Favoriti mjeseca - Mart 2015.

29.3.15

Dosad su bili najčešće korišteni proizvodi, ali mi se naziv više ne dopada pa su odsad favoriti mjeseca kako su i trebali biti ispočetka. Mart je prošao isuviše brzo, ali valjda nam tako na kraju svaki mjesec izgleda da je proletio. Neki novi, neki stari favoriti, ali su zasluženo stigli u ovaj post. :)


theBalm nude 'tude- najdraža, najvoljenija i najbolja paleta koju sam ikada kupila. Spominjala sam je samo u new in postu (sram me bilo), ali čuvam je za njenu posebnu recenziju. Koristila sam je skoro svaki dan i obožavam nijanse koje se nalaze u ovoj paleti. Zaista su sve iskoristive i mnogo look-ova možete napraviti sa ovom paletom. Neću mnogo pisati sada bit će recenzija uskoro na blogu.

Proizvod koji sam spominjala u posljednjem new in-u i s kojim nisam bila oduševljena na početku, ali moram priznati da me jest oduševio.
Essence make me brow eyebrow gel maskara je moj HG proizvod za obrve. Kupila sam dobru nijansu i u potpunosti odgovara boji mojih obrva koje inače crtam,popunjavam sa Essence olovkom u nijansi Blonde i nakon toga pređem sa ovim gelom preko njih. Obrve ne miču, ali bukvalno ne pomaknu se nigdje kada stavim ovaj gel i fino ih oblikuje. Obožavam ovaj proizvod.

Za usne sam najviše koristila Essence olovku za usne 05-Soft Berry i Sleek Matte Me Birthday Suit.
Essence olovke su za mene definitivno najbolje drogerijske olovke, a najdraža od svih koje imam je upravo Soft Berry. Spominjala sam je milion puta dosad na blogu i mislim da je nikad ne mogu nahvaliti onoliko koliko zaslužuje. Predivna berry nijansa i za noćni look najčešće koristim nju.
Za Sleek nije ni potrebno govoriti koliko ga volim, ali Birthday Suit je nešto najbolje što imam od Sleek proizvoda. Ako niste pročitali recenziju ovog divnog proizvoda, pročitajte OVDJE.

Htjela sam više lakova da ubacim u favorite, ali kad sam shvatila da ih ima previše onda sam samo uzela dva i rekla da oni idu u post.
Moj prvi China Glaze lak je u nijansi Moonlight. Predivna, ali stvarno predivna mliječno bijela boja. Sa jednim slojem dobijete mliječnu boju i slabo prekrivanje, dok sa dva sloja bude bijela nijansa i potpuno prekrivanje. Kako izgleda na noktima, možete vidjeti ovdje.
Sljedeći je Essence lak iz The Nudes kolekcije 03- I'm lost in you. Divna nude, bež nijansa koju dobijete sa samo jednim slojem i potpuno prekrivanje. Ovaj lak možete vidjeti ovdje.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda ? Dijelimo li favorite ?
Šta ste Vi najviše koristile u martu ? :*

22 komentara:

  1. Super noviteti! China glaze lak se bas cini krasan :) i sleek matte me sjajila/ruzeve zelim probati vec dugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) CG je predivan, nisam pogriješila što sam baš ovu nijansu naručila. Nadam se da ćeš što prije da ih probaš jer su odlični. :)

      Izbriši
  2. Sleek Mate Me mi je na wish listi! Nisam isprobala ništa od ovih proizvoda, ali imam puno Essence lakova i olovke za usne koje su mi odlične, samo ne ove od prikazanih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skidaj ga što prije sa wish liste, ne znaš šta propuštaš vjeruj mi :D Zaljubit ćeš se kao i ja što sam. Essence olovke su najbolje, izašle su nove ali ih nema kod mene :(

      Izbriši
  3. Essence make me brow eyebrow gel nažalost još nije stigao kod mene, ali nadam se da će uskoro, jer jedva čekam da ga isporbam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam ga kupila u Hrvatskoj jer ga ovdje nisam pronašla. Nadam se da će uskoro stići i kod nas pa da isprobaš :)

      Izbriši
  4. Treba mi mlečno beli lak, i pogledaću ovaj China Glaze :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični favoriti, delimo mišljenje za essence olovku i nudes lak za nokte, apsolutno savršeni proizvodi. Paletu bih jako volela da probam, jedva čekam njenu recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi dopadaju. :) Bit će recenzija ubrzo.

      Izbriši
  6. Super post, moram što prije nabaviti paletu.Olovka za usne je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jedva čekala da je nabavim i sad kad je imam, obožavam je. :) Ovo su najbolje olovke ikadaa :D

      Izbriši
  7. Essence The Nudes su odlični lakovi, a za olovke se nema što nadodati! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za olovke se sve slažemo, a ovaj lak mi je najbolji iz kolekcije. :)

      Izbriši
  8. Moonlight je sjajna nijansa, obozavam je. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predivna nijansa stvarno :) I ja sam je odmah zavoljela.

      Izbriši
  9. Rado bih ti ukrala ovaj Sleek Mate me :D trebam i ja probati taj Essence gel za obrve, citala sam o njemu vec ali nisam ga nasla ovdje jos uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado bih ti ga dala :D Ja sam ga kupila u Hr kad sam bila jer kod nas još nije stigao. :)

      Izbriši
  10. Essence make me brow eyebrow gel izgleda jako privlacno. Ja svoje obrve nikako ne mogu da ukrotim, a po opisu zvuci upravo kao ono sto mi treba, ako naletim na njega obavezno ga uzimam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti pomoći, jer sam i ja vodila bitku sa svojim obrvama i ovaj proizvod mi je pomogao. :)

      Izbriši
  11. Divni favoriti <3
    Drago mi je da ti se dopao Moonlight <3
    Svidja mi se taj Sleek tecni ruz. Vidim da volimo iste nijanse <3 :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sumnjam u tvoj izbor :) predivan je lak. Sleek je super, najbolji mat ruž koji imam. :* <3

      Izbriši