Avon Care - Balzam za usne i krema za ruke

23.3.15

Za Valentinovo većina blogerica je dobila paket od Avona u kojem su se nalazili mnogo divni proizvodi i ja sam bila jedna od njih koje su obradovali na taj dan. Ja se baš i nisam radovala tom danu jer inače mi ne predstavlja nešto posebno. Zaljubljena jesam, volim i voljena sam, ali je meni svaki dan poseban i osjećam se tako jer imam najbolju osobu pored sebe koja me čini sretnom svaki dan, a ne samo za 14.februar.
U paketu koji sam ja dobila nalazile su se krema za ruke i labelo o kojem pišem danas, krema za pete, losion i gel za tuširanje o kojima sam pisala OVDJE.


Regularna cijena balzama za usne je 6,50KM, kreme 7,10KM, a u kampanji 4 jedan proizvod možete naručiti za 4,90KM, a drugi za samo 2,50KM. Kreme za ruke su nešto što ja stalno koristim iz dva razloga. Prvi razlog je što su mi ruke suhe i uvijek moram imati kremu kod sebe i drugi razlog je što sam tu naviku stekla od mame jer ona uvijek maže ruke i prije spavanja to je naš ritual :D Krema za ruke mi uvijek stoji pored kreveta zajedno sa ricinusovim uljem s kojim mažem nokte, trepavice i obrve.
Različite kreme sam koristila i uvijek kupim neku drugu da isprobam. I ako mi neko pokloni uvijek su dobro došle. Tako sam se obradovala i kada sam vidjela da se u paketu nalazi krema za ruke i jedva sam čekala da je isprobam i vidim kakva je. Kada kupujem sebi kremu tražim sljedeće :
1. da pruža rukama njegu
2. da ih čini mekanim i
3. da miriše dobro.


Avonovu kremu sam odmah počela koristiti istog dana kad sam je dobila i moje mišljenje je da je ova krema odlična za moje potrebe. Kažem za moje potrebe jer ne odgovara svakome ono što možda meni odgovara i obratno. Odmah da vam kažem da krema predivno miriše i da sam nakon prvog korištenja poželjela cijelu da je istresem na ruke. Miris jasmina i u sebi sadrži vitamin E i glicerin, miris meni nije previše jak i ostaje na rukama. Njeguje ruke, poslije mazanja ruke su mekane i glatke, a to mi je najbitnije kod kreme za ruke.  



Labelo kojem sam se mnogo obradovala me i nije baš oduševilo. Ambalaža je mala kao što vidite na slici, ali preslatka. I labelo sam odmah počela da koristim jer su mi usne u tom periodu baš bile ispucale, pa je taman došlo na vrijeme da ga isprobam. Miris je isti kao i kod kreme za ruke, ali mi mnogo smeta kod labela dok mi kod kreme apsolutno odgovara.


Nije baš miris koji bih poželjela za labelo i iz tog razloga mi se ne dopada. Na vrhu ima mali poklopac, a na dnu se okreće i labelo izlazi iz ambalaže. (ne znam kako drugačije da vam objasnim ) :D Nakon prvog korištenja odmah mi se pokvarilo to na dnu ambalaže i ne mogu labelo vratiti nikako drugačije nego ga moram prstom gurnuti dole. Podsjeća me na ona ljepila u stiku koja sam koristila u osnovnoj školi. Kad nanesem labelo na usne nije mi baš ugodan osjećaj. Nekako je previše masno, ljepljivo i ne dopada mi se. Imam osjećaj kao da sam ulje stavila na usne. Osim ambalaže ništa mi se ne dopada kod ovog labela. Možda je i do mene, možda se nekome dopada i neko je zadovoljan, ali eto mene nije oduševilo.


Jeste li možda probale ove proizvode ? Da li vam se dopadaju ? Koristite li kreme za ruke i koje su Vam najdraže ? 

Broj komentara: 10:

  1. Volim Avon kreme za ruke jer su divno mirišljave i lijepo njeguju ruke :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam kremu za ruke, meni se bas dopada najvise zbog mirisa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je odličan i meni se najviše dopada baš zbog toga :)

      Izbriši
  3. Imam kremu iz ove linije i odlična mi je!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam njihovu kremu od kakaa, tako divno miriše i njeguje ruke. Inače su mi dobre njihove kreme za ruke, ali ovu nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, morat ću da probam tu od kakaa. Obožavam sve što je čokoladno haha, hvala na prijedlogu. :)

      Izbriši
  5. Meni je super ova krema, najdraza mi je bila dok je jedno vrijeme mirisala na narcise, ali dobra je i ovako. Meni se balzam isto ne svida. Mirise na sapun,sto kazes, u kremi mi ne smeta, ovdje da, a i ude mi okus u usta i takoder ima okus po sapunu... Nikako to ne mogu podnijeti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema je super, ali balzam nikako ne mogu da zavolim. Da, i to što mi uđe u usta smeta mi i mislim da ga neću nikako ni koristiti.

      Izbriši