Volim, mnogo volim. ♥

7.2.15

Današnje zvijezde su mazalice za usne za kojim ja najčešće posežem i koje najviše koristim, iako se trudim da koristim i ostale koje imam, ali eto opet su ove najviše zastupljene i njih volim više. :D
Neke sam već spominjala na blogu i pisala o njima, a neke tek prvi put predstavljam. Više volim nositi nude ruževe ili kad se zasitim ruževa onda koristim balzame, ali ponekad volim nabaciti i neku tamniju nijansu jer ih mnogo volim, ali rijetko ih nosim u dnevnim varijantama.



Moja zvijezda, moj najdraži ruž je Essence longlasting u nijansi Barely There. O njemu sam već pisala post i spominjala ga milion puta dosad, ali ovaj post nije mogao proći bez njega jer ga obožavam. Ujutro najčešće koristim njega zajedno sa Essence olovkama za usne i to je mi odlična kombinacija za posao i dnevnu varijantu. Više o njemu možete pročitati ovdje.

Avon Ultra Color Indulgence ruž u nijansi Tawny Rose je ruž koji usnama pruža balzamasti osjećaj i iako nisam nikada bila ljubitelj takvih ruževa ovaj mi se mnogo sviđa. Divna nude nijansa za kojom također često posežem ujutro kada idem na posao, ali i kada sam kod kuće (sad ga trenutno imam na usnama), i preporučujem ga svima. Više o ovoj ljepoti - ovdje.


Aura Absolute Matte Velvet Feel ( 602- Ring a bell ) ruž koji sam dugo gledala i dugo željela, ali pošto ih nema u mom gradu tražila sam način da ih naručim online. Poslije nekog vremena pronašla sam ih na web shopu www.makeuparena.ba/ , i jedva se odlučila za samo jedan jer su sve nijanse prekrasne. Ova koju ja imam je nude roskasta nijansa, mnogo lijepa i još mat. :D Šta vam više treba. Obožavam mat ruževe, a ovaj je pun pogodak za mene.


Još jedan ruž koji sam naručila sa istog web shopa je Golden Rose Velvet Matte nijansa 01. Također ih nisam mogla nigdje pronaći pa sam ih naručila online. Pored ove moje možete pronaći još 26 nijansi koje su predivne i isto mi je bilo teško se odlučiti koju naručiti. Nude nijansa, šta da vam kažem volim nude ruževe, ne mogu si pomoći. :D

Evo, da razbijem ovu monotoniju ubacujem jedan crveni ruž. Riječ je o Essence longlasting kolekciji ruževa koja me oduševila. Divne nijanse možete pronaći, a sigurna sam da im nećete odoljeti. i da ćete bar jedan kupiti za sebe ako već niste. Dare To Wear je bio moj odabir pored ostalih ruževa iz ove kolekcije koje sam kupila. Riječ je o crvenom ružu koji je eto morao da bude dio moje kolekcije i nisam ga mogla zaobići. Nije klasična crvena boja, ali opet jako lijep ruž i zapravo mnogo dobar za 4.85KM. :)

I posljednji, ali za mene najdraži iz kolekcije tamnih ruževa je Farmasi Matte ruž u nijansi 12-Vino Red. Kao što sam rekla, obožavam tamnije nijanse i volim da ih nosim, naravno ne svakodnevno, ali uvijek pronađem dan za njih. Ovo mi je najdraža nijansa i još je mat, Swatch na ruci će vam sve reći.


Koje ruževe vi volite u posljednje vrijeme ? 
Vaš najdraži ruž ? 

Broj komentara: 14:

  1. Imam farmasi matte 12 i 13, a uskoro ce se jos neki pridruziti hehe :-) gr velvet matte takodje obozavam, a sa essence ruzevima ja nikako na zelenu granu. Postoji jedan koji mi se dopada iz zadnje kolekcije, ali ostali mi nikako nisu legli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat ću i te dvije nijanse možda mi se svide. Nešto ti ne odgovara sa Essence ruževima. :D Golden rose su mi odlični baš sam oduševljena bila kada su mi stigli. :)

      Izbriši
  2. Najviše mi se dopada farmasi ruž, ali ja imam peh s njima xD iako nijansa u katalogu izgleda odlično, meni dođe neka koja mi uopšte ne pristaje i odustala sam :D šta ću :D Velvet Matte ruževi se i meni jako dopadaju, a ta nijansa je baš lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je još uvijek strah kada naručujem iz kataloga baš zbog takvih stvari, jer mi se dešavalo isto to što i tebi. Ali već odavno nije hvala Bogu. :D Ovu ako naručiš sigurno se nećeš pokajati. :) Sve su nijanse divne baš je teško odlučiti se za samo jednu haha. :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se dopadaju, i da im nisi našla neku manu. Hahaha :)

      Izbriši
  4. Trenutno koristim Avon Ultra Color Indulgence , a moracu probati Farmasi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj ruž što imam iz Farmasija je odličan zaista. :) Imaju divne ruževe, jedino što meni nekad predstavlja problem je naručivanje iz kataloga, i zbog nijansi. :)

      Izbriši
  5. Ja ne mogu odluciti koji mi se najvise svidja, svi su mi lijepi :D Farmasi i Auru nisam kistila jos uvijek, GR volim najvise i to ove mat... Essence ruz nemam ni jedan, bas sam ih juce gledala, probala na ruci i opet odustala, nesto mi se ne da da ih kupim :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auru ti preporučujem što prije da probaš jer su stvarno dobri. :) Ista sam i ja bila što se tiče Essence ruževa. Milion puta sam ih probavala i gledala u drogerijama, ali nikako da ih kupim dok napokon nisam jedan kupila i onda ih nisam popuštala. :D

      Izbriši
  6. Prelepe nijanse, i ja sam preferirala Nudiće dok nisam otkrila da mi neke vino/ciklama boje savršeno stoje- a to zahvaljujući svojim blogokolegenicama :). Volim Farmasi Rouge Maxi Lipstick u nijasi Dark Rose, ali samo zbog boje, pošto mi je malo suv. Nedavno sam od kolegenice dobla Don Juan, br 45 pa uživam u njegovom društvu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obožavam nude nijanse i njih najviše imam i najčešće ih koristim, ali volim i tamnije malo za promjenu. :D Lijepo je probati sve nijanse jer dok ne probaš ne znaš da li ti stoji ili ne. :) Pogledat ću taj farmasi možda mi se svidi. :)

      Izbriši
  7. Golden rose velvet matte obozavam... nista bolje nisu izbacili od kako postoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su, ja sam se baš oduševila kada sam ih probala. :)

      Izbriši