Sleek matte me in birthday suit

22.2.15

Koliko volim Sleek mislim da to znaju i ptice na grani, ali jednostavno ja ne mogu da vam ne spomenem tu ljubav. Kad bi mi neko dao određenu svotu novca i rekao da moram potrošiti na samo jedan brend ja mislim da bi odluka pala baš na Sleek. Volim njihove proizvode, pristupačne su im cijene, kvalitetni proizvodi i ono što je najvažnije je da se nijednom nisam razočarala. Već iz samog naslova znate o čemu se radi tako da odmah prelazim na stvar. :)
Matte Me je kolekcija tečnih mat ruževa-sjajila (kako želite) koja sadrži 6 nijansi, a prvu koju sam si naručila bila je Rioja Red. Više o ovoj nijansi OVDJE.




Zapravo prva nijansa koju sam htjela naručiti je bila Birthday Suit, ali je prosto nemoguće bilo da se naruči jer je konstantno bila nedostupna i nikako, ali baš nikako nisam uspjela da je naručim dok nisam zamolila da me obavijeste kad bude dostupna. Moja bestie ima nijansu Petal, pa ako vas zanima i ova nijansa pišite mi u komentare pa ću napisati recenziju. Ostale nijanse iz Matte Me kolekcije me i ne privlače mnogo i mislim da ću stati na ovom broju.


Moje oduševljene sa nijansom Rioja Red je bilo ogromno, ali sam duplo više oduševljena sa Birthday Suit. Vjerovatno već znate da sam nude tip i da ih obožavam, ali ova nijansa je savršenstvo! Kad sam je prvi put isprobala odmah sam je zavoljela i stalno mi je u torbi, jer mi je mnogo lakše ujutro namazati usne i nemam problema dok ne dođem kući. Ne moram ga popravljati svaka 2-3 sata kao neke ruževe, osim kada jedem popravim samo ćoškove ali i na tom dijelu ne spadne mnogo ruža.

Sve karakteristike su iste kao i kod Rioja Red da ne ponavljam, ali jedna stvar sa kojom sam i dalje oduševljena je da samo za par sekundi nakon što nanesete sjaj na usne, on postaje mat. Ja sam totalni freak za nude i mat ruževe i ovo je moja dobitna kombinaaacija.


Jeste li nabavile svoj primjerak iz Matte Me kolekcije ?
Koje nijanse vam se sviđaju ? 

Na facebook-u sam se pohvalila da sam kupila aparat pa ću i ovdje. :D 
Učim se tek, ako ima nekih greškica na slikama nemojte zamjerit. Bit će bolje vremenom :)

Broj komentara: 20:

  1. Moracu potraziti, dopada mi se ovo sto procitah .Moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače izbjegavam mat ruževe, ali ovaj se čini baš super. Posebno zato što je nude nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj nemoj da izbjegavaš jer je odličan. I sigurno nećeš pogriješiti ako ga odlučiš kupiti :) A nude nijansi nikad dosta haha :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hehe, vjerujem ti. Ko se ne bi zaljubio u ovu ljepotu :D

      Izbriši
  4. Prelepa nijansa i bravo za novi aparat :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ouuuuu... moram ovo naruciti!!!!!!


    :D Super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti dostupan kada budeš naručivala jer sam ja mjesec i više čekala da ponovo bude dostupan da ga naručim. :D Hvala.

      Izbriši
  6. Evo još jedne sleek frikuše. :D jakojako volim sleek i sve njihove proizvode <3
    Nisam isprobala do sada niti jedan ruž iz ove kolekcije ali me Birthday suit jako privlači jer sam trenutno u nekoj nude fazi. Mislim da će biti moj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kako i ne bih bila. :D Ova nijansa je stvarno predivna i od svih nude ruževa/sjajeva mi je omiljena. :) Nadam se da će ti se svidjeti.

      Izbriši
  7. fina nijansa baš. ja bježim od mat ruževa u nude bojama otkad mi je essence lip cream u nijansi velvet rose bio baš katastrofa, pravio crtu s unutrašnje strane usne i uvlačio se u borice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je prekrasna, žao mi je što si imala loše iskustvo sa tim Essence ružem. :/ Ja ih nisam probala, a sa ovim Sleek stvarno nemam problema i nisam primjetila niti jednu manu kod njega. :)

      Izbriši
  8. Joj nijansa je prekrasna :) nemam nista od Sleek-a, bio bi red uskoro napraviti kakvu narudzbicu pa ubaciti i ovaj ruz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada. :) Ako se odlučiš za kupovinu ja ti preporučujem ovaj ruž i sjenila su im super. :)

      Izbriši
  9. Super je recenzija, baš posmatram ovu nijansu na sleek sajtu :)
    Samo me zanima da li ovi karmini ''prežive'' poljubac ili se oslikaju na.. rećemo ruci? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nijansa je predivna. :) Ne oslikava se na ruci, a što se tiče poljupca to ne znam nisam isprobala haha, ali kada preživi hranu i piće ja mislim da će i poljubac preživjeti. :)

      Izbriši