Garnier Eye Make-up Remover 2in1

19.3.15

Prošlo je vrijeme kad se šminka skidala vlažnim maramicama, sapunima itd. Danas možete birati između mnogo proizvoda za skidanje šminke i odabrati onaj koji će vam najbolje odgovarati. Ja sam dugo tražila TAJ proizvod, ali ga nikada nisam našla pa sam na neki način i odustala od traženja ovdje kod nas jer i ono što bih kupila ne mogu pronaći ovdje. Garnier, Loreal, Mixa, Bioderma, Biobaza su jedne od mnogih micelarnih koje možete kupiti za uklanjanje šminke i jedna će vam sigurno odgovarati.


Mislim da je Garnierova micelarna pokupila najviše pohvala i da je svakoj djevojci odgovarala. I ja sam bila jedna od tih djevojaka koja sam se bukvalno klela u ovu micelarnu sve do jednog dana. Nažalost, od ove micelarne su mi se počele pojavljivati crvene fleke po licu tačnije na području obraza i ispod očiju, pa sam je morala prestati koristiti. Kada sam je koristila odlično je obavljala svoj posao i bila sam sigurna da je to TAJ proizvod, malo mi jeste zatezala kožu nakon korištenja, ali ne previše.
Poslije Garnierove odlučila sam probati L'oreal-ovu micelarnu, ali meni je ovo bio čist promašaj. Kada sam skidala sminku sa ovim proizvodom imala sam osjecaj kao da sam natopila blaznicu običnom vodom i počela da skidam šminku. Trebalo mi je 5 blaznica da skinem samo maskaru. Užas, čist promašaj i  jedva sam čekala da je potrošim. Isti slučaj je bio i sa Nivea micelarnom vodom. Bar za mene što ne mora značiti da vama neće odgovarati ako se odlučite na kupovinu.
Prvi put kad sam koristila Niveinu micelarnu bila je još gora od Lorealove, i nakon tog korištenja nisam je više upotrebljava. Sada je koristim za čišćenje lica ujutro kada ustanem pa se onda umijem Neutrogena gelom za koji sam spominjala na blogu.


Nakon malo dužeg uvoda predstavljam vam Garnier Eye Make-up Remover 2in1. Ovog malca sam slučajno primjetila u dm-u i odmah ga uzela bez ikakvog razmišljanja. S obzirom da mi je Garnierova micelarna ipak bila najbolja od ovih koje sam isprobala odlučila sam se za ovaj odstranjivač sa nadom da će biti dobar. Ali nije dobar nego je odličaaan !

Koštao je oko 9km nisam sigurna ne znam tačnu cijenu, ali mislim da nije skuplji od 9KM. Za tu cijenu dobijete 125ml proizvoda i preporučuje se da ga potrošite u roku od 6 mjeseci.
Bočica je mala kao što vidite na slici i kompaktna je za putovanja. Prilikom zatvaranja čuje se 'KLIK' tako da možete biti sigurni da se neće otvoritit i prosuti u torbi.


Koristim ga tako što natopim blaznicu i stavim na oko, držim 2-3 sekunde i blago povučem. Jednim potezom skinem većinu šminke koju imam na očima. Istom blaznicom pređem još jednom i tada je u potpunosti uklonjena sva šminka. Ne pecka i ne iritira mi oči, osim kada mi je jednom slučajno upalo malo u oko pa me je peckalo, ali prilikom skidanja nisam imala problema. Poslije skidanja na koži imam osjećaj kao da sam šminku odstranjivala uljem jer mi je koža oko očiju baš glatka i mekana. Meni to ne smeta, ali eto ako je nekome to bitno da znate. Umijem se poslije i namažem lice kremom koja mi je u zadnje vrijeme mnogo pomogla za moje suho lice.




Za mene je ova kupovina bila pun pogodak i sigurno ću ga ponovo kupiti kada potrošim ovaj.

Koje proizvode koristite za uklanjanje šminke ? Da li ste probale neki od navedenih i kakvi su vam utisci ? 

Broj komentara: 16:

  1. koristila sam ovaj odstranjivač :D bio je sasvim solidan, no kad sam ga potrošila prešla sam na skidanja s uljem i zaljubila se u tu tehniku,,, danas stvarno ima 100 načina za skidanje,,,
    kada sam kod dečka koristim Garnierovu micelarnu i kako vrijeme prolazi sve sam više zadovoljna s njom,,, nadam se da mi neće napraviti od kože što i tebi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam je baš zavoljela i bila zadovoljna i nakon pola boce počelo mi se to dešavati pa sam je prestala koristiti, a najbolja je od svih stvarno. Nadam se da ti se neće to desiti, ali kod mene je koža inače osjetljiva pa uvijek moram paziti šta kupujem. :)

      Izbriši
  2. Svi kazu da je garnierova micelarna voda dobra. :)
    Poseti moj blog: http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jeste dobra i ja sam zadovoljna samo što sam imala lošu reakciju na nju pa sam je prestala koristiti. :)

      Izbriši
  3. Moram da priznam da nisam primetila ovaj odstranjivač šminke. Baš ću obratiti pažnju na njega sledeći put u dm-u. Kada su u pitanju micelarne, probala sam ih par i najbolje se pokazala Biodermina pa je za sada ne menjam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čula dosta pozitivnih komentara za Biodermu, ali je u Bosni nisam nigdje pronašla. Nadam se da će ti odgovarati ovaj kada se odlučiš za kupovinu :)

      Izbriši
  4. Garnier micelarna je meni odlična, baš mi je žao što si imala takvu reakciju na nju :/ L'Oreal sam također koristila i meni su identične po djelovanju, a čini mi se da im je i sastav identičan :) koristila sam i taj odstranjivač, i baš mi je bio dobar, trenutno koristim neke druge, ali sigurno ću ga kupiti ponovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je L'oreal baš grozan bio i nikako nisam mogla uspostaviti dobar odnos haha :D Koristila sam ga iz dana u dan u nadi da će biti dobar, ali ništa. Drago mi je da je makar tebi odgovarao. :)

      Izbriši
  5. Odlicna stvar, mada Garnier micelarna mi odgovara, kada je potrosim verovatno cu uzeti ovaj proizvod da isprobam. Ne sumnjam da je i on fantastican. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I micelarna je super samo što sam je nažalost morala prestati koristiti, ali mi se ovaj pokazao kao super proizvod. :) Stvarno je super jedino što se dobije malo proizvoda za 9KM.

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Javi utiske kada probaš ja sam super zadovoljna. :)

      Izbriši
  7. Odličan post. Ja micelarnu obožavam, baš mi odgovara. Možda ti jednostavno baš prave micelarne vode zbog nekog sastojka ne odgovaraju, pošto vidim da si sa većinom imala problem. :) Ovaj makeup remover je odličan, baš sam skoro dobila preporuku od jedne drugarice za njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Moguće je da mi neki sastojak ne odgovara ili sam alergična pa mi je lice reagovalo loše. Ali našla sam im zamjenu. :)

      Izbriši
  8. Probala sam dosta dvofaznih odstaranjivača i ovaj Garnier mi je jedan od boljih. Odlično uklanja okoloočni make up i blag je prema očima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uklanja šminku bolje od svih micelarnih koje sam probala osim Garnierove isto. :D Odličan proizvod.

      Izbriši