Essence olovke za usne

9.2.15

Olovke za usne sam počela koristiti tek nedavno, a razlog tome je jer prije nisam obraćala pažnju na njih u drogerijama i uvijek sam ih zaobilazila. Jednostavno rečeno, nisam imala naviku da ih koristim. Žao mi je što je tako bilo jer ih sad obožavam i svaki dan ih koristim. Essence olovke su bile prve koje sam kupila jer sam se načitala dosta o njima i bilo je krajnje vrijeme da ih kupim i isprobam.
Možete ih pronaći u DM i CM prodavnicama, a cijena im je nevjerovatnih 2,15KM. Dostupne su u 9 nijansi, ja ih trenutno imam 4.




Olovka kao olovka mislim da vam ne moram pisati kako izgleda, ništa posebno kao i svaka druga olovka. Cijela ambalaža je u istoj boji kao i olovka, i na njoj piše broj i naziv nijanse. Sadrži 1g, a preporučljivo je da se potroše u roku od 36 mjeseci što je i predugo, jer ćete je sigurno i prije potrošiti. Potrebno ih je šiljiti naravno i nije mi se desilo da olovka puca prilikom šiljenja, ali mi se to desilo sa Farmasi olovkama.
Olovke su kremaste, prilikom nanošenja klize po usnama i ne ostavljaju grudice. Nekada ih koristim u kombinaciji sa ruževima, ali više preferiram kada usne popunim samo olovkom.
Pigmentacija im je odlična, dovoljno je jedno nanošenje za potpunu prekrivenost iako ja volim preći još jednom preko usana jer mi nekako ljepše izgleda. Trajnost im je slična kao i kod ruževa, barem kod mene mogu izdržati 3-4 sata. Kada primjetim da je već spala boja samo razmažem usnama par puta i to je to. Kao da sam tek nanijela olovku, a nakon dužeg vremena popravim olovkom.


Nijanse koje ja imam su : 06 Satin Mauve, 07 Cute Pink, 11 In The Nude i 14 Femme Fatale. 
Satin Mauve - moja Kylie Jenner nijansa. Dugo sam tražila ruž koji dotična gospođica koristi, ali nisam ga pronašla naravno. Sve je to bio promašaj dok nisam kupila ovu olovku. Odmah da kažem da ne mora značiti da će i na vašim usnama izgledati isto, jer zavisi od vaše prirodne boje usana kako će koja nijansa izgledati.
Cute Pink - nešto kao pink nijansa, ne znam kako bih je opisala. Prosto ne mogu da vjerujem da sam kupila nešto roze.
* 06 - Satin Mauve, 07 - Cute Pink *

In The Nude - kao što i sam naziv kaže, predivna nude nijansa. Volim je kombinovati sa Golden Rose Velvet Matte ružem nijansa 01.
Femme Fatale - voljena crvena olovka. Kombinujem je sa Sleek Matte Me ( Rioja Red ). Nijednu kombinaciju ne volim više nego ovu.

* 11 - In The Nude, 14 - Femme Fatale *

Ja vam toplo preporučujem da dodate Essence olovke u svoju kolekciju ako već niste naravno. :) Sigurno ćete biti oduševljene jer za ovu cijenu nećete sigurno nigdje pronaći ovako dobre olovke za usne.

Koje olovke za usne vi koristite ? Jeste li probale Essence olovke ? 
Imate li svoju omiljenu olovku ? 

22 komentara:

  1. imam in the nude i skroz je dobra, morat ću i neke druge nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In the nude mi je najdraža poslije Satin mauve. :)

      Izbriši
  2. Meni su ove olovke omiljene, trenutno imam 5 nijansi, 07, 08, 10, 12 i 15. Definitivno moram nabaviti i ovu Satin Mauve, trazila sam je u subotu, ali nije bilo, rasprodale se sve olovke, bila samo ona 13 transparent :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su odlične ja ih obožavam. Moram i ostale nijanse kupiti, a satin mauve je uvijek rasprodana. Hahaha, i ja sam je jedva našla kad sam je kupovala. :)

      Izbriši
  3. Imam In The Nude i Soft Berry i moram priznati da nisam nikad bila vise odusevljena olovkama za usne :D Satin Mauve ne mogu da nadjem nigdje, na zalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista sam. :D Ja sam se dobro napatila dok sam našla satin mauve jer je nikad nije bilo. I kad sam je pronašla bila je samo jedna. Lucky me :D Soft berry isto sam tražila i nigdje je nema.

      Izbriši
  4. Ja imam samo 15 honey berry, uzela eto tako, bila na akciji i kad sam došla kući reko šta će mi kad je neću koristiti... Odtad se svaki dan mažem s njom :D Pred kraj godine sam probavala mat ruževe, obićne, mat velvet ruževe i šta sve ne, ali meni olovke najviše pašu, morać ću ih još nabaviti :D Super post, sad si me zainteresirala za sve 4 nijanse, čak i za "Kylie" nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja mislila da nikada neću koristiti olovke za usne, ali kada sam ove kupila ne prestajem ih koristiti. :) Kupi i ostale sigurno će ti odgovarati. Ahh, Kylie nijansa mi je favorit. Vidi se na slici da nju najviše koristim haha :D

      Izbriši
  5. Imam sve ove, osim nude...a nedavno sam uzela i 15, predivna boja. :) SLažem se da su jako dobre, a prejeftine. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nude moraš da imaš vjeruj mi. :D Nju i satin mauve obožavam. Nijedan ruž mi se ne može porediti s njima. :)

      Izbriši
  6. Imam sve,osim 14,morat ću i nju nabaviti :))
    Predobre su:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 14 je wooow nijansa. Kada usne popuniš ovom olovkom ne treba ti nijedan ruž preko. Prekrasno izgleda na usnama. :)

      Izbriši
  7. Probala, oduševljena! :)
    Mislim da sam na svaki post o ovim olovkama ostavila komentar :D
    Imam tri koje i ti, In the nude planiram da nabavim. :D A Satin mauve najomiljenija boja ikada. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, zaslužile su ove olovke i više od toga. :D Satin mauve je i meni omiljena, a nju najviše i koristim. Morat ću uskoro novu nabaviti :D

      Izbriši
  8. Baš dobra ideja za post!

    Meni su od Essence lip linerji jedni bolji! :)

    Možda pratimo? Pozdrav iz Slovenije!

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš su lijepe, ali nemam još nijendu :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zezaaaš me ? Što prije u drogeriju i kupuj. :D

      Izbriši
  10. Imam In The Nude i Cute Pink i obožavam ih! Prvi put sam na tvome blogu i sviđa mi se! Nadam se da možeš posjetiti moj te ostaviti feedback, stvarno bi mi puno značio, tek sam nedavno počela pisati i svaki feedback, savjet iskusnije blogerice je dobrodošao! Pozdrav :)

    www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Nešto što u poslednje vrijeme stvarno često koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto. Zamijenile su mi ruževe definitivno, samo njih koristim. :)

      Izbriši