New in #5

12.2.15

Jeeeej ! Još jedan new in post je na redu, a ja se uvijek radujem kada ih pišem. Mom novčaniku sigurno nije drago, ali šta se može. :D Volim pisati ove postove i volim ih čitati na drugim blogovima jer čitajući postove ovog tipa uvijek pronađem neke proizvode koje nisam još koristila i saznam mišljenje drugih osoba o određenim stvarima. Smatram ih vrlo korisnim pa se i zbog toga radujem kada se nakupi proizvoda kod mene i kada pišem ovaj post.
Neke proizvode sam kupila i prije mjesec dana, ali ih nisam spominjala na blogu već sam ih sve zajedno skupila i ubacila ovdje, pa ako vas nešto posebno zanima napišite mi u komentare pa ću napisati recenziju. :) A evo šta se to sve skupilo kod mene u posljednje vrijeme.




Moja zvijezda i zvijezda današnjeg posta je theBalm nude 'tude paleta. Ljudi dragi, ja vam ne mogu opisati moju sreeću što je ova ljepota u mojim rukama. Vjerujte mi kada sam vidjela paket feelunique-a brzinom svjetlosti sam poderala kutiju i bila sretna da se to ne može opisati. Sigurno znate kakav je to osjećaj kada vam je nešto dugo vremena na wish listi i onda napokon to imate u rukama. Ehh, o tome vam pričam. Dobila sam je na poklon od dečka za Valentinovo, a o samoj paleti vam ne mogu mnogo toga reći osim da je ambalaža prekrasna i drago mi je što sam dobila naughty verziju (sa sexy curkama :D), a postoji i Nice verzija. Nijanse su prekrasne kao što vidite na slici, i cijela paleta je prekrasna i to je sve što imam reći. Volim je.



MakeUp Revolution Iconic 3 ste mogli da vidite na mom instagram profilu. Paleta koja je također bila na listi želja, ali negdje pri dnu liste. Naručila sam je na pinkpanda.hr zajedno sa Sleek rumenilom i na poklon dobila MUR ruž u nijansi Atomic Ruby. Mnogi kažu da je ova paleta zamjena za Naked 3 i jedino u čemu se mogu složiti jeste da su nijanse iste, a što se tiče ostalih karakteristika to ne znam jer nemam Naked 3 da bih mogla pričati o pigmentaciji i drugim karakteristikama.
Atomic Ruby je drečava crvena nijansa i ruž sam samo jednom stavila na usne i to kad mi je stigao. Ne sviđa mi se jer je nekako previše drečavo, vrišti na mojim usnama.

Golden Rose Velvet Matte (12) sam naručila zajedno sa još jednim GR i Aura ružem na webshopu makeuparena.ba. Volim mat ruževe, volim ovakve nijanse i nisam ga mogla zaobići iako se uvijek pokušavam suzdržati da ruževe ne naručujem online zbog nijansi, ali ovaj nisam mogla da ne naručim.

Još jedna olovka za usne se pridružila mojoj Essence kolekciji, a u pitanju je 05- Soft Berry. Napokon sam je pronašla mislim da sam je cijelu vječnost tražila u DM-u i CM-u i nikada je nije bilo. Sve su bile dostupne samo ova ne. Ali stvarno svaki put kada sam otišla nikada je nisam pronašla. Volim ove olovke, a ovu nijansu najviše. Trenutno najdraža, čak je zamijenila i Satin Mauve. :D

Ponovila sam kupovinu Manhattan Easy Match (34- Soft Beige) pudera jer sam se oduševila ovim puderom. Jako prirodno izgleda na mom licu, ne isušuje mi dodatno kožu i traje do 8 sati. Prvi koji sam kupila potrošila sam u roku od dva mjeseca ja mislim.
Drugi puder je Catrice All Matt (030- Warm Beige) koji sam kupila kada je bio na akciji i koštao je 9.50KM. Drugačije ga sigurno ne bih ni kupila jer prije nisam obraćala pažnju na njega. Istina, jednom sam swatchala nijanse u slučaju da se odlučim da kupim puder i to je bilo sve. Mama je također bila malim dijelom krivac što sam ga kupila. :D



Maybelline Lash Sensational mascara je također bila na akciji, koštala 9.50KM i to je naravno bio razlog da ova maskara završi u mojoj korpi. Ne mogu vam mnogo toga reći o njoj, tako da ćete sačekati na recenziju. :)



Lak koji je moje nokte vratio u život, sa zadovoljstvom vam predstavljam Eveline 8u1. Mislim da se moja radost što sam kupila ovaj lak može mjeriti s onom kada sam dobila theBalm paletu. Dobro, nisam baš toliko sretna, ali eto da vam dočaram otprilike moju radost. Sigurno ste bezbroj puta čitali o ovom laku i o tome koliko je zapravo pomogao mnogim djevojkama da imaju nokte. Ovaj lak stvarno vrijedi svakog feninga i da košta puno više ja bih dala za njega, jer zahvaljujući njemu ja imam nokte. Predivne, duge i zdrave nokte. Neću da vam pričam o tome da sam od malih nogu grickala nokte i da ih nikada nisam imala, ali sad ih napokon imam i preporučujem svima ko ima problema sa noktima da kupe ovaj lak jer će sigurno riješiti vaše probleme.

Kad sam već kod noktiju želim da vam spomenem i ovaj Ebelin aceton koji sam kupila iako mi nije trebao. Ono što me privuklo kod ovog acetona je zapravo bočica koja je mnogo praktična. Aceton se dozira na način da blaznicu stavite na vrh i pritisnete prema dole i na taj način se blaznica natopi acetonom. Mnogo mi je praktičniji ovakav način nego oni "obični" acetoni. Ono što je također dobro kod ove bočice je što kada potrošite količinu acetona koja se nalazi u njoj, poklopac možete odvrnuti i nasuti unutra aceton. Bočica je mala i super praktična. :) Ja sam oduševljena ovim proizvodom.



Pošto sam imala problema sa Garnier micelarnom, a L'oreal-ova mi također nije odgovarala dala sam šansu Niveinoj 3u1 micelarnoj vodi. Nadam se da s ovom neću imati problema i da će mi odgovarati, jer volim Niveine proizvode i ne bih voljela da me ovaj proizvod razočara.

To bi bilo sve što se kod mene skupilo u posljednje vrijeme. :) 

Jeste se vi ponovile u zadnje vrijeme ?
Šta ste novo kupovale ? 

Broj komentara: 28:

  1. Ajme, paletaa, divna je *__* ja stalno škicam njihove palete, a nikako se odlučiti samo za jednu, uživaj u njoj! :) I ova od MUR-a je slatka, lijepe su nijasne. Lijepe stvarčice si kupila. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasna je, ja sam je dugo željela i napokon je moja. :D daa, svega pomalo hehe. :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Da, stvarno jeste. Vrijedi svakog novčića :)

      Izbriši
  3. Kako si zadovoljna sa iconic 3? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ovo vrijeme koliko je koristim, okej mi je. Pigmentovana su sjenila, ali je ja ipak koristim sa bazom jer imam malo masne kapke, pa mi duže traju sa bazom. :) Inače je super.

      Izbriši
  4. I ja sam taj Eveline aceton kupila samo radi bočice i sada svaki aceton rpesipam u nju :D baš je praktična :D super je new in, obje mi se paletice dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baaš je dobar, nije mi nimalo žao što sam ga kupila baš zbog toga što možeš presuti drugi aceton unutra. :D Drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
  5. Pozdrav, divan blog.
    Zanima me isporucuju li sa pinkpande u BIH?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ne isporučuju. Jedino u Hrvatsku i Sloveniju, i hvala. :)

      Izbriši
  6. Paleta je prelijepa :) Eveline 8in1 je savrsenstvo :D i ja sam prije par dana kupila Soft Berry prelijepa je, jos uvijek ganjam Satin Mauve nigdje je ne mogu naci -_-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je moja ljubav haha. :D Eveline mi je vratio nokte u život, uslikat ću ih dok još malo narastu, a već su se oporavili. Satin mauve sam i ja jedva našla, mislim da je ona najprodavanija olovka od svih. :D

      Izbriši
  7. Ono što me zanima jeste ovaj manhattan puder, kakav je kod tebe tip kože? Da usporedim ovo što si napisala sa svojim tipom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je trenutno suha koža i stvarno sa ovim puder nemam nikakvih problema. Prije njega sam koristila L'oreal true match ali su mi se vidjeli ti suhi dijelovi na licu, ali otkad koristim Manhattan nemam takvih problema. Ovo mi je druga bočica i stvarno je dobar. Potraži i druge recenzije pa vidi da li će ti odgovarati. :)

      Izbriši
    2. Svakako istražim i druge recenzije :) meni je malo teže ,mješovita koža,negdje masna a negdje normalna i zato mi je teže naći puder,plus podočnjaci-smor. Znam da mi je L'oreal true match bio predobar,a njega sam dobila iz inostranstva,a ako vjeruješ formula tog pudera tamo,se razlikuje od formule istog pudera ovdje,pa ko zna da li bi mi isti sad odgovarao haha,jesam teška :D

      Izbriši
    3. Da, znam kako ti je kada moraš pronaći puder a imaš specifičnu kožu. I ja uvijek dobro moram paziti šta da kupim jer mi ne odgovara svaki proizvod. Ma nisi teška samo paziš šta ćeš da koristiš. :D Tako i treba :)

      Izbriši
  8. theBalm nude 'tude paleta je prelepaaa...:) a ja imam ovu iconic 3 i stvarno sam zadovoljna s njom. S obzirom da je kostala 5e, ja sam prezadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno jest. :) Slažem se da je s obzirom na cijenu iconic 3 super paleta. Ja sam od prvog korištenja zadovoljna s njom. :)

      Izbriši
  9. Divni noviteti, ali mislim da su palete sve zasjenile :D Predivne su, obje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno se slažem s tobom. :D Palete su zvijezde ovog posta, a posebno theBalm :)

      Izbriši
  10. Svakako me zanima theBalm paleta! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će naravno recenzija, ali ne još jer sam je tek nedavno dobila. :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Neemoj da budeš, a slažem se da su predivne. :)

      Izbriši
  12. Divni noviteti ;)
    Posebno mi se svidja TheBalm paleta i Maybelline maskara, tako da cekam detaljnije recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Bit će recenzija maskare sigurno uskoro, a theBalm će još malo sačekati. :)

      Izbriši