Najčešće korišteni proizvodi prošle sedmice #6

1.2.15

Evo mene nazad sa proizvodima koje sam najviše koristila prošle sedmice, i iznenadilo me je to što su upravo postovi ovog tipa najčitaniji na mom blogu. Već je na redu šesti post ovog tipa, a ne pišem ih svake sedmice jer bi bilo predosadno i skoro uvijek koristim iste proizvode, ali se trudim da koristim i ove što stoje po ladicama već odavno. Ne želim da mi se skupljaju proizvodi po policama i ladicama, pa da ih otkrijem nakon godinu dana i da mi bude žao jer ih nisam koristila. U zadnje vrijeme se šminkam tek toliko da ne izađem iz kuće kao strašilo i da ličim na nešto, a posebno kada idem na posao ne usuđujem se otići sa podočnjacima do poda. :D
Proizvode koje ćete vidjeti ispod nisam koristila samo prošle sedmice, nego u zadnje vrijeme najviše njih koristim. Morat ću smisliti drugi naziv ovih postova. :D 


Essence stay natural concealer ( 04 - soft honey ) mi je stvarno pomogao da ujutro izgledam prirodno. Posvijetli podočnjake, odlično ih prekrije i u toku 8 sati se ne miče sa lica. Zaista je dobar proizvod i ovo je čisti dokaz da cijena nije mjerilo kvaliteta. Ako ga niste probale, preporučujem vam ga. :) 


Balea kreme sam spominjala u new in postu su se smjenjivale u mojoj torbi svaki dan. Koristim ih za njegu ruku jer su mi za tu namjenu odlične. Sviđaju mi se pakovanja kremica, ali nisu ništa posebno. Vjerovatno da nemaju ovako slatko, retro pakovanje ne bih ih kupila. Šta ću kad padam na slatke ambalaže, a nisam jedina jer su ove kreme poharale beauty svijet. :D 
Miris im je lijep na početku odnosno čim se otvore, ali kod mene nakon nekog vremena taj miris ne postoji više. Ne znam da li je to samo do mene ili je tako i kod vas, ali nije ni bitno. Sve u svemu, ništa toliko posebno osim ambalaže koja je preslatka. 


Essence quattro eyeshadow ( 05 - to die for ), sjene koje sam sigurno koristila najviše. Pomicale su se po ladici do prije dvije sedmice i onda sam ih uzela i odlučila da ih koristim. Ni sama ne znam kad sam ih kupila, ali volim ove nijanse. Najviše sam koristila dvije svijetle nijanse kada se ujutro šminkam za posao, a desnu smeđu nijansu sam koristila za popunjavanje obrva. Divna mini paletica za ponijeti, stane vam u torbu, a nijanse su odlične i uvijek vam mogu koristiti. Ja ih koristim svaki dan i još mi nisu dosadile. :D 


Sleek Contour Kit (medium), proizvod bez kojeg ja ne mogu da živim i ne znam kako sam dosad bez njega živjela. Od dana kad sam ga kupila ja ga koristim non-stop i ne znam kako da vam opišem koliko ga volim. :D Stvarno, ovo je najbolja stvar ikad. Definitivno ga morate probati ako već niste, vjerujte mi da ćete ga zavoljeti isto kao i ja. Na slici ispod možete vidjeti pigmentaciju koja je odlična, a samo sam blago povukla prstima. Ja koja nisam bila ljubitelj highlightera, od dana kad mi je ovaj set stigao ja svaki dan koristim highlighter. Ne znam ima li išta bolje od ovoga. :D 


Essence olovka za usne ( In The Nude ), najdraža olovka koju koristim kada idem na posao. Predivna nude nijansa, kremasti osjećaj koji ostaje na usnama 2-3 sata. Essence olovke su stvarno dobre, spominjala sam ih također u posljednjem new in postu. 


I posljednji na redu je lak za noktiće, a u pitanju je Eveline lak u nekoj nijansi (942). Ove lakove uvijek pronađem na putu do kase u dm-u. :D Još pogotovo ako je red na kasi, onda se dobro zarovim u lakove i uvijek pronađem neku finu nijansu. Poslije Rimmel-ovog koji je u sličnoj nijansi kao ovaj, ali ga nisam više mogla pronaći nigdje, ovaj Eveline mi se činio kao najsličniji i kupila sam ga. Nećete vidjeti kako izgleda na noktima jer su moji noktići u fazi rasta. :D 



Evo malo i preparative. :) 


L'oreal micelarna voda - kupila sam je jer mi je Garnier-ova micelarna isušivala lice i poslije korištenja su mi se pojavile crvene fleke pa sam odlučila da probam L'oreal-ovu. Zasad mi je okej, a potrošila sam je već pola. Ne isušuje mi lice i ne zateže mi kao što je to bio slučaj sa Garnier-ovom.
Košta isto kao i Garnier-ova 10 KM, jedino što L'oreal-ova dođe u boci od 200 ml, a Garnier 400ml.

LPM gel za tuširanje (vanilija) - odličan gel za tuširanje, predivan miris, kremasti osjećaj tokom tuširanja. Napokon sam ga probala, kad god odem u DM uvijek zaboravim da ga kupim, a sjetim se tek kod kuće da ga nisam kupila. Super je, svi ostali gelovi su pali u sjenu kada sam ovaj kupila. :D 

Neutrogena gel za umivanje - njega sam kupila u dm-u kad je bila akcija 2+1 (kupiš 2, 3 dobiješ besplatno), pa sam kupila tri Neutrogenina proizvoda. Ovaj gel za umivanje, dnevni piling i kremasti gel za umivanje. Najviše koristim ovaj sa slike, i koristim ga ujutro i navečer. Ne koristim ga svaki dan jer mi malo zateže lice nakon ispiranja. Koristi se tako što se umasira na vlažno lice, a zatim ispere. Već nakon par korištenja primjetila sam promjene na nosu gdje sam imala mitesere, osvježava lice prilikom nanošenja, a miriše na ružičasti grejp. :) 

To bi bili proizvodi koje sam ja najviše koristila. :) 

Šta ste vi koristile najviše ? Koji proizvod vam je najdraži u posljednje vrijeme ?

Broj komentara: 16:

  1. I ja imam obe Balea kremice i meni su sasvim dobre :) Ocekivala sam samo slatko pakovanje ali sam se prijatno iznenadila kako mi deluju na ruke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i meni su dobre. :) Ali što se tiče mirisa bar kod mene je izlapio nakon nekoliko dana. Sad mi mirišu kao nivea soft kreme. Ali su za njegu ruku odlične. :)

      Izbriši
  2. Essence olovke za usne su zaista jako dobre i hvalim ih kada god stignem. Neutrogenin gel za umivanje zvuči baš fino, obratit ću pažnju, miteseri me muče u zadnje vrijeme, pa možda i meni pomogne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je žao što ih prije nisam koristila koliko ih danas koristim jer su stvarno super. Probaj neutrogenin gel nadam se da će ti pomoći kao i meni što je. :)

      Izbriši
  3. Te Baleine kremice <3 Volim kad ih vidim i kod drugih devojaka ;) Meni miris nije izvetrio, ali mi na rukama ne traje bas puno, svega 10-ak minuta nakon nanosenja :( Sto se tice nege, ja sam zadovoljna ;)
    Moracu da probam Essence lip linere, u poslednje vreme ih bas hvale, pa verujem da je opravdano ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve smo poludjele za njima kad su stigle u drogerije, mislim da su u manjini djevojke koje ih nisu kupile. :) Meni su isto okej što se tiče njege, ali jedino taj miris što je slab izgleda da je to slučaj samo kod mene. :D
      Essence olovke što prije probaj, odlične su. :)

      Izbriši
  4. Super proizvodi. Neces vjerovati ali nisam pokleknula pred ovim Balea kremicama :). Lip linere stalno govorim da cu kupiti i kad dodem pred Essence stalak zaboravim na njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno spadaš u grupu djevojaka koje ne privlači slatka ambalaža. :) To je u jednu ruku i dobro. Tako sam i ja stalno govorila da ih moram kupiti i nikada haha. :D

      Izbriši
  5. imam ovu Balea kremicu već skoro mjesec dana i još ju nisam otvorila :/
    A pakiranje jestvarno preslatko ♥
    LPM gelove za tuširanje obožavam, a Sleek Contour Kit mi je na listi želja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bilo na početku žao da ih otvorim, ali sad ih već pola nema. :D Preslatke su, ja nisam mogla da izdržim da ih ne kupim. Nadam se da ćeš Sleek što prije skinuti sa liste :)

      Izbriši
  6. Samo me interesuje gdje se moze kupiti Sleek paleta i kolika je otprilike cijena ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam je naručila na http://www.sleekmakeup.com/ , ako si iz Hrvatske imaš je i na pinkpanda.hr. Cijena je 6,60 eura na Sleek stranici. ;)

      Izbriši
    2. Hvala puno. Iz BiH sam, da li se placa postarina i koliko bi bila. Sorry na pitanjima :/

      Izbriši
    3. Poštarina iznosi 2 eura otprilike. :) Nema problema, slobodno pitaj što god želiš.

      Izbriši
  7. Ja sam oduševljena Balea kremicama, posebno trešnjom, miris je fantazija! :) I baš mi dugo mirišu... Zavidim na Sleek-u! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je draži miris ruže i lavande, ali mi miris ne traje dugo. Ne znam do čega je, ali nema veze. Super su za njegu ruku. :) Ahh, Sleek je spešl. :D

      Izbriši