Sleek matte me in petal

28.2.15

Još jedan u nizu Sleek postova, ali šta da vam kažem kad sve već znate. Htjela sam da vam pokažem još jednu nijansu iz Matte Me kolekcije, a radi se o nijansi 435- Petal. Ovaj ruž nije moj nego je vlasništvo moje bestie, ali sam morala napisati post i o ovoj nijansi jer mi je predivna za djevojke koje imaju svijetlu put, ali naravno i za tamnije djevojke. Ne sviđa mi se kako izgleda na mojim usnama, ali ćete vidjeti swatch na ruci koji je realan i boja je baš takva na usnama kao što je i na ruci.
Ako niste pročitali postove o nijansama koje ja imam, onda klik OVDJE i OVDJE.



Petal je (po meni) prava barbie nijansa, ako griješim ispravite me. Inače nisam ljubitelj pinkastih ruževa/sjajila, ali mi se mnogo sviđa kada vidim na drugim djevojkama i poželim da i ja nosim te nijanse. Međutim, kada kupim ruž u takvoj nijansi uopšte mi se ne sviđa i bezveze mi stoji na polici. U potpunosti sam odustala od njih i sigurno ih neću nikada koristiti. Ostajem pri svojim nude i tamnim nijansama, to je moj svijet. :D


Da se ne ponavljam što se tiče karakteristika pročitajte (ako vas zanima) post gdje sam detaljno sve napisala. Moram reći da i uklanjanje proizvoda sa usana nije baš lagano što je još jedan dokaz da je ovo odličan proizvod.



Ako želite dobar mat sjaj/ruž ja vam toplo preporučujem Sleek Matte Me kolekciju gdje možete pronaći sigurno nijansu i za sebe. :)

Koja nijansa vam se sviđa ? 
Volite li mat sjajila/ruževe ?  

Broj komentara: 6:

  1. Draga, nominovala sam te za Liebster award, ukoliko si voljna iskuckaj tag :) http://lolasheaven.blogspot.com/2015/03/liebster-award-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa je i ova nijansa, ali mi je opet ljepsi Birthday Suit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni je mnogo ljepši :) Najljepša nijansa iz ove kolekcije.

      Izbriši
  3. Već neko vrijeme mi je na listi za kupovinu i sad se to njegovo mjesto samo potvrdilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, baš mi je drago da si se odlučila za njega poslije ove recenzije. :)

      Izbriši