dragu osobu preporučujem vam ovaj set. 
Ja sam dobila gel za tuširanje i losion za tijelo (kao da su znali šta će poslati :D). Ambalaža mi je mnogo slatka, sviđaju mi se boce i lahko je rukovati njima. Oba proizvoda sadrže po 200ml i preporučuje se da se potroše u roku od 12 mjeseci, a ja ću ih sigurno i prije potrošiti jer inače ovakve proizvode najbrže potrošim. 

* Losion za tijelo *

Na pozadini bočice piše ovako :
" Ljubav je u zraku uz luksuznu mješavinu marakuje, slatkog ružičastog božura i toplog bijelog jantara. Kremasti losion osigurava 30 sati hidratacije te pruža koži zdrav izgled čineći je baršunasto glatkom. "

Miris
losiona je lijep, blag i osjeti se na koži i poslije nanošenja još par sati. Losion je srednje gustoće, lahko se razmazuje i brzo upija. Ono što je meni najvažnije od svega je da nije težak na koži i da lijepo miriše. Koža jeste glatka, ali baš da pruža 30 sati hidratacije s tim se ne bih složila.

* Gel za tuširanje *

Miris je isti kao i kod losiona za tijelo, iako brže izlapi kod gela. Voljela bih da je tekstura više kremastija, ali i ovako koža je mekana i glatka poslije tuširanja. Fino pjeni i nije potrebna velika količina proizvoda. 



Da li ste probale nešto iz ove kolekcije ?
Koje mazalice za tijelo vi koristite ?  

Broj komentara: 16:

  1. Zbog Planet Spa linije sam nekako zapostavila Naturals ali uvijek su mi bile zanimljive njihove kombinacije mirisa i baš bih mogla za promjenu naručiti koji proizvod, ako ne prije onda sigurno na ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja moram da probam nešto iz Spa linije jer do sada nisam. :) Kombinacije mirisa su supeer to najviše volim.

      Izbriši
  2. Dobila sam iste, losion mi se bas dopao :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo me privlaci malo... xD
    Inače ne koristim nista od mirisnih mazalica za tijelo... suha koza, pa ne mogu... preparate s ureom koristim za njegu... a kada hocu da mirse kada upije koza losion, onda stavim malo nekog mirisnog... ili ulje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, samo malo ? :D I kod mene je suha koža isto u posljednje vrijeme, ali ne previše pa mi ove mazalice pomažu. :)

      Izbriši
  4. Nisam probala ništa od ovoga ali volim ovu liniju iz Avona jer sve uvijek lijepo miriše :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim Naturals losione redovno,ja ga stavljam poslije svakog kupanja,to mi je kao ritual :D trenutno koristim jedan od trešnje a miris je perfektan,savršenstvo,ali bez obzira na to slj put ću uzeti neki drugi, jer uživam da isprobavam različite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako isto i ja, to ne preskačem nikada :D Jooj trešnja mogu misliti kako je dobar i kako dobro miriše. Volim voćne mirise :)

      Izbriši
    2. Ma voćni su zakon definitivno,a trešnja,kažem ti savršenstvo :D probaj nekad :D

      Izbriši
  6. Dobila sam iste, i nisu baš mirisne note koje ja volim, mada mi miris nije ni loš. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam zaboravila da napišem :D da nisu po mirisu onakvi kakve inače sebi kupujem, ali su mi okej. :)

      Izbriši
  7. Meni bas lijepo mirisu, iako ja vise volim vocne mirise :) Dobri su ovi avonovi losioni, meni lijepo nahrane kozu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto volim više voćne mirise, ali i ovi su mi super. :) Lijepo je i promijeniti mirise malo.

      Izbriši