Bourjois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist

23.2.15

Svima dobro poznati Bourjois ruževi o kojima se mnogo pisalo, još uvijek se piše i pisat će se sigurno. Ja sam ih dugo odlagala i nisam htjela naručiti jer nisam znala za koju nijansu da se odlučim, ali eto na kraju sam se odlučila za Nude-ist jer sam nude freak, pa hajde da probam i ovu.
Ono što mi je bilo najgore od svega je što nisu dostupni u mom gradu, nažalost, pa sam morala da naručujem online, ali mi to ne predstavlja veliki problem jer većinu stvari bilo kozmetičkih ili nekih drugih, naručujem preko interneta.



Svoju nijansu naručila sam na feelunique.com gdje možete pronaći ukupno 7 nijansi, a jedan ruž košta 14$. Nijansa koja mi se također svidjela je Grand Cru i mislim da će biti sljedeća koju ću naručiti. Stiglo mi je za 10 dana kao i sve što naručim sa feelunique-a, fino upakovano i osigurano da se ne bi polomilo prilikom transporta. Mislila sam da ću se oduševiti kada mi stigne ruž i nije da se nisam oduševila, ali nije to to što sam očekivala. Jednostavno rečeno, nije mi u potpunosti ispunilo moja očekivanja, ali naravno nije ni loše tako da me ne shvatite pogrešno. :)



Očekivala sam nude nijansu, a ovo je sve samo nije nude. Na mojim usnama izgleda kao ciglasta nijansa i nije to uopšte loše toliko koliko sam ja željela da ovaj ruž bude nude. Slika će vam sve reći. Još jedna stvar koja mi je zasmetala je smrad koji je toliko jak da sam odustala od nanošenja ruža kad mi je tek stigao. Vremenom sam se navikla iako mi i dalje smeta, ali ne u tolikoj mjeri koliko mi je zasmetalo prvi put. Smrad nestane brzo, ali eto čisto da znate ako se odlučite na kupovinu.
Trajnost je fantastična, zaista nemam nijednu primjedbu. Bez problema ruž izdrži cijeli dan i kada jedem i pijem ostaje na usnama. U toku dana ga nisam popravljala nijednom jer nisam imala potrebu, s obzirom da je i pigmentacija odlična i boja uopšte ne spadne kroz cijeli dan. Prilikom nanošenja ruž je baš kremast i lagano se nanosi, moje usne ne isušuje dodatno i ne ističe ispucale dijelove, ali uvijek prije nanošenja bilo kojeg mat ruža ja koristim balzam.


Sve u svemu, odličan ruž bez obzira što nijansa nije nude. (a smrad ćemo zanemariti nekako) :D

Jeste li probale Bourjois ruževe ? Kakvi su vaši utisci ?
Koja vam je omiljena nijansa ?

22 komentara:

  1. I ja imam ovakav, meni je nijansa baš po guštu, da je baš, baš nude, mislim da ju ne bi kupila...samo kaj meni na usnama ne izdrži cijeli dan, nakon jela moram popravljati, a na većini blogova sam čitala kako traje i traje, al dobro, ne zamjeram mu to puno...bitno da mi je nijansa cute :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je baš onakav kakav si htjela :) Ja sam očekivala da će baš biti nude nijansa, ali okej mi je i ovako. Meni baš dugo traje i ne moram ga popravljati ni poslije jela. :)

      Izbriši
  2. Još nisam nabavila svoj jer sam u fazi razmišljanja, posebno o tome koju nijansu izabrati. Mislila sam ovu nijansu, ali sam na više blogova pročitala da i nije baš nude, da je ciglasta, tako da ga preskačem. Ja baš želim nude nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto željela da bude baš nude nijansa i očekivala sam da će ovo biti to što tražim. Nije loš ruž, ali eto samo pogrešna nijansa. :D

      Izbriši
  3. Ovako u pakovanju izgleda jako lijepo, ali ako na usnama ide na neku ciglastu nijansu... onda nije to to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, dobro si rekla nije to to. Nažalost :)

      Izbriši
  4. Čudna boja, kao što si rekla - ciglasta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ciglasta boja na usnama :D Ne izgleda ružno, ali nisam tu nijansu očekivala uopšte.

      Izbriši
  5. Mene miris, odnosno smrad tog proizvoda odbija od kupovine :/ imaju gomilu predivnih nijansi i znam da ću kad-tad da kupim barem jednu, ali miris me muči stvarno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam čitala na drugim blogovima da smrde mislila sam da to nije toliko strašno, ali kada mi je došao ruž i kad sam osjetila taj smrad onda mi je bilo jasno sve haha :D Stvarno nisam očekivala da toliko smrdi. :/

      Izbriši
  6. Meni se ova nijasna baš sviđa-barem na slikama, uživo nisam nikada vidjela niti probala ovaj proizvod! :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa nije loša uopšte, samo što sam ja mislila da će biti nude. :)

      Izbriši
  7. jako puno sam čitala o ovim ruževima i ne znam, meni su sve nijanse stvarno prekrasne, i čitala sam da su dosta trajni ali nikako se nisam odvažila na kupnju ni jednog...samo im se divim ovako po slikama. tak da nemam pojma ni sama što me spriječava da jednog uzmem...možda jednog dana poludim pa uzmem jednog, ali da, nekak nisam otkačila na ovaj proizvod kao većina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam također dugo razmišljala da li da si naručim jedan i stalno ih gledala po blogovima i čitala recenzije i napokon ga naručila. Slažem se, sve su nijanse divne i teško je odlučiti se za jednu. :) Sigurna sam da ćeš i ti sebi naručiti jedan kad tad :)

      Izbriši
  8. Imam i isto me razočarala boja i smrad. Ja se ne mogu načuditi da prodaju tako smrdljiv proizvod :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe sam i vidjela da si napisala da smrdi i da nije to boja koju si htjela. :/ Ne znam kako mogu napraviti takav proizvod i da tako smrdi. Šteta.

      Izbriši
  9. Imam i ja ovaj... A bila sam otisla po nijansu 10 i ne znam sta mi bi da uzmem ovu 07 :D mada sam se vec navikla na nijansu, ne smeta mi kao na pocetku... I taj smrad mi nije strasan, cim ga stavim ne osjetim vise.. Na sljedecem snizenju cu kupiti nijansu 10 i biti mirna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I 10 je divna, ma sve su mi lijepe samo što mi eto to smeta što smrdi. Nije toliko strašno i nepodnošljivo, ali mi je na početku baš zasmetalo. :/

      Izbriši
  10. Meni uopce taj miris ne smeta tj. ne osjetim ga, mozda malo kad tek nanosim proizvod xD ali da, u svakom slucaju to nije klasicna nude :) zapravo nijedna od ovih novih sto su lansirali isto nije ono bas nude skroz, vise su to neke my lips but better nijanse, a meni su super jer inace one skroz blijede nude ne volim nositi, nekako me isperu :/ vjerujem da ces se s vremenom sve vise zaljubljivati u ovu nijansu, mene je na prvu isto razocarala jacina boje, a sad mi je postao najdrazi ruz od svih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa nije loša i čak mi je lijepa i sviđa mi se na usnama, ali nisam to htjela haha :D Miris (smrad) mi ne smeta toliko koliko mi je prvi put zasmetalo kada sam tek otvorila ruž i osjetila to, a sad sam se navikla pa mi je okej. Kako god, sigurna sam da ću si kupiti još jednu nijansu :D

      Izbriši
  11. nikako da se odvazim na kupovinu zbog cijene iako me izborom nijansi jako privlače

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedavno su bili sniženi u svim dm trgovinama. Prati akcije sigurno ćeš si kupiti :)

      Izbriši